Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @lotus: waar antwoorde jij precies op? Je gaf een reactie aan mij maar weet eigenlijk niet precies meer wat ik gezegt had.....dus je antwoord is voor mij ietsje vaag....kan je me even helpen? Dementie he?......ellendige hormonen...

2. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    :baby:Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

29 dec.: Birthe VK
    30 dec.: Sjansie28 Gyn./ Libra/ VK/Derona vk/ Female afspraak gyn / Re81 afspraak Gyn. + groeiecho 36wk. / Mikmak VK Mirella28 Echo/draaipoging
    31 dec.: iloveandres Terugkomdag ziekenhuis lotus1981 VK.
    2 Jan.: Naomiadaeze VK

iloveandres: Dagelijks thuismonitoring!

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede

Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen.

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:2t5s0nsx]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:2t5s0nsx]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:2t5s0nsx]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:2t5s0nsx]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:2t5s0nsx]

3. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Nog even een keer "up" met die afsprakenlijst dan... haha!

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    uhm netttie.. wanneer? :$

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo dat gaat snel Yvette.....eerst tien kilo al?

@Ramona hoop dat je de nacht goed doormaakt, trouwens de anderen ook........anders.....tot vannacht :(

Dikke kus voor iedereen en hopelijk ben ik morgen wat meer het vrouwtje!

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh ja, hoe gaat het met de papa ;)

Nou, de papa heeft het super doorstaan hoor! Hij vond het allemaal wel meevallen achteraf, hij kon ook gewoon echt niets doen ;)
    Ik was helemaal in mezelf gekeerd en wilde niet dat er gesproken werd en wilde ook niet dat Marco aan me zat.

Hij ligt nu net even naast me en zegt zelfs: Oh ik vond dat het wel meeviel, het leek helemaal niet of je zoveel pijn had! ;) (Ik heb ook bijna geen geluid gemaakt, was 'in trance' zeg maar....) Maar heb hem net wel even gezegd dat het wel echt helse pijnen zijn hoor! Geen illusies daarover, haha!

Hij doet het trouwens harststikke goed als papa! Ben echt supertrots op mijn 2 mannen :)

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: hahahah :) word tijd om te gaan proberen te slapen geloof ik... zie het allemaal niet meer zo goed...

@ Goofychick: meid, doe maar lekker rustigaan meid.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @yvette: hoe raak je het voxht kwijt? is t zweten? Weet nog ik dat had na de bevalling.... mehn wat vies, hele nachten zweten, echt overdreven, 's ochtends gewoon echt vies wakker worden.... Bah..... heb jij dat ook? Of raak jij het op een andere manier kwijt..... Wel prettig trouwens voor je hoor, je had er toch behoorlijk last van, van al dat vocht toch?

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goofychick: Hee meid! Toch nog niet bevallen dus... en ramona ook niets, als ik jou berichtje zo lees. Sterkte vannacht!

Patricia: Meid bedankt voor je lieve berichtje :) er komen binnnenkort meer foto's!

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nettie, gewoon door te plassen, zweet bijna niet, ik kan niet echt zweten, nooit gekund eigenlijk, erg vervelend! (alleen onder mijn oksels zeg maar...) Tijdens het persen wel een paar zweetdruppeltjes, maar dat was het ook!
    Gewoon veel plassen en veel drinken....

Ik ga nu ff wat proberen te slapen, voordat mijn mannetje zich weer meldt...

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres.. ja ik geloof het ook ja.. :) hihi.. gewoon rustig aan doen he.. :)

@goofychick.. rustig aan he..

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @yvette: fijn! Goed gedaan... in jezelf gekeerd is toch prima...Zo had ik het ook en heb dat zelf als zeer prettig ervaren.... weet wel dat ik heel af en toe wel van iemand even een bemoedigend knikje nodig had, liefst van hubbie maar als het van de vk, stagiarevk of kraamhulp kwam kon ik ook weer ff door.....herken je dat? En die helse pijnen tja dat zijn het idd maar als je zo in jezelf gekeerd bent kun je het gewoon aan (btw iedereen ervaard dat anders uiteraard, er zullen er ook zijn die juist hun kracht heel erg halen uit schreeuwen en man knijpen e.d.)
    Oh ja hubbie van yvette: heb jij nu zeker geen blauwe pijnlijke handen....als je dr niet aan mocht raken.....zo hey voordeeltje voor jou hoor, mijn hubs had behoorlijk last een dag erna.....beetje spierpijnachtig door mijn geknijp.....

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @netttie.. over het lekker van melk ;) hiihi.. even mijn geschiedenis geopend.. en daar vond ik mijn reactie naar jou ;) hihi...

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik lig hier helemaal dubbel van het lachen..

manlief zit geintjes uit te halen.. ik zei al het wordt hier ineens koud.. en hij zegt.. ja je was net ook in mn laboartium (keuken, daar is nieuwe tlbalk geplaats, van die kleintjes, dus hele aanrecht is nu verlicht weer.. maar ik vond het licht van het ziekenhuis lijken..) en daar moet het koud blijven volgens hem anders zouden de bactieren gaan groeien.. en dan die kop van hem erbij hahahaa

sorry moest het even kwijt

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @lotus aha juist ja nu weet ik het weer. Nou het móét dus niet hoor, dat lekken. Het kán maar hoeft niet, betekend echt niet als je tijdens de zwsch niet lekt je ook geen voeding hebt na de bevalling, absoluut niet, is gewoon heel verschillend net zoals alle bevallingen verschillend zijn zo gaat dat met dit ook...... ik wed trouwens dat als je eens flink je borsten masseert en een beetj druk meegeeft dat je er wel wat uit kan krijgen hoor..... hoef je niet te doen van me ofzo, dat wil ik er niet mee zeggen maar denk dat het je wel zal lukken....

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dank je wel voor uitleg:) ik vond het wel fijn om meer te weten ervan :)

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    bedje.. ik ga naar mijn bedje toe.. ga morgenochtend nog vroeg eruit met mijn manlief.. hij moet morgen nog werken.. dan kan ik nog wat doen in huis.. :D en danmorgen middag lekker luieren... :) hihi.. :D

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Slaap lekker Lotus

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    trusten Lotus knuff

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik ga ook, lekker mn hoge bedje opzoeken en hopen dta ik het vannacht niet vergeet.....(dat ie op klossen/kratten staat) of dingen van het bed afgooi ofzo....die ik dan weer moet pakken..... dan zou ik eerst van bed af moeten dan bukken om het te pakken, terwijl ik normaal gewoon de grond kan raken als ik in mn bed lig...... Voorzichtig slapen en rennies en mn boek met nachtlampje op een veilige plaats neerstouwen dus.....Trusten!

Deel Deze Pagina