Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    btw lotus: graag geaan hoor! ;)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @ Netie slaap lekker,ook niet uit bed vallen he :D

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Meiden,

hier nog 1 die gaat proberen te slapen.

Tot morgen allemaal.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ja, goed idee, ik ga ook proberen te slapen in mijn "hoogslaper". Truste!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja hier gaat ook iemand een poging wagen

tot morgen kisss

6. Female

Female Niet meer actief

Ik ga het reageren voor morgen, ben pas net 10 min. klaar met klussen en alles in huis doen.
    Manlief komt net binnen wandelen dus ga iets met hem drinken ;)

Slaap goed allemaal!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    `nou hier alweer de eerste nachtbraker.... kan niet slapen.... weer met manlief naar de huisartsen post geweest... en die ligt nu te ronken, en ikke dus weer slapeloos..... heb nieuwe buikfoto in mn album gezet voor degene die deze willen zien..

Yvette, te gek dat valentijn het zo goed doet.. mooi dat je alweer 10kg kwijt bent.. lijkt me een verademing.... daar verheug ik me ook al op..

las iets over wijn en filet... kan niet wachten... tot het allemaal weer mag... want die frisdranken, sappen en waters komen me mn strot uit

morgen beddenpan halen bij de thuiszorg, en effe naar de vlos toe....

wilden vanavond naar pallen maar raakten de weg kwijt en mannetje werd niet goed dussss maar naar huis eten, tv kijken en om kwart voor 12 dan maar naar die huisartsen toe... grrrr

nou ga maar weer mn mand inrollen,.. mn hooooooooooge mand in rollen

slaap lekker allemaal

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Nou... na gisteravond wat weeen te hebben gehad...
    is alles weer als een kaarthuis ingedonderd.... en had zo'n goede hoop zeker
    na dat bloed/slijmverlies :(
    (#$@#$%) zelfs mn menstruatie-rugpijn is (momenteel) geheel weg..
    och ik had het kunnen weten... heb al gezien dat deze klein (ook) op papa
    lijkt... en die laat zich ook niet opjagen.., heeft schijt aan te laat komen
    (ja, kan gebeuren) en is soms ook zo traag als dikke stront :)
    Probeer het maar positief te bekijken... heb iig redelijk goed (!) geslapen
    was bekaf.... en ik ben super schoon door het vele douchen :)

Goofychick
    JIj mag hoor... ik houd je alleen maar op...
    (ik ga snel verder lezen)

Nettie
    Moet het speciaal JOUW bovenverdieping zijn om te stofzuigen..?
    Dan kom ik ff langs... :)

Mikki
    Hoop dat het hier nog doorzet voordat je abonnement afloopt... hahahaha
    pfff niet alle die verhalen geloven hoor... wordt echt een eitje!
    en wellicht zit ik hier dan ook nog... :)
    ik moest het zeil al met 36 weken erop hebben... (vorige keer met 37 w)

Britt
    ja hier nog zo-een... zucht..

Yvette..
    Nee.. nog niets... :(
    Ga zo ff van jouw kindje (foto's) genieten.... :)
    10 kilo eraf... IK ZEI HET JE TOCH! Dat is het "voordeel" van veel
    aankomen door vocht...! Dat ben je zo weer kwijt..
    ik voedde ook gelijk op verzoek.. en hier liep het super..!
    Heb je al het "lolo ferrari- gevoel"...?
    Groene (geneusde) koolbladeren helpt echt goed! Geen ijs op leggen..
    of niet te vaak hoor... kan je melk-productie door teruglopen!
    Denk maar mannen.. als die het koud hebben presteren ze ook niets :)

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres en derona dank je wel.., wel vaak wakker.. :| en weinig ruimte.. :|

@nettie.. en hoe ben je de nacht doorgekomen met die hoge bed ? en wat denk je.. gistereavond lig ik net in bed.. zegt me man.. wat heb jij nou :|.. begon ik te lekker hahaha..

@female.. wat ben jij tot laat bezig met huishouden zeg..

@mikmak weer naar huisartspost?

@ramona... nee. he... balen meid.. hopelijk wel gauw voor je..

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ramona, he bah! Ook niet doorgezet bij jou dus........hebben we oud en nieuw nog niet overleeft.

@Lotus en Nettie, bij jullie nog geen gerommel? Jullie zijn natuurlijk net zover als ik, toch?

@Yvette, fijn dat alles zo lekker loopt, heerlijk joh!

@Mikmak, heb ik wat gemist, waarom moest je naar de HA?

@Bevalling/aanraken hubbie: schat zo in dat die van mij mij ook niet mag aanraken....je weet het nooit maar door mijn spastische darmen heb ik soms hele heftige krampen, en dan moet ie alleen maar bij me zijn, maar moet ik me geheel concentreren op het wegpuffen van mijn krampen.....hehehe daar ben ik al volleerd in....

Die kleine van mij is trouwens een draaikont aan het worden, heeft ie van zijn vader denk ik :)
    Zei wel tegen hubbie dat als het een kind van zijn vader is dat het zeker ergens deze week wordt geboren vanwege de vorst.

@Re, hoe was het bij de gyn, laat je het even weten? Verhaal komt me bekend voor hoor, ook bij mij konden ze geen oorzaak weten. Ik moet in het ergste geval met een dikke twee weken terug op mijn uitgerekende datum.
    Maar dan ben ik natuurlijk al bevallen, dat snap je wel. hahahahahahah

@Mirella, ben benieuwd of het draaien gaat lukken. Hoop het voor je en dat het niet te pijnlijk is, of is dat draaien niet pijnlijk. Hoor je zoveel verschillende verhalen over.

@Derona, lekker geslapen?

@iloveq, hebben ze je bij prenatal kunnen helpen?

Ik ga mijn bedje nog even in....kijken of ik nog wat verloren uurtjes kan pakken.
    Tot strakkies!

Liefs

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ramona bah nee toch,,had je dat ook zo erg bij he zoontje dan die voor weeèn

goede morgen Lotus

Goede morgen en slaaplekker Goofychick en ja ik heb redelijk goed geslapen

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @goofychick.. nee niet zo erg als bij jou.. maar ik merk wel dat het zwaarder wordt.. en de kleine wordt met dag drukker... niet met schoppen maar draaien en draaien.. :|

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    goeiemorgen Derona...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lotus lekker he als ze gaan draaien hihi hier ook regelmatig het kontje zowat tegen mijn borsten gedrukt hihih

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    idd... dat is waar.. maar soms doet het zo pijn aan mijn ribben :| maar ja.. nog drie weken :p haha..

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    goedemorgen dames

lotus draait de jouwe ook zo ? pfff word er soms naar van doet echt zeer gewoon heb jij dat ook ?

hier wel een redelijke nacht gehad kan beter kan slechter :D wel nog steeds krampen in me buik en onder in me rug pijn :S toch strax even vragen wat dat is !

me zusje gaat trax mee naar de gyn omdat mannetje moet werken gaan we eerst gezellie een broodje eten hier en dan saampjes weg ,gezellie :D

iemand nog leuke dingen doen vandaag ?

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mikmak: knap hoor, je hoogslaper in rollen..... bij mij is het klimwerk....

@ramona: haha ja wie weet joh, kom je ff langs? Als da nou zo zou zijn en de rest heeft dit ook nodig wat zal mijn bovenverdieping dán glimmen straks...... maar eh...jij woont toch ergens onderin nederland? Ik helemaal in het topje.....op het moment dat je hier aankomt kan je hier het ziekenhuis is om te bevallen (umcg heeft best goede zorg)
    Hey maar wel flink balen dat het weer niet doorzet zeg! Hoop echt voor j dat het snel gebeurd nu hoor, heb je wel verdiend!

@lotus: ging prima hoor, wel heel apart.... wij vroegen ons ecth af of we de vorige keer ook echtzó hoog lagen en niet de kratten anders hadden staan zodat het ietsje lager was.... maar zonder ongelukken de nacht doorgekomen...
    Tja hey zeg, dat lekken, wonderlijk zo'n lichaam he? Net offie even duidelijk wil maken aan je dat ook jij het echt wel in je hebt! (heb het wel eens gehad dat ik me halverwege een dag bedacht de beeb niet te voelen, prompt begon beeb te bewegen, bij mn beide kids gehad.....wonderlijk hoe dat soms werkt vind ik hoor)

@goofychick: lopen idd bijna (op een dag na volgens mij) gelijk. En ja het rommelld wel lichtjes hier hoor. Heb volgens mij al de prop half verloren laatst, verder heb ik af en toe behoorlijk pijnlijke harde buiken, die vooral in bed ook echt in mn liezen pijn geven en die ik dan weg moet puffen, maar ik schenk er zo weinig mogelijk aandacht aan want ik heb toen bij mn dchter ook een tijd in het voorwerk gezeten en toen had ik hetzelfde als wat ramona nu heeft.....balen elke keer als het niet doorzet enzo. Ik heb die ervaring dus al gehad en me dit keer ingesteld op het feit dat ik gewoon over tijd ga lopen en op die manier zit ik niet steeds te wachten.........Beetje lang en onsamenhangend verhaal maar snap je me?

@derona: oh dat herken ik ook, die billen zo hoog tegen mn ribben aan.... gisternacht de hele nacht eenvoet tussen mn ribben tegen mn borstbeen gehad...... echt ook niet grappig....

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hier een slechte nacht.
    Ben geloof ik ieder uur wakker geweest en zoonlief ook. Hij huilde niet ofzo maar ik hoorde dat hij wakker was.
    Nu zijn we beide dus pannetje gaar. :)
    Hij is snotverkouden en dus lekker jengelig nu :rolleyes:

Ramona, zag dat het weer was afgezakt :( erg is dat heh? Knuff voor jou. Hoop voor je dat het snel doorzet.

Ga even kijken hoe ver ik kom...zoonlief zit op mijn schoot te jengelen.

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamamakka: hier ook af en toe flinke pijn als kindje draait, echt het word gewoon vervelend. Vooral in je blaas doet dat zo zeer soms....

Goedemorgen dames,

Hier redelijk goed geslapen, geen ongelukken gebeurd met onze hoogslaper, alleen wel lastig toen mn dochter vanochtend bij ons kwam en we uit bed moesten om haar tussen ons in te tillen.... Maar goed dat is maar tijdelijk, wil m echt zsm weer gewoon hebben denk ik.
    Ga zo maar even aankleden en zorgen dat dochter ook in de kleren komt en dan naar de stad om eens bij ikea te snuffelen en bij leen bakker een douchemat, douchegordijn te halen. Werd wel eens tijd. Dus gaan we vandaag gezellig doen.
    Vanmiddag lakentjes voor het wiegje wassen en hubbie gaat de wieg van zolder halen, kan ik die morgen opgaan maken.
    Hubbie moet nog ene klein stukje behangen achter de verwarming in de babykamer maar dat moet dna vrijdag ofzo... moet wel de verwarming uit dus word ff koukleumen hier.... gelukkig ist maar een klein stukje.
    Nou dat moeten we dus nog echt doen (oh ja en naar de uitleen voor een po en een rugsteun.... had ik dat al gezegt dat die echt superhandig is? Zo nee, een rugsteun is ook gratis te verkrijgen bij de thuiszorg en is heerlijk voor tijdens de kraamtijd, als je zelf dan geen bed hebt waarbij die hoofdsteun omhoog kan)

Fijne dag allemaal!

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @mammamakka.. ik word er ook naar van.. vooral aan de bovenkant van mn buikkie :| dus ik ben niet de enige :|

@nettie.. je kan de kratten toch maar op 1 manier neerzetten? gelukkig geen ongelukken :p het is ook een wonder..

Deel Deze Pagina