Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    slapen ik ga weer eens poging wagen ben helemaal kapot :|

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @lotus: die kratten zouden op zich op 2 manieren neergezet kunnen worden.... het is een soort rechthoek.... je kan de lange kant onder de poten zetten, of de "platte" kant...snape je wat ik bedoel?

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Bevallen/aanraken
    heb vorige keer wel zn hand vastgehouden.... that's it..
    Hij is zelf dan niet zo aanrakerig... want gisteren toen ik vroeg
    of hij op mn rug wilde drukken... kwam er ook een grote zucht... :(

Derona
    Helemaal niets gehad bij mn zoontje..
    Zelf heel de zwangerschap niet 1 pijnlijke harde buik...!
    maarja vk zei al dat voorweeen bij een tweede zwangerschap veel vaker
    voorkomt... omdat je lichaam al "voorkennis" heeft... en dus veel meer
    op prikkels reageert...

Nettie
    hahaha, misschien kun je zelf een kraamhotel beginnen..?!
    Vrouwen bij wie het rommelt... "kraamhotel Nettie" biedt de uitkomst..
    baby is klaar terwijl u wacht.... :)
    Woon bij Rotterdam... dus dat wordt bevallen in de file dan...
    Inderdaad vervelend dat hoog slapen als je al een kleintje hebt...
    Ben ook elke keer bang dat mijn zoontje erzelf uit wil kruipen..
    pfff.. zonder verwarming, moet er niet aan denken... bibber.. bibber..

Chantalk..
    Is je zoontje niet lekker... of verkeerde been uit bed gestapt?

Mijn zoontje is trouwens laatste 2 dagen echt "opstandig" en onrustig...
    echt vreemd... zouden kleine kinderen (net als huisdieren) ook dingen
    aanvoelen....
    Nu net weer een klein stukje bloederig slijm verloren.. zucht.. denk dat ik
    binnen nu en 2 weken ga bevallen :)

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ga nu ook gauw weer ervantussen! Slaap lekker voor degene die nog weer even terug duiken in hun hoogslaper en voor de rest fijne dag!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nettie Délano was na de eerste poging om er uit te gaan.van ons bed al gelijk gevallen,ik stond ik de keuken,en hoorde plof,en was ff stil en toen ff huilen van de schrik hihi fijn dat je redelijk hebt geslapen,

lotus slaapse

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona dat denk ik ook dat je binnen nu en 2 weken bevallen bent :D of misschien maakt jou lichaam speciaal een uitzondering,en mag je de olifanten dracht doen hahaha owh das niet lief hihih

Nou bij Délano had ik ook geen voor weeën en tot nu toe ook niet *ff Afkloppen*

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lotus, jep weer zaten we daar om 12 uur vannacht....... die kerel is noooooit ziek, en is helemaal al geen sissy om gelijk naar een dokter te gaan.... maar uitgerekend nu besluit ie om ziek te worden en te blijven... en iedere keer is het weer dat de mensen denken dat het om mij is... :)
    3 dagen geleden zaten er 2 mannen, en wij werden naar binnen geroepen, en die kerels zagen mn buik, nou sterkte he (we waren al aan het geinen daar) dus ik zo, nee het is niet voor mij, hij is niet lekker... heel de wachtkamer plat.... :) :)

@goofnick, ja weer naar de HA en weer voor ML (ManLief) PDS syndroom hebben met buikgriep = hele pijnlijke gevolgen.... en al 3 dagen bloed in de ontlasting.... leek ons niet meer gezond en niet meer gewoon een buikgriep... DUS WEL! :confused: :x

maar goed hij loopt natuurlijk al 1.5 jaar met buik en maagklachten, dus ik ga liever een keer te veel dan te weinig... wat als er wel meer aan de hand was geweest..... ben je toch voor verzekerd dacht ik zo....

@nettie, ja vind ik ook wel knap.. kan net met mn kont op het matras komen en dan maar laten vallen... :) moet zeggen dat het eruitkomen makkelijker gaat... lang leve de zwaartekracht....

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: en óf kids dat kunnen aanvoelen..... hier nog zo eentje... kids hebben de langste voelsprieten ter were;d hoor.... als je zelf niet lekker bent zijn zij juist vervelender e.d. tenminste hier wel. Als ik eens niet lekker in mn vel zit gaat ze juist die dag uitzoeken om me uit te testen, omdat ze dan weet dat mn lontje korter is en er een grote kans bestaat dat ik dan eerder toegeef..... gehaaid zijn ze zeg ik je gehaaid..... af en toe zijn het echt kleine monstertjes......maar wel erg lief dat dan weer wel....
    En die kou duurt maar heel eventjes hoor... tis maar een ieniemienie stukje wat behangen word, en word het te erg dan ga ik met dochter de deur uit ergens heen waar het wel warm is.

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:)
    Ik heb het zeiltje er ook nog niet op liggen..och hoe groot is de kans dat het weer in bed gebeurt!? ;)
    Dat is wel fijn ja, op weg naar de wc.
    Ik dacht gisteravond dat mijn vliezen waren gebroken :rolleyes:
    Manlief was net de deur uit naar zijn werk(nachtdienst). Ik ging naar de wc en toen ik opstond liep er vocht uit :confused:
    Dacht zal wel afscheiding zijn...klein beetje opgevangen met wc papier, maar het was echt heel waterig :(
    Heb een tijdje getwijfeld en toen toch maar naar bed gegaan..denk als het wel de vliezen zijn dan komt er wel meer of de weeen beginnen.
    Maar helemaal niks meer..dus tja is toch afscheiding geweest :rolleyes:

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh ja ramona, laten we hopen dat het de stilte voor de storm is...... en dat het strakjes alsnog gaat doorzetten....

11. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Of "Kraamhotel Rommel-de-Bommel" :)
    Of "Kraamhotel Wat-een-gestommel" :)

Goh, je meent het?! :p

Nou, ik ga de auto ontdooien (was -10 hier vannacht) en dan naar de gyn. Laat straks wel weer weten hoe het was! Doei!

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: hier dus ook zo eentje.....bed stond nog geen uur op die kratten en madam is het alweer vergeten..... gelukkig was hubbie in de buurt maar die kon er niet op tijd genoeg bij zijn om het te stoppen.... maar ja..... direct geleerd denk ik dan..

@mikmak: haha ja ik zie het gewoon voor me, en die zwaartekracht is soms toch echt iets geweldigs..!

zo krijg me toch inenen een trap in mn blaas.... zit hier tegen het plafond van de pijn..... pfieuw.... oh nu echt gauw gaan voor hubbie boos gaat worden.....haha

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nettie idd,ze leren er gelijk van
    en over dat zeiltje heb ik er ook gelijk van af gehaald,kon genees draaien stroef ding,
    en vraag me af of het helpt vanwege het zo small is

enne als het in bed gebeurd,we hebben toch een andere matras nodig dus meteen goed excuus hihi

14. ramona0309

Nou bedankt hoor....
    Tis dat ik geen schoot meer heb.... anders ging je gegarandeerd over de knie.... :D

15. ramona0309

uhhhh waarom wilde wij ook alweer een tweede.....? :)

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owwwwwwwh lekker hoor,idd erg jammer hihihi

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ramona, alle twee denk ik :)
    Hij heeft heel veel wakker gelegen vannacht, maar zit ook niet lekker in zijn velletje :( Een rooie toet, snotneus, traanoogjes en gister drukte hij steeds met zijn handje tegen zijn oortjes.
    Wat vervelend dat je man zo reageerde..je hoopt toch op een beetje medeleven :(
    Ik heb dat idee iid ook dat de kindjes het aanvoelen. Luca is ook zo opstandig...hij probeert mij nu ook echt uit..kijken hoever ik kan gaan bij mama :rolleyes:
    Hij wordt ook iedere nacht standaard om half 4 wakker..zou me niks verbazen als ukkie rond deze tijd wordt geboren.

18. ramona0309

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zooo ik ga mij losrukken van mijn laptop,en ga mij zo klaar maken voor de vk,:D

tot straks meiden

knuffie voor iedereen

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

re, suc6 bij de vk.

Derona, hey dat is nog eens een goed excuus :) wij hebben ook een nieuw matras nodig ;)

Deel Deze Pagina