Ramona, ik ook Vind het wel heel toevallig...als hij wakker wordt kijk ik op de klok en is het rondom half 4 Gelukkig valt hij nu wel zelf in slaap sinds hij zijn dekbedje heeft dus kan ik lekker blijven liggen
Ik heb koude tenen Moet nog opruimen hier in huis en even naar mijn moeder rijden, daar staat als het goed is verf voor het bord, maar heb totaal geen zin...is me veel te koud buiten Zoonlief zit zich nu te amuseren met een cd en hoesje en ondertussen naar Brother bear aan het kijken.
pfff hier ook nergens zin in hoor.... maar ga toch maar ff op mn gemakkie wat opruimen... Gelukkig hoef ik niet naar buiten.... o mijn vriend had gisteren weer een bijdehante opmerking... : Had zo'n last van mn rug... en kon bijna niet lopen, waarop hij vroeg: o, moet ik zeker alleen boodschappen doen..... zucht.... sommige mannen zouden echt eens zwanger moeten raken.... Tis ook zo'n onnozel type soms.....
@nettie, ja als we die zwaartekracht toch niet hadden he.... alhoewel, met mijn huidige gewicht, zou ik ook zonder zwaartekracht aan de grond blijven denk ik zo...... ik ga me ook klaarmaken voor de vk, derona, jij succes bij de vk... en overige die ook vandaag/zo moeten.... @ramona... ja zou je denken dat je binnen nu en 2 weken gaat bevallen.... moet er toch niet aandenken dat het net zoals bij olifanten 1.5 jaar duurt..... anderhalf jaar een buik, geen wijn, geen filet of andere lekker dingetjes die volgens doktoren niet mogen.....
Goedemorgen meiden, @ Ramona: ow meid, wat balen zeg dat het niet heeft doorgezet... Wel balen dat je mannetje niet zo aanrakerig is. Is hij niet bang om je pijn te doen doen? Ik hoop dat als ik rugweeën krijg, dat mijn mannetje precies doet wat ik zeg, zonder gezucht en gesteun... @ Lotus: graag gedaan meid. @ Goofychick: doordat ik gisteren dus naar het ziekenhuis moest, zijn we niet naar de Prenatal geweest, dus dat wil ik vandaag gaan doen... @ Nettie: wat fijn dat je lekker geslapen hebt zeg. (en niet uit bed bent gevallen ) Veel plezier bij de Ikea... @ Derona en Re81: succes bij de VK meiden. @ Chantalk: ik heb ook steeds koude voeten. Voor de rest heb ik het steeds echt superwarm, maar m'n voeten zijn steeds steenkoud... Hier stond net de loodgieter voor de deur. We kwamen erachter gisteren, dat de wc lekt, tijdens het doorspoelen. En dan echt hele plensen water. Nu moeten we wachten op zijn collega, want er moet een of andere ring vervangen worden... De buis verschuifd namelijk steeds heen en weer. Hier weer een rotnacht achter de rug en was om half 7 alweer klaar wakker... pffffff. Nou ja, gaan we vanmiddag wel weer even proberen te slapen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
hmmm zou een olifant die dingen missen...? pfff.... nou als je het gevaarte ziet, waarmee zo'n olifante-jong gemaakt wordt ben ik al blij dat ik geen olifant ben..... Iloveandres Nee is niet een kwestie van bang zijn dat hij me pijn doet.... al is het misschien wel.. (nu ik erover nadenk) bang dat hij iets verkeerd doet... (?)
Ben toch maar aan het opruimen tussendoor Lekkere vent, Ramona schop onder zijn kont mikmak, ook suc6 bij de vk. Patricia, ver velend van de wc..hoop dat het snel opgelost is. Ga weerwant zoonlief staat aan mijn mouw te trekken
@ Ramona: dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen, dat hij bang is om iets verkeerds te doen... @ chantalk: ow dat is vandaag nog opgelost hoor. Zijn collega had die ring in zijn bus liggen, dus daar zijn we nu op aan het wachten. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik moet 20 pagina's bij lezen.. Doe ik niet denk ik.. Ben er nu weer even, en dan reageer ik wel.. Maar 20 pagina's is me echt te veel.. M'n mannetje is naar de auto van zijn oma aan het kijken, en moest de bus ook om 8 uur weer op het werk afleveren dus die was al vroeg de deur uit.. Ik ben net uit bed, en geniet nu van een bakje koffie..
@ ramona: ah wat balen zeg! Ik zou zeer gefrustreerd zijn... Hopelijk zet het de volgende keer wel door! @ Yvette: geweldige foto's van Valentijn! En wat geweldig dat ie het zo goed doet! Ik kan niet wachten totdat er meer foto's komen En fijn voor je dat je je vocht al zo begint te verliezen! Ik denk dat ik tijdens de bevalling mijn man ook niet om me heen kan hebben. Of naja, dat ie dus zijn mond dicht moet houden en me niet mag aanraken Hier echt een VRESELIJKE nacht gehad. De hond heeft van 12 tot 3 en van 5 tot 6 alleen maar zitten piepen. Ik snap er NIETS van. Ik moest er zelf ook 5 keer uit om naar de wc te gaan, maar voorheen keek ie me dan alleen maar aan en ging dan weer verder slapen. Nu ging ie dus als een gek zitten zeuren dat ie de slaapkamer in wilde. Oh wat ben ik ontzettend gaar zeg, niet normaal. Ik denk dat ik morgen maar niet naar mijn moeder ga met oud & nieuw maar gewoon thuis blijf...
Hello Ladies, @Ramona: ben paar keer wakker geweest vannacht en ik maar op mijn mobiel kijken of ik een sms van je had....maar helemaal nix dus, balen meid, 1 ding is zeker: het kan nu toch niet lang meer gaan duren! @Mikki: dank je wel, en hoe gaat het nu met jou, al wat van je lijstjes kunnen schrapen? ja, ik baal er echt van, ik bedoel ben zometeen 2 weken alleen, ik zal toch boodschapjes moeten halen enzo, ach..ik wacht morgen de volgende controle in het ziekenhuis even af, denk dat het wel meevalt, maar dat ze je gewoon wel bewust maken van de situatie.. enne..je hoeft niet bang te zijn dat je al laatste hier overblijft, want ik heb zelf ingezet op 30 januari, helemaal nu ze zichzelf weer los heeft gewrikt uit het bekken..hoop trouwens niet dat ze weer in stuit gaat liggen.. @Yvette: wat fijn dat het zo goed gaat meid, wat een mooi mannetje is Valentijn, leuke foto's! @Patrieske: bedankt voor je info hoor, ze gingen er dus heel serieus mee om en hebben gelijk een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis, morgen willen ze me nog een keer zien op de poli en maken dan ook nog een groeiecho en ik hoop dat ik daarna weer gewoon onder controle van de vk mag! @iedereen: Hele fijne dag en hoop dat er vandaag een nummer 6 op het programma staat
Ja lekker gevoel he.......pffffff.......misschien is het wel een nieuwe danser.....voor so you can dance?
@nettie, ja hoor ik snap je! Iid wachten doen wij hier toch ook wel. Misschien zometeen toch nog ff de stad in ofzo, maar ga liever niet alleen zeg maar. Zal schoonzusje even vragen of ze wat te doen heeft, misschien ff ergens lunchen. @Rugsteun: ja heb ik ook nu al een paar dagen, en gebruik het nu al, heeeeeeeerlijk, veel beter dan kussens tegen de muur! @chantalk beterschap met je zoontje! Dat je het gevoel hebt dat je vruchtwater verloren bent heb ik ook. Maar blijkbaar dan toch hele waterige afscheiding hoewel dit anders is dan anders. @Ramona ben je mooi klaar mee dan.....ik heb al diverse keren dat hubbie en ik op de grond zitten tegen de bank aan, hij althans en ik ervoor, we hebben een heel groot warm kleed dus dat zit wel lekker, hij zet zijn voeten dan tegen mijn onderrug aan, geleerd op zw yoga en dat werkt super! Kinderen merken heel veel is mijn ervaring met mijn werk, dus wie weet. Binnen nu en twee week moet toch wel he! @mikmak, hahahaha hele wachtkamer plat.....zie het ook al voor me dat ze dat vragen of zeggen tegen je. Arme manlief! @merleq arme jij. En iid als jou gevoel zegt dat je lekker thuis moet blijven moet je dat doen.
Oh wat kan ik soms toch dom zijn.. Geboorte kaartje ligt al vanaf oktober hier in huis.. Gister bij de drukker geweest om 06 nummer er bij te laten zetten.. Hebben we alleen gewicht en lengte er op staan.. Niet eens een plaats voor de datum.. wanneer het is geboren.. Dus kunnen we nog een wijziging maken.. Pff, en er is geen leuk plaatsje meer.. Moet maar even wat creatiefs bedenken..
Merleq pfff... lekker zeg... heeft je hond nu al last van vuurwerk misschien? of misschien ook een voorgevoel? Je schrijft..: morgen oud en nieuw... en toen dacht ik... oja dat is morgen al...! Heb echt het gevoel dat kerst en oud en nieuw.. vroeg vallen dit jaar... Sanne78 Och meid... Je moet niet wakker gaan liggen om mij hoor...! Je hebt zelf je rust hard zat nodig.... voel ik me gelijk schuldig... anders had ik gisteravond laat / begin nacht wel gestuurd dat t opgehouden was..... had je misschien beter geslapen... sorry... Dames moet je iets bekennen... kennen jullie dat nummer van Tineke Schouten... die persiflage op K3... Loop al een paar dagen met dat nummer in me hoofd... Hij staat wel op Youtube maar echt een slechte versie anders had ik de link hier neer gezet.....
@Joyce: ahwww....nou gelukkig kom je er nu nog achter...ipv bij de geboorte! kun je het niet oplossen door dat soort gegevens wat kleiner af te laten drukken zodat alles toch nog past? Er is vast wel een oplossing! @Ramona: ach komt goed hoor, slaap toch slecht en ben ook gewoon zo nieuwsgierig!