Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Iuno gefeliciteerd met jullie zoontje! :)

Liefs mir

2. winter15

winter15 Niet meer actief

Ohw daar is nummer 6 dan toch nog!
    IUNO: van harte met je zoontje!!!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tacha: ik zou haar lekker laten slapen meid... Aaaaaaaaaaaaaaaah wat een leuke foto's weer. :D
    Staat daar ook een gewicht en cm bij? Dan kan ik haar ook op de bevallingslijst zetten. Ze hoort er toch bij vind ik...

@ Sanne: hahaha, ja he? Ik weet alleen niet of het er ook van komt hoor, maar het leek me wel grappig, om er de lol in te houden.

@ Iuno: meid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Matti!!!! Geniet ervan meid.

Hier is de verpleegkundige onderweg, dus die zal er bijna zijn. Daarna ben ik er weer.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hi ladies....geen sms'je van Ramona gehoord vannacht! Ik moet zeggen dat ik wel aan je heb liggen denken hoor...hahaha :) Dit forum begint helemaal deel van mijn leven te worden :p Sterker nog... ik heb vannacht gedroomd dat wij naast Derona woonden, en dat Délano in onze tuin kwam spelen :confused: :)

Jeetje ja, je bent straks gewoon 2 weken alleen...
    Mag je echt, écht helemaal niks doen? Ook niet 1 boodschapje op een dag en dan verder niks meer? Ik zou echt gek worden hoor!
    Daarom ben ik nu ook snel alle dingen aan het afwerken...om te voorkomen dat ik ook zoiets krijg en dan de dingen niet meer kan afmaken... Heb je wel hulp van mensen om je heen enzo?

Hier weer een dramatische nacht achter de rug...ik heb gisteren dus echt weer teveel gedaan (uitgebreid de tuin gaan aanvegen en 100x bukken om alles in een vuilniszak te doen is NIET slim :rolleyes: ) en daar heb ik vannacht weer voor moeten boeten. Vandaag dus maar even koest houden... Maar ik heb wel al heel wat van mijn lijstje kunnen strepen :p De vluchttas is ingepakt, batterijen opgeladen, de geboortetens uitgetest, de etiketten voor de enveloppen van de geboortekaartjes uitgeprint, nog wat spulletjes voor in de vluchttas gekocht... Het begint nu wel ergens op te lijken ;)

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mikki
    Oeps... jij ook al wakker gelegen... sorry...

(Iuno bevallen?)
    Gefeliciteerd met je zoon...!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle

Bevallen

20 november Cindy: Ties* - ? gram - ? cm
    1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm
    19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm
    27 december Journey: Tess - 3365 gram - ? cm
    28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm
    30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm

Stand:
    Meisjes: 2
    Jongens: 4

Vlinder[​IMG]
    20 november Ties*- Mama Cindy

Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur mij of Derona dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Iuno: gefeliciteerd met Matti! :D
    Leuke naam ook...Matti(e) betekent toevallig ook 'vriend' in het Surinaams 8)

@Ramona: ik heb niet wakker gelegen om jou hoor meid, no worries... ik was gewoon elke tien minuten wakker door die &#@!@#%^&&-benen van me...

@Yvette: heb net de foto's op jullie site gezien...*slik* wat een moooooooooi kindje zeg! Jullie zien er ook supergelukkig uit, en wat fijn dat hij zo goed aan de borst hapt! Geniet van deze tijd *knuf*

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Iuno, gefeliciteerd met jullie zoontje. :D

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tjeetje...
    bij de februari mama's rommelt het echt al aan alle kanten....
    is alweer iemand opgenomen met vroegtijdige weeen....

als ik dat allemaal lees... valt het hier gelukkig wel mee... en is ook niet echt geruststellend voor de andere februarimama's... als je daar leest is het net of je de "onrust voelt"...

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou de mijne heeft vannacht zichzelf even lekker bewezen die hefet liggen huilen van 3 tot 5.15 ik vond het zo zielih niets hielp,een schone pamper,eten gegeven geweigd rondgelopen,inmiddels om 4.00 werd noël wakker en was het hele huis wakker,erg sneu,Mart en Noël zijn op Noël zijn kamer gaan slapen en ik ben met jaimy bezig geweest en om 5.15 viel hij gelukkig in slaap en heb ik nog wat kunnen slapen en om 8.00 was hij weer wakker,maar goed hij is ook niet lekker.
    Vanochtend zijn we naar de ha geweest en die heeft hem even helemaal beluisterd en hij is gewoon erg verkouden,als hij koorts heeft of als ik het niet vertrouw moet ik bellen en kan ik meteen weer komen,maar het was gewoon een flinke kou.

Ikzelf was dus doodop en ga zo even liggen,maar er komt vanmiddag ook kraamvistite maar als ik echt op ben ga ik lekker naar mijn bedje toe,en dan komen ze maar even boven kletsen,omdat ik vannacht veel heb gelopen en vanochtend naard e ha heb gelopen spoot het vocht uit mijn wond,we schrokken hier best wel van,we hebben ook naar de gyn gebeld,maar zolang ik geen koorst heb is het gewoon goed dat het eruit komt,dus gewoon wat rusten,en als ik het niet vertrouw dan moet ik bellen en mag ik zo langs komen,maar het is gewoon helder en het stinkt niet,ik voel geen pijn dus het zal wel meevallen.

Hai Yvette...........Hoe heeft je manneke het gedaan meid gisterennacht?
    Jezus meid,ik wist wel dat je vocht vast hield maar dat is wel heel veel of niet dan?
    Ik herken dat dus ook,ik doe dat ook,het is net of je een knop aanzet en niets meer hoort of ziet,dat kan je er ook niet bij gebruiken,ik had dat ook op de ok.
    Lekker trots blijven meid,super omdat te lezen dat je mannen het zo super doen.
    Niets te danken voor het berichtje,ik schreef hem aan valentijn en later aan jou het was een beetje warrig,maar goed kon het berichtje niet meer wijzigen hahahah.

Hai lotus............jij bent dus een mooie slanke den hahahaha,beter dan toch ;)

Hai Mikmak......Hoe gaat het met je man en wat zeiden ze bij de ha post?
    Wat een flinke toeter heb jij ook al zeg ;)

Hai Ramona..........Jeetje meid dat meen je niet dat het nu weer allemaal is opgehouden ;-((,wat rot voor je meid.
    Fijn dat je wel goed geslapen hebt meid.
    dat zou kunnen meid,nu je het zegt Noël was bij ons ook erg onrustig,maar goed dat hij aan zou voelen dat ik een ks snede zou krijgen dat zou wel erg speciaal zijn ;)
    wat een opmerking van je man zeg GRRRRRRR

Hai Mamamakka............Veel succes bij de gyn of VK ik weet zo even niet meer waar je loopt,sorry.
    Veel plezier met je zusje.
    Ik ga niets doen,ik moet echt rust houden met mijn wond en er komt wat kraamvisite.

Hai Chantalk..........Meid wat rot vand ie slechte nacht ;-(
    Veel beterschap met je manneke.

Hai nettie.........Veel plezier vanmiddag meid.

Hai re..........succes bij de gyn meid.

Hai Patricia..........Nou gelukkig maken ze hem snel je wc.
    Nou hopelijk kan je vanmiddag wat bij slapen.

Hai Merel............Jeetje wat minder dat je hond zo zat te piepen en dat je dan niet kan slapen,ik weet het van mijn poes die heb ik vanochtend een kussen op der flikker gegooid,die was zo aan het maauwen,jaimy sliep net weer ik helemaal gelukkig gaat zij op der gemak zitten maauwen jaimy weer wakker GRRRRRRR

Hai sanne......Niets te danken meid,als ik je maar niet bezorgder heb gemaakt voor niets,want dat is echt niet mijn bedoeling sorry.
    Maar wel goed dat ze alles erg goed nakijken meid,beter alles goed checken of niet dan meid.
    Veel succes morgen.
    Jij ook een fijne dag meid.

Hai Joyce..........gelukkig zag je het nog op tijd meid,wij zagen later dat wij de tijd er niet op hebben laten zetten,maar goed dat is niet anders ;-(

Hai Female........Veel succes vanavond meid........en wat is dat voor een test?
    Ik lees het al,wat goed dat ze dat standaard bij jullie doen.

Hai tacha.......Veel succes bij de ha meid,ik hoop ook dat het egen spruw is,zo zielig voor die kleintjes.
    Wat is ze gegroeid zeg ;)
    Ja wat zegt je gevoel,ik maak Jaimy gewoon wakker voor zijn voedingen,er mag hier 3 of 4 uur tussen zitten na 4 uur maak ik hem echt wakker.
    Wat fijn dat je het doorgeeft meid van Iuno

HAI IUNO................MEID WAT GEWELDIG DAT JE BENT BEVALLEN EN WAT EEN PRACHTIGE NAAM,IK KOM STRAKS EVEN NAAR JE HYVES OM JE TE MAILEN,LAAT ONS WETEN HOE HET IS GEGAAN MEID,PRACHTIGE NAAM TROUWENS.

Hai Mikki...........Nou doe het vandaag maar inderdaad rustig aan meid,want je hebt gisteren wel heel veel gedaan ;-(

Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy
    Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    www.babymuilekom.peutersite.nl/

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ramona........

Jeetje wat erg dat het daar zo gaat bij die mama's dan ben ik wel blij dat het gelukkig hier redelijk allemaal goed gaat,behalve het verschrikkelijke nieuws van Cindy met Ties*

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He ik dacht dat ze de kindjes niet meer meten? Dit ivm dat het slecht zou zijn voor de heupjes? Blijkbaar dus nog wel?

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Iuno gefeliciteerd! :D Die zullen we hier denk ik niet meer zien ;) Die zal nu wel definitief overstappen naar de decembermama's :p

@ mijn hond: het is in ieder geval geen vuurwerk waar ie last van heeft want dat doet hem helemaal niets. Hij vertoont nul komma nul reactie als er ergens wat knalt (en dat doet het hier al veel :(). Ik dacht ook 'misschien voelt ie wat' maar het rommelt momenteel niet eens :p Zou wel geniaal zijn als vandaag opeens mijn vliezen breken en de hond dat gewoon heeft aangevoeld ;) Maar die pret zal ik wel niet mogen beleven vandaag.

@ patrieske: hihi, ik gooi ook wel eens wat naar de hond toe als ie vervelend is. Meestal heel effectief ;) Maar dat werkt alleen maar hier als ie blaft.
    Arme Jaimy dat ie zo moest huilen vannacht :(

@ goofychick: trouwens, wij gister nog naar de stad om naar de expo te gaan, is de vestiging in Amsterdam gesloten! Tssssk! Maar toen we weer naar huis fietsten, kwamen we opeens een lijstenmaker tegen onderweg dus nu hebben we het daar geregeld :)
    Waar blijft jouw kleine trouwens? Dat gerommel van jou moet toch eens ergens goed voor zijn :p

@ Tacha: aaah echt geweldig hoor die foto's. Jammer dat je album vol zit! Maar er komen toch wel nieuwe he want het is echt leuk om te zien hoe ze groeien!

Wij hebben net de hypotheek helemaal geregeld, eindelijk! Laatste bouwtermijn wordt betaald en dan is ons nieuwe huisje helemaal van ons :) Is dat gezeur ook achter de rug... Straks zijn we eindelijk van die dubbele lasten verlost.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is ze weer gegroeid joh! :D

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick

Ze hebben jaimy rechtgetrokken niet helemaal precies maar zo hebben ze hem gemeten zei Mart,en dat deden ze op de afdeling.

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Tacha, wat een plaatje :D

Ramona, jeetje kan me voorstellen dat je daar idd niet vrolijk van wordt. Zo'n forum heeft zijn voordelen dat je anderen om raad kunt vragen, maar ook zeker zijn nadelen..zoals je zorgen maken (om die ander en jezelf) als het bij andere fout gaat. :(

Female, ik weet precies wat je bedoelt :) heb echt niet veel tijd om hier te lezen en te reageren..probeer het wel, maar er is altijd wel iets dat er tussen komt.

Goofychick, bij mij was het idd ook anders dan anders..schrok er wel een beetje van omdat mannetje net vertrokken was naar zijn werk :)
    Beeb moet nog even 2 nachten wachten..dan is papa gewoon thuis 's nachts.

Ben vanmorgen niet meer naar mijn ouders gegaan voor de verf..Luca was niet helemaal fit. Vanmiddag maar even doen dan kan ik vanaaf het bord verder schilderen.
    Luca ligt lekker te slapen dus ik ga ook even plat liggen.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Chantalk.......

Rust lekker wat uit meid als luca ook slaapt.

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patrieske, beterschap voor Jaimy...hoop dat hij toch echt snel opknapt..zo zielig :(

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ga ik zeker doen ;)
    Heb een heel sterk vermoeden dat de bevalling niet zo heel lang meer op zich laat wachten :-$ dus probeer nu alle rust te nemen die ik kan krijgen ;)

Deel Deze Pagina