Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai merel........

Nou dan hoef ik me niet zo te schamen hahahhaha,soms dnek ik wat ben ik gemeen,maar je hoort haar de hele dag niet en dan midden in de nacht geeft ze een serenade weg :evil:
    Ja zo zielig en je weet niet wat er is dus je kan hem ook niet troosten,dan moet je zelf bijna huilen :cry:

Lekker dat je daalijk van die dubbele lasten afbent meid :)

2. winter15

winter15 Niet meer actief

@Mikki: ohw jij bent ook weer veel te druk geweest, is ook moeilijk om rustig aan te doen omdat je nog zo veel wilt, wel fijn dat je tas klaarstaat enzo, dat scheelt weer.

Ik wacht even tot morgen af (uitspraak gyn), ik heb er namelijk geen zin in dat zijn moeder hier dan straks elke keer is, dan kan ik nu echt niet hebben :evil: , en mijn fam. en vrienden wonen ver weg, wel balen, maar heb gelukkig een paar leuke meiden hier in de straat wonen en daar mag ik dan eten enzo en die kan ik ook bellen als er wat gaande is..
    dus komt vast wel goed!

@Patrieske: geniet maar even van jullie dutje! Jullie hebben het vast heel druk met de kraamvisite! beterschap voor de kleine Jaimy!

@Merleq: dat moet een fijn gevoel zijn dat je straks eindelijk in jullie nieuwe huis kunnen, komt eindelijk dichtbij!

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Chantalk.......

Bedankt meid,hij ligt nu in zijn bedje en dan hoor je hem de hele tijd niezen en hoesten zo sneu :cry:

waarom heb je dat gevoel meid,rommelt het heel erg of is het een voorgevoel,ik hoop ook snel dat je hier komt zeggen dat je kleine er gezond is :) ,neem maar goed je rust,soms is dat wel moeilijk met een bengel meid.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuff voor jou patrieske! Lekker rust nemen hoor, groot gelijk. Heeft ie zijn regeldag al dan?

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ramona & Goofychick: jammer dat het niet doorgezet is joh... is altijd zo'n teleurstelling..

Tacha: succes bij de HA.

Iuno, gefeliciteerd met jullie zoontje Matt1!! :D

---

Zo net weer bij de vlos geweest. Urine is goed, bloeddruk is ook weer omlaag,.. kindje ligt nog steeds CBIB, beweeglijk in bekken dus nog steeds niet helemaal ingedaald. Vreemd, met al die indalingsweeen, maar goed. Kruimel zit nu schrap tussen mijn ribben. Heb belinstructies gekregen en allemaal info over bevallen en zo. Jeetje wat raar zeg... over twee dagen mag het gewoon al geboren worden..

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik dacht trouwens ook dat ze de lengte niet meer meten maar zag inderdaad ook dat dat toch weer overal gebeurt. Dacht ook dat dat niet goed is voor de gewrichten :( Maar als je ziet hoe ze meten dan is dat volgens mij ook meer een schatting dan echt nauwkeurig...

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai sanne

Nou dat dutje gaat nu even niet,mijn nichtje belde of ze kon komen daalijk dus ik lig wel met een deken op de bank en mijn tante komt om 13.30 maar ik heb gezegd dat ik om 15.00 echt ga slapen....als ik misschien vannacht weer zo'n nacht heb dan ben ik helemaal op denk ik.

bedankt voor de beterschapswensen meid.

Hai Goofychick........Bedankt meid.
    Nee hij ligt hier de hele dag overdag te slapen en in de nachten is hij wakker dat is niet zo erg daar kan ik wel door slapen,maar als hij echt zo huilt en schreeuwt dat doet je hart pijn en dan wil je hem troosten en zit je wakker op,op den duur heb ik hem in zijn bedje gehuild en hij heeft zich zelf toen wel in slaap gehuild,maar ik ben echt zo'n wattie,ik kan daar niet tegen als ze zo huilen :cry:

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ben ik het wachten zat, ben rustig aan weer verder gegaan met de keuken-nesteldrang. Alleen na een grote lade gedaan te hebben mega zeurdige pijn in mijn rug.....dus dit wordt een lang project. Wil alleen dat alles lekker fris is als de kraamverzorgster er is en dagen in mijn keuken snuffelt :D

Dus een kastje, een bakkie, een spelletje nitendo ds, een bladzijde uit mijn boek, een kastje.........enz enz......hahahahaha!

Hubbie durf ik bijna niet meer te bellen op zijn werk voor andere dingen, volgens mij schrikt hij zicht iedere keer kapot. Sms hem nu maar, zodat hij weet dat ik niet aan het puffen ben.

Ook hier nog even:

GEFELICITEERD MET JE KNUL IUNO!!!!

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai Merel........Mart zei ook al ze trekken hem wat recht maar niet echt extreem ofzo dus het is waarschijnlijk gewoon een schatting.

Hai Goofychick......Doe wel rustig aan he meid,je lichaam geeft al aan dat het al te veel is,ik begrijp dat je dat wilt maar denk ook aan jezelf he.
    Ow ok hahahaha,je lijkt mij wel zo doe ik ook altijd alles hahaha.
    Dat begrijp ik dat je man schrikt :( ;)

10. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @Mikki77 voglens mij moeten we met zn allen in 1 buurt gaan wonen :p hahhaaha..

@ramona.. dat is ook niet leuk voor die meiden.. maar ja we hebben lekker rustige kindjes in onze buiken zitten :)

@patrieske.. doe je wel rustig aan.. nou een dunne den zou ik noemen.. ik vind het niet mooi.. dat ik al 65 woog vond ik mezelf eindelijk mooi.. en nu ben ik 75 :|

@libra dat kreeg ik afgelopen woensdag ook hahaha.. :) vreemd he.. dan vliegt de tijd wel ineens he..

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ik kom net in een blaadje iets tegen over een of ander ballonnetje wat je in je muts moet doen en dan moet opblazen of zo... of zoiets vaags als een perineum massage... zou zoiets echt helpen? :(

12. winter15

@Chantalk: nou, rust dan maar lekker uit, meid, ik ben benieuwd...:)

@meten: is volgens mij ook meer een schatting, maar vind het zelf altijd wel leuk om te weten..

@Libra: fijn dat alles goed was bij de vk, ach..over dat indalen, komt wel joh..ik was ook zo blij dat mijn beebje was ingedaald en "vast" lag, maar dat zegt dus niets...omdat ze nu niet eens meer zo ligt als jouw beebje..

Hier heb ik trouwens al 3 geboortekaartjes binnen van de zwangerschapsgym meiden, altijd leuk :)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai Lotus..........Meid voor je het weet is het er allemaal weer vanaf,waarschijnlijk ook veel vocht,net zoals bij Yvette?

Hai Libra........Je bedoelt om de bevalling op te wekken ofzo?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia sanne

Nou dat schiet wel op bij de meiden van de gym zeg :)

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Patrieske, nee, om een knip te voorkomen... of een scheur...

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @patrieske.. ja dat weet ik wel.. maar van mij mogen wel 5 kilo er aan blijven.. ;)

17. winter15

@Patrieske: wel je rust nemen he? ook al is de visite heel gezellig...maar jij kan waarschijnlijk ook geen nee zeggen...:)
    Waren ook een paar meiden van de gym bij die eind december waren uitgerekend dus is ook wel logisch, maar toch leuk :)

@Goofychick: jij ook rustig aan met je nesteldrang!

@Libra: dat met die ballon daar heb ik nog nooit over gehoord, dat met die olie wel

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Sanne....je leert me al kennen ;) ,maar ik ga wel echt naar bed om 15.00 en dan tot 18.00 mijn moeder kookt hier dus dat hoef ik niet te doen ;)
    Inderdaad erg leuk,waren het leuke kaartjes en mooie namen?

Hai Lotus........Nou daar gaan we voor dan 5 kilo moet eraan blijven :)

Hai Libra.......Ow ok,nee ik heb daar niet van gehoord,ik ken het niet?

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wie heeft er trouwens een geweldige goede tip voor een lcd televisie (we willen een 32 inch en een 22 inch)? Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor! Welke is er nou goed? :( Prijs maakt niet uit (naja uiteindelijk wel, maar voor de orientatie niet ;)).

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    ... is een of ander balonnetje wat je dan naar binnen moet doen en opblazen zodat de boel daar alvast wat wordt opgerekt of zo... kinkt mij wat raar in de oren...

Deel Deze Pagina