Hallo, Ik las da iuno is bevallen nou meid gefeliciteerd met jullie gezonde zoon Mattie! Ik zelf ben naar de gyn. geweest en alles is nog steeds goed hij is nog niet ingedaald en zit nog los in mijn bekken en ja dat kan ik voelen hahahaha ze kon hem er zo uitwippen. dus ik ga er van uit dat ik geen december mama ga worden hoeft ook niet eerlijk gezegd laat mij maar na 1 januari bevalen lekker na de feestdagen. En met de rug zei ze dat dat isschias is dus dat gaat pas over na de bevalling. verder bn ik heel moe dus ga nu ff liggen met mijn jongste zoon heerlijk. Misschien kom ik vandaag nog wel even weer ligt eraan hoe ik me voel. Liefs Sjansie
Hier weer terug van de vk, Bloeddruk was gelukkig goed/80 en onze kleine mop is ook ingedaald,dat is wel erg fijn om weten,9 Januari mag ik weer, we zijn daarna meteen lekker boodschappen wezen doen,is dat ook weer binnen,ik ga nu eerst even eten en dan ga ik bij lezen knuffie
Kom ik effe neuzen weerene knul geboren Iuno gefeliciteerd met je knul. Tess heeft net haar hielprik gehad en gehoortest ze was super en geen kik gegeven stoere meid he.
Hia Sjansie.........Nou moet je zien meid,zo lig je in het zkh dat je vroeg moet bevallen en nu wilt de kleine geeneens indalen ,maar goed geniet nog lekker van oud en neiuw en dan mag de kleine komen,wel fijn dat je controle wel goed was. Rust lekker uit meid. Hai Libra........Het zou wel fijn zijn denk ik als het er zou zijn of denk ik dat verkeerd,maar ik ken het niet,misschien dat je het op het forum kan vragen of lezen of dat er is? Ik vind het ook gek klinken maar zo er niet raar van staan te kijken als het er wel is. Hia merel........Ik heb er geen verstand van wij hebben een platte tv van Sony en daar zit een dvd in zijn beeld is 95 cm maar de kwaliteit is niet echt om naar huis te schrijven,de meeste mensen roepen toch over de phillips of samsung.
@derona: hoezo stroef ding? Hier juist erg makkelijk overheen te draaien, heb zelf shet idee dat ie doordat ie zo makkelijk glijd er helemaal af gaat en straks aan een kant terechtkomt..... mm nou ja het helpt toch niet, als je vliezen echt goed breken en de boel komt er in 1 gulp uit dan houd dat zijltje het toch niet.... @ramona: vlaag van verstandsverbijstering misschien? Hier wel hoor.... Had ik gister nog het idee dat het toch best leuk zou zijn als dit ook weer een meid zou zijn....daar ben ik nu van genezen... dochter is zóóóó ongelovelijk dwars en irritant vandaag, word er echt kriebel van....zelfs hubbie staat op het punt van ontploffen en heeft soms de neiging haar een flinke tik in haar gezicht te geven....en als het bij hem zover is dan heb je het echt enorm bont gemaakt, want die man van mij word niet snel boos..... maar leuk joh nog zo'n kleintje erbij die straks ook zulke buien gaat krijgen, kan er nou al naar uitzien......pffff @chantalk: tis idd koud buiten....maar met een peuterpuber heb je geen tijd om erover na te denken, was net ook buiten maar had mn aandacht volledig nodig om achter haar aan te rennen, haar vast te pakken voordat ze onder een auto zou komen e.d. misschien kan je dat even aan je zoontje vragen...offie even vervelend wil lopen doen... nee geintje, dit wens ik niemand toe zoals mijn dochter op het moment doet.... mehn wat een humeur...echt eentje om op te schieten, word er zó moe van... al mn energie gaat erin zitten belachelijk...
Hai Jourmey........dus ze heeft ook een diploma nu hahaha,super dat ze geslaagd is voor de gehoortest en wat super dat ze zo stoer is metd e hielprik Hai derona..........Fijn dat alles goed is bij de VK meid Eet smakelijk
@patrieske.. idd.. daar gaan we voor zorgen @sjansie.. gelukkig was alles goed @derona.. super @journey.. en heeft tess diploma gekregen voor gehoortest? @merleq.. wij hebben samsung.. erg mooi ding.. sinds kort hebben wij hem..
verder reageer ik even niet ben echt kapot, zijn bij ikea, leen bakker en markramer geweest, veel gelopen dus en veel ellende meegemaakt met dochter.... die is me toch een partij irritant en vervelend, gaat echt al mn energie in zitten en dus vandaar even geen verdere reacties nu, ben totaal gesloopt. Ga nu even op de bank liggen, even lekker uitrusten. Kom later ff weer checken... oh en ik lees dus wel gewoon alles maar reageer dus ff niet... dan weten jullie het ff. Later wel weer. Liefs nettie
@ Ramona: ow dat is wel erg zeg dan, bij de februarimama's... @ Patrieske: ow meissie toch, wat erg dat Jaimy zich zo voelt... bah. Je zult wel gesloopt zijn nu... We gaan zometeen eerst naar de Prenatal en als Andres dan naar de nieuwjaarsborrel is van zijn werk, kan ik ff lekker gaan liggen.... @ Merleq: ow meid, wat super dat de hypotheek nu eindelijk helemaal geregeld is. @ Chantalk: slaap lekker meid. @ Libra: vorige week lag ons kleintje ook nog steeds niet vast en ik heb ook heel veel indalingsweeën gehad... Dan denk je echt van... waar waren die weeën dan voor nodig. @ Derona: wat goed dat je bloeddruk weer goed was meid. Hier is de verpleegkundige inmiddels weer geweest. Ze heeft mijn urine gecheckt en deze was nu helemaal schoon... Wel heeft ze een formulier (hoefde het zelf niet eens te vragen) op eigen initiatief (zonder overleg met gyn) ingevuld voor bloedprikken morgen. Ze vertrouwd het toch niet helemaal, omdat ik toch die hoofdpijn blijf houden en die tintelingen enzo erger worden... Morgen moet ik om half 9 voor de echo (dus weer de 1e) en daarvoor dus weer even bloedprikken... Zow en dan ga ik nu even wat eten en dan even met mijn ventje naar de prenatal. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hia patricia.......Het valt op zich wel mee,ik krijg er dan tegen de avond last van,dan ben ik ook echt ineens uitgeput Hij ligt nu gewoon heerlijk te slapen,als een roosje die slimmert hahahah,maar je hoort hem wel steeds niesen en hoesten zal blij zijn als mijn manneke daalijk is opgeknapt hoor. Wat ga je kopen bij de prenetal? Goed dat ze het toch even laat doen meid,gewoon even alles voor het zekere toch..........Fijn dat je urine wel weer goed was,en de CTG ook?
Kan ik me voorstellen dat je hoopt dat je ventje snel weer beter is. Het is de bedoeling dat we niets gaan kopen bij de Prenatal, maar we krijgen het niet voor elkaar met de kap van de kinderwagenbak. Hij wil niet goed strak rechtop blijven staan, dus we hopen dat ze ons willen helpen hiermee... CTG was ook weer goed (vergeet ik dat er helemaal bij te zetten ) Ons kleintje was aan het joggen, want het had hele goede pieken omhoog en vaak ook en dat willen ze graag zien he?
Mezelf.... ik ga maar wat doen.. misschien helpt t voor afleiding... ( doe wel heel rustig aan) Liefs mir