Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

owwwh super zeg dqat ze doorsliep,vind dat altijd zo erg haha die prikjes als ze nog zo klein zijn
    a bij elke hap denk je aan ons goed :p

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ben je nu uitgerust weer? hier gaat het lekker.. alleen nog last van de bovenkant van mn buik :| maar ik lig nu ook half.. met de laptop op schoot en wachten tot me manneke thuis komt.. want als die thuis is gaan we boodschappen doen.. :) kom bijna niet meer buiten :| me te koud.. en geen auto..

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @journey.. super dat de kleine doorgeslapen heeft tijdens het prikje..

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ben wel weer wat uitgerust
    vervelend dat je zo last van je bovenkant van je buik hebt,
    wel fijn dat je straks met je man boodschappen gaat doen

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Birthe, ja eigenlijk wel een ander perspectief op de ikea. Ik heb in mijn leven nog nooit zo vaak om hoog moeten kijken voor dingen op ooghoogte. Raar hoor, om zo meubels te shoppen.:)

Mikmak: Fijn dat alles goed was.

Re81: Zw. Suiker? He jakkes! En dat helemaal op het eind nog...

Cobi: Ik weet niet hoor, van dat kinine, maar het lijkt me niet echt gezond... :( Ik weet wel dat Kinine als middel tegen malaria wordt ingezet... ik zou geen risico's nemen. Snap wat je bedoelt, meid, leef met je mee. Hier bekkeninstabiliteit, een gekneusde rib en constant harde buiken... maar gelukkig zit het er bijna op.

Goofychick: Olie om mee te masseren? Ja ik vraag me dan altijd af of dat echt helpt. Ergens is het natuurlijk wel logisch...

Pregnantlady: Oei, wat spannend! Zal voor je duimen :D

Mamamakka: Ochjee, dat is niet best! Wel spannend dat je misschien binnenkort al je kleintje kunt bewonderen :)

Journey: Filet americain! Ik wil ook :D :D :D Neem je er ook eentje voor ons zwangeren? ;)

Female: Je kunt voor de zekerheid wat dingetjes extra pakken. Als je daar overnacht moet je toch inpakken dus ach, dat kleine beetje extra maakt dan ook niks meer uit he? Bovendien denk ik dat het je een stukje bezorgdheid scheelt...

---

Tip van flip... zwangere vrouwen met BI horen niet op het ijs. zelfs niet voor een paar stapjes :( auwie...

Vanavond lekker uit eten met een vriendin van me. :) Ze is ook net zwanger en schrijft mee bij de juli 2009 mama's. Arme mannen, we waren altijd al van die kletskousen, maar nu wordt het wel erg bont vrees ik :)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Libra ben je op het ijs geweest dan?

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Derona, ja mijn mannetje wilde wat schaatsen en ik had geen zin om aan de schaduwkant te zitten dus ik had mezelf voorgenomen heeeeeel voorzichtig over te steken... maar zelfs dat kleine beetje weg glijden is al verrekte pijnlijk. :(

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    he meiden ff ego berichtje!

We zijn net trug van de dokter, nona heeft beginnende spruw! Dus we moeten 4x per dag wat daktarin op der tutje doen en dan zou het beter moeten gaan.

Maar nu het grote nieuws: ZE WEEGT MAAR LIEFST 3400GRAM! Niet normaal meer he! De verpleegster heeft haar 3keer gewogen omdat ze het niet geloofde :D haha Mijn stoere meid!
    Ze is nu trouwens 49,5cm en haar schedel is 34cm! Gaat dus super ik ben zooo trots :D

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte meis, denk aan je!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee mamamakka........dus je wordt wellicht nr 7 hier?
    Sterkte meisQ!

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Wauw, Tacha, super :)
    Wel vervelend van de spruw...

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ja zeker.. ik weet ook niet wat het is.. ga ik morgen maar vragen aan de vk.. :) ja dan hoef ik niet lopend die boodschappen te doen.. is niet te tillen..

@libra.. gezellie :)

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Al zou ik hier in het Westen blijven zou ik zelfs de tas meenemen, doen dus. Zit je zelf een stuk rustiger.

14. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Zo, hier ook weer lekker bijgeslapen vanmiddag.

Beetje gemengd gevoel over zw.suiker. :rolleyes:

Heb ook veel te veel info in een keer gekregen vanmorgen.

Eerst bij gyn. die zich toch wel zorgen maakte en (weer) over inleiden begon en me daarna met spoed doorstuurde naar diëtiste.

Ondertussen bloed laten prikken. Toen meteen door naar diëtiste. Daar heel veel info gekregen en dieet samengesteld (ik grapte nog: goh ik zie dat ik weer filet americain en biefstuk mag... :D (stond in zo'n boekje van haar)) maar daar kon ze natuurlijk niet om lachen.

Daarna nog door naar diabetesverpleegkundige voor thuisprikinstructie. Daar kreeg ik een compleet verrassingspakket met apparatuur, maar ook met een bijtring en een knuffeltje voor de kleine en mama-zwitsal-creme erin (je zou haast denken dat je blij moet zijn met zo'n pakket :( ).

Tja, het is wel balen zo op het einde van de zwangerschap, aan de andere kant denk ik: da's dan natuurlijk nog altijd beter als al halverwege de zwangerschap. En zoals ik hier gisteren nog zei: ik heb tot nu toe nog echt niet mogen klagen over mijn hele zwangerschap.

15. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Cobi; je schrijft dit: en sinds 28 weken in de rolstoel naar buiten, omdat lopen harde buiken opleverde (met kans op weeen).... Ga dan lopen! Als je graag weeën wilt. Er zijn hier genoeg meiden die ook enorm veel last hebben van het bekken en andere kwaaltjes, en die wachten ook netjes tot hun kindje zelf aangeeft dat het klaar is. Dat kan eerder maar ook later zijn.. En met bitterlemon enzo moet je een fles of 20 per dag weg werken om genoeg kinine binnen te krijgen, succes. Hoor veel over kindjes die door dit soort praktijken in het vruchtwater poepen enzo. Ik zou er echt niet aan beginnen meid. (en doe je het toch zou ik het heeeeeeeeeel stiekem grappig vinden als pas over de 40 weken bevalt. hihi.... :))

@ Lotus: ja de tijd gaat snel, maar nu in deze week toch weer erg traag voor mijn gevoel. Duurt net zo lang als de week voordat je kon testen...

@ Goofychick: Riep ie zeker ook nog hard in de microfoon, haha. Schattig toch!

@ Re81: oei, balen, zwangerschapssuiker. :S. Net die laatste weken, bah, succes meid.

@ Pregnantlady: spannend! veel succes meid..

@ mamamakka: oei, dat gaat opeens wel heel snel zo zeg. ben benieuwd. wat vind je zelf?

@ Journey: geniet van je broodje filet american!

@ Female: meenemen die vluchttas! Dus ga maar snel inpakken.

@ Ramona: ik duim net zo hard voor jou dat die kleine zich snel meldt! Je hebt in elk geval al goede tekens gehad met dat bloed en slijmprop, dus lang zal je niet meer hoeven te wachten meid. En wat goed van je kleine (Grote!) vent!

@ Ladyinred: eindelijk is de box klaar, is ie mooi geworden?

Zo ik kruip weer terug op de bank....

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @tacha. .super dat je kleine meid zo hard groeit :) vervelend van spruw.. maar dat is te verhelpen..

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    TOPPIE!

@Libra, ja wendela olie, vk kende het ook dus het zal wel helpen, baat het niet schaadt het niet.

@slapen, nou kan ik ook overdag niet meer slapen! Terwijl ik zooo moe ben!

18. winter15

winter15 Niet meer actief

@Lotus: wat voor pijn voel je dan boven in je buik? ik wil je niet bang maken, maar daar hameren ze bij mij steeds op, als je een benauwd pijnlijk, soort gevoel van het aantrekken van een riem (?) boven in je buik hebt, moet je wel de vk bellen!
    ivm. zwangerschapsvergiftiging, misschien voel jij wel iets anders, maar goed...het is goed bedoeld :)

@Pregnantlady: spannend! suc6!

@Libra: dat was dus geen goed idee, je bent toch niet verkeerd terechtgekomen?

@Mamamakka: jeetje wat spannend zeg!

@Re81: rot dat je dat nog even overkomt zo op het laatst!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owwwh jij bent echt gek :D als je nu was gevallen dna?je houd jezelf echt niet hoor

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Tacha en met recht dat je trots bent

Deel Deze Pagina