@ Tacha: vervelend van de spruw, maar ze groeit verder als kool zeg! super! Trotse moeder.... @ Libra: ohw luister dan ook naar flip! Als je vliezen op het ijs braken zat je er nu vastgevroren... .......kruipt nu echt op de bank.........
@goofychick.. dat is waar.. zelfs al vijf min van huis.. @re81 dat is waar.. maar wel balen dan.. @birthe dat ken ik.. ik hoop dat deze week gauw voorbij is.. nu is mijn manneke onderweg naar huis.. heeft nu vijf dagen vrij @sanne ik heb niet benauwd of zo.. maar steken.. alsof er rib gekneusd is
Hey meiden, zow ben ik weer. Wel gerust, maar niet kunnen slapen... @ Lotus: ik ga dan ook 's middags echt wel even slapen hoor... Meid je moet echt je VK ff bellen hoor meid. Bij mij hameren ze er ook steeds op en vragen het iedere keer weer... @ Cobi: heel herkenbaar. Ik zit al in de ziektewet sinds de 17e week ivm mijn bekkeninstabiliteit en slaap sinds die tijd ook super slecht. Ik ben bijna 37 weken en van mij mag het nu ook echt wel komen, want ben gewoon echt op en ben het zat... @ LadyInRed: bedankt voor je link met geboorteplannen meid! @ Pregnantlady: succes meid! @ Mamamakka: ow meis toch... ik hoop dat je bloed goed is meid. Dikke knuffel voor jou. @ Female: ik zou gewoon een tas meenemen meid. Ja, ben ook blij dat ik het niet zelf heb hoeven vragen en dat ze het zelf aangaf. @ Derona: hoe was het bij de VK? Of lees ik daar nu overheen? @ Libra: ben je op het ijs geweest dan? *leest verder* ow dat is niet zo slim meid...hoop dat de pijn inmiddels weer gezakt is. Zo even beginnen met het eten maken. Mijn man heeft de sla al gesneden en gewassen, dus kan zo beginnen. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Lotus: dat weet ik ook niet precies meid met die steken, maar als je kunt bellen, zou ik het toch even proberen hoor! misschien is het idd door het getrappel van je baby, maar ja...
thanks meiden! goh ik ben zoooo benieuwd wie van jullie de volgende zal zijn die bevalt! (pregnant lady niet bijgerekend dan he haha) Valt me trouwens op dat er opeens heel veel 'meelezers' terug komen en iets schrijven ! Wel jammer dat we de afgelopen maanden niets van ze hebben gehoord maar toch leuk! @ Derona: Nee nog niet aan het eten maar mn hubby is aan het koken hihi wat een luxe he! Oei, Nona-alarm, ik ga ze maar ff troosten! Smakelijk eten iedereen!
@tacha jaaa iedereen wilt nu graag pronken met zijn kindje hihihi owh lekker dat je mannetje kookt, en ga jij snel Nona maar troosten knuffie
Zo madammekes daar ben ik weer Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden de dokter heeft me nog niet gebeld ( zal dan ook wel niet meer gebeuren vandaag ) dus dat betekend ook dat het bloed goed was . Heel eerlijk gezegd baal ik er wel een beetje van , had graag gehad dat ze me morgen zouden inleiden . Nu is het dus afwachten op vrijdag als ik dan ook eiwit in de urine heb word ik waarschijnlijk meteen opgenomen en dan ingeleid ( of een paar dagen later ) dus hopelijk ben ik nu echt met de laatste dagen bezig iuno : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ! tacha: wat goed natuurlijk ben je trots op je meisje logisch hoor ramona: ja ken dat filmpje , is echt mega leuk kan me voorstellen dat je dat nu steeds zingt Libra : ik wil ook heeel graag schaatsen ,maar ben toch maar niet gegaan stel je toch voor dat je valt dan kom je nooooit van je leven meer over eind haahaha zie je het voor je ? pregnantlady: veel succes als je nog bezig bent . en anders gefeliciteerd ? female: zou wel je tas mee nemen hoor ! eet toch geen brood ? gooi je in de kattebak en waarschijnlijk haal je hem er ook zo weer uit maar mocht het loos gaan ben je wel gedekt vind ik ! re81: ik heb ook zwsuiker en leuk is het niet nee maar gelukkig loop jij al wat meer aan het einde ( bij mij met 22 weken achtergekomen ) in princiepe is het nog wel te doen hoor , B&J en de moorkoppen zal je wel moeten laten staat ben ik bang tip bij het voedingscentrum verkopen ze de voedingswijzer met heel handig koolhydraten en suikers erin zokan je kijken wat je het beste kan eten , je kan hem betellen maar ik wil ook wel wat pagina's voor je scannen dan hoef je hem niet te kopen voor die 3 weken nog ?!
Jeej, wat lees ik nu?! Iuno is bevallen? Dan bij deze: IUNO HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie ZOON! Zou iemand me even een PB willen sturen als er wat meer bekend is (naam enzo van haar zoon?)
Verder las ik bij Tacha dat Nona het ontzettend goed doet, gefeliciteerd meid, ongelooflijk! En Re, zwangerschapssuiker, he bah en dat nu nog... heel erg veel sterkte ermee! en Goofychick, handig dat wij 'gewoon' mailen, zo kan ik het bij jou ook nog een beetje volgen Zijn er verder nog spannende dingen gebeurd, ik kan het echt niet meer bijhouden?
Re81 Tja kan me voorstellen dat je baalt van de suiker hoor! (tis trouwens net of ik het steeds meer hoor...) hahahaha kon de dieetiste niet lachen om je grap... wat een FLAUWE zeg... zeker zelf op een zoutloos dieeet.. mamamakka Wou zeggen.. goed dat je bloed goed is..., maar aangezien je zelf niet weet of dit nu goed is of niet... uhhh weet ik helemaal niet wat ik moet schrijven... Yvette ik zoek het wel ff op bij de decembermama's en pb t wel.. (of heeft iemand dat al gedaan)... en weer een rommeltje erbij... ik ben wat aan de race...
Hier gaat het trouwens super met Valentijn, hij pakt de borst nu heel goed zelf (iedere keer in één keer raak, sinds vannacht). Ik heb hem nu in de Madonna houding gepakt en dat ging perfect! Vandaag even tegen de kraamzorg gezegd dat ik hem op die manier wil blijven voeden en dat mag! (ik kom zo even verder schrijven, hubbie is zó lief! hij heeft straks al filet americain voor mij meegenomen en nu komt hij naar boven met carpaccio! Ik ga dus even eten en kom zo verder tikken )
raar dat de kraamzorg dat zegt tegen je.... uhhh daar ga ik weer... maar even een tip... (misschien hebben ze het wel gezegd) maar de kant waar het kinnetje zit van de baby is de kant die leeg gedronken wordt... Dus als je voelt dat je harde plekken krijgt aan de onderkant van je borst, kun je beter liggend voeden... voel je dat je harde plekken krijgt aan de buitenkant van je borst... is het beter om de rugby-houding aan te nemen.... madonna-houding is voor de binnenkant van je borst te legen.. houdingen afwisselen is dus veel beter! verder is het goed om (vooral in het begin).. met een vlakke vinger.. de melk richting de tepel te wrijven, zodat alle klieren goed leeggedronken worden... zo heb je minder kans op borstontstekening..... groetjes.. Moeder overste... (zoals iemand me hier noemde )
@ Ramona: Lief van je, nee niemand heeft dat nog gedaan Het blijft bij jou echt steeds erger aan het rommelen he? De race wil toch ook zeggen dat het zomaar kan beginnen? Ik hoop echt dat je snel mag hoor! Ja, ik moet hier ook af en toe onder het drinken mijn borst masseren, dat heeft de kraamzorg inderdaad ook gezegd. Morgen gaat ze me even zeggen hoe ik die rugby houding moet doen, dus dat zal vast goed komen. ik heb nu het idee dat de stuwing op gang begint te komen Nou, wat wilde ik verder nog zeggen? Ik weet het even niet meer, moest wel even huilen daarstraks, we hebben een nieuwe kraamzorg en dat is echt een schat van een mens! Ze zit al 32 jaar in het vak en heeft allemaal fijne tips en trucs en ze deed me toch iets leuks! Ze pakte Valentijn daarstraks vast helemaal dubbels, zoals hij bij mij in de buik had gezeten en hield hem met één hand omhoog, echt zon Ann-Geddes plaatje! En tjah, toen werd het me even te veel en was het brullen . Valentijntje moet zo weer gevoed worden, dus ik ben er weer vandoor. De trotse papa is hem nu aan het verschonen en dan komt mijn kereltje weer lekker bij me drinken!
@ Ramona: bedankt voor de tips meid. @ Yvette: wat goed dat Valentijn het zo goed doet. @ Mamamakka: ow meid, ik weet wat je bedoeld. Ik hoop ook nog steeds dat ik zo snel mogelijk ingeleid ga worden. Dat is ook het eerste wat ik morgen ga vragen als de gyn vraagt of ik nog vragen heb... Hadden ze het maar niet moeten zeggen bij mij thuis. Hier voel ik me niet op en top, weer superdraaierig en hoofpijn. Voor de hoofdpijn heb ik al een paracetamol genomen. Stond daarstraks ook helemaal te trillen op mijn benen. Bah... hoop dat het beter word... Moet morgen sowieso in de rolstoel naar het ziekenhuis, werd me al opgedragen door de verpleegkundige... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Iloveandres Hoe was je ijzerniveau? Zelf krijg ik daar hoofdpijn vast als die te laag is... yvette Succes met je rugbyhouding... die is in het begin echt het lastigste om te doen.... (vond ik).. vind het altijd zo''n lief gezicht als zo'n grote vent.. voor zo'n klein babytje zorgt... moet zeggen dat mijn vent dat helemaal top deed..! Hij was veel minder bang dan ik in het begin... deed de kleine echt gelijk zelf in bad.. en alles... Jammer dat mannen geen melk hebben...