@ Ramona: mijn ijzer is de hele zwangerschap goed geweest, maar morgen word mijn bloed weer geprikt, dus dat zullen ze ook wel meetesten...
@ Inleiden: Inleiden schijnt ook niet altijd even prettig te zijn, als je baarmoedermond nog niet rijp is heb je grote kans dat je lichaam er niet hard aan mee werkt en het uiteindelijk een keizersnede zal worden. :S Maar ja, dan ben je wel verlost....
op je eigen verantwoording hoor.... Dalijk beval jij eerder dan mij... en ben je bekaf omdat je hele nachten je telefoon in de gaten aan t houden bent.... daaaaag.... heb je dalijk een rot bevalling door mij.....
Haha, nee hoor Ramona, gaat helemaal goed komen, de mijne komt OF de 10e (jij ook he, volgens Mamamakka) of mijn eigen gevoel op 30 januari, tijd zat om uit te rusten
Hé bedankt! Ja inderdaad, ik hoef nog maar 3 weken, dus vergeleken met jou valt het eigenlijk 100% mee. Lief dat je dat boekje wil scannen, maar ik heb vandaag van de diëtiste een boekje met veel voorkomende producten met bijbehorende aantal koolhydraten meegekregen, dus ik kan vooruit! Allemaal bedankt trouwens voor jullie lieve woorden, doet een mens toch goed hé? @Iuno: Gefeliciteerd meid!
Hier ook bezig een geboorteplan te maken... Had eerst zoiets van: ik laat het wel over me heen komen, maar wil de afdeling toch wel laten weten hoe ik/wij het willen hebben.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
ja wie wil dit nou niet he? Hahahahahaha. Ik ben er al mee klaar. Zometeen even uitprinten, mijn man laten lezen en morgen meenemen naar het ziekenhuis.
goh ben eigenlijk wel benieuwd wat je erop hebt staan.... ik vind zo'n plan een beetje onzin... ja goed om over na te denken, maar als je in een ziekenhuis bevalt... lijkt me dat sommige dingen niet te plannen zijn.... ik laat het gewoon op me afkomen.... en tja.. dat bijvoorbeeld mijn vriend de navelstreng doorknipt... en aanleggen binnen een uur etc.. etc.. zijn allemaal standaard dingen....
Een ego berichtje Ben terug vd gyn, alles was helemaal goed! Was verbaasd, want ik kreeg weer een echo (de 4e al!) Kindje weegt ong. 2500 gram. Is weer een ukkie, net als Kynan Ikzelf ben nu 13 kg aangekomen. Ze heeft dus die strepto test gedaan. Kindje is al goed ingedaald. Ik heb geen ontluiting, maar het voelt al heel week. De baarmoederhals is nog maar 1 cm. Maar volgens mij zegt dat niks?! Spannendweer hoor... was echt leuk op controle, mijn gyn is echt de allerleukste! Als Kynan vanavond in bed ligt kom ik lekker weer eens reageren
Iloveandres Duidelijk hoor je plan...! Weet jij toevallig welke houding aangeraden wordt met BI...? Vorige keer liep dat niet echt vlot bij me... Weet niet wat de ervaring van Yvette nu is...? Female Ja dat is in Belgie he...?! (ben zwaar jaloers..) Nee mijn vk zei van de week dat het helemaal niets zegt...... Hoeveel woog Kynan dan bij de geboorte? En dat gewicht is hoeveel de baby NU weegt?
@ Ramona Ja ik had het ook niet verwacht, wordt ook gewoon vergoed Ja 2500 gram weegt het nu zeker, maar het kon ietsje meer zijn, zei ze. Kynan woog 3 kg bij de geboorte! (geboren op 38 + 5) Het komt allemaal toch wel dichtbij nu hoor... Ja ze zei er wel bij dat het allemaal opeens sneller kan gaan, omdat het mn 2e kindje is...
Oh ja bedankt voor de vluchtkoffer-tips. Ik neem hem mee Heb het voor de zekerheid aan de gyn gevraagd en ik kon altijd beter "Wat in mijn valieske steken en die meepakken" Dus dat doen we braaf
@ Ramona: nee heb geen idee welke houding aan te raden is. Ik weet alleen dat ze steeds zeggen dat er niemand anders als jijzelf aan je benen mag komen, tijdens het persen en dat jij zelf moet weten hoe jij het prettigst ligt zeg maar... Bedankt voor je compliment over mijn plan. Andres heeft hem net ook helemaal doorgelezen en hij is het er ook mee eens, dus ga hem zo uitprinten...