Waarom zou ze niet door de keuring komen...? Mijn schoonmoeder is ook gastouder..... (ik kan t me achteraf niet voorstellen ) maar die is ook de keuring gekomen hoor.... nu doet ze het al jaaaaaaaaaaaaren.....! iig 11 jaar dat ik weet...
hihi, vlucht hutkoffer... Hier een beschaafd tasje. Hier is het net of de beeb de hele dag al flinke kopstoten geeft tegen mijn baarmoedermond. Een keer of 5 per uur. Weet niet wat voor spelletjes hij of zij aan het doen is.. @ ramona: vertel eens meid, hoe is het nu? lol... Ben echt benieuwd wanneer het eens goed door gaat zetten bij je! hoop snel. nu bijvoorbeeld. @ Mikki: was jij die kaarsjes aan het maken?
Als zij door de keuring is gekomen weet ik niet of wij daar zo blij mee moeten zijn. Voorspelt niet veel goeds....
Hihi ohw zij ook, echt? nou, heb volgens mij al vaak wat verteld over de schoonfam, durf het haast niet meer neer te zeggen...alleen al omdat het daar ruikt als in een bruin café...(terwijl tegenwoordig de cafes niet meer zo naar rook stinken natuurlijk..)
ja inderdaad dat heb ik achteraf dus ook zoiets... en dan bedoel ik echt alleen met het oppassen op mn zoontje... Ze heeft hem bijvoorbeeld al zo vaak dingen gegeven van speelgoed wat niet geschikt is voor kinderen onder de 3 jaar... bijvoorbeeld toen hij 1 werd gaf ze hem een electrische tandenborstel... En heb ook vaak gehad (toen werkte ik nog) dat ik een flesje vroeg.. en dat ze een fles uit de koelkast aangaf die vuil was... (alleen met water omgespoeld..) met de vette aanslag van de bv er nog in..... (kan nog zoveel dingen opnoemen.... zucht) Had dit van te voren niet verwacht aangezien ik er dus vanuit ging dat ze wel ervaring had.... had er dus geen vertrouwen meer in... (en toen kon ik nog wel met haar overweg...., tenminste.. )
Niet echt steken te noemen, meer harde buik en dan een 'mep' tegen mijn baarmoedermond. niet in mijn vagina verder, echt de bmm.
Zij rookt ook als een schoorsteen hoor... maar had dus gezegd dat ik niet wilde dat ze rookte bij mijn zoontje.. dat vond ze geen probleem... dan rooktte ze in de keuken... haar officieele oppaskind die ze al "heeft"vanaf 6 weken... (is nu 12) heeft nog astma ook!
Ja, klopt... En tussen het typen door heb ik net nog even voorkomen dat mijn huis af zou fikken. Mijn god ik schrok me kapot! Ik had een van die kaarsjes aangestoken voor mezelf, maar het stond niet op een schoteltje, maar op het barretje bij de keuken...en ik had even niet gezien dat hij al bijna was opgebrand. Ineens hoorde ik iets knisperen...staat dat hele aluminium bakje in de fik Uitblazen ging niet, dus heb ik 'm gauw in de wasbak gemikt. Bovenop wat plastic dat daar in lag, dus dat begon ook meteen te fikken Wat een trut ben ik ook! Snel de kraan aangezet, en toen doofde het meteen gelukkig... Maar nu zit er wel een brandplek op het barretje...hoe ga ik DIT nou weer aan manlief uitleggen als hij thuiskomt... :-# Nou ja, ik zet er wel een schattig plantje op of zo
Owwh hier lekker steken bij mijn muts zoals Ramona kan zeggen hahaha, kind ligt denk lekker te draaien met het hoofdje
@Mikki: ohw jij Muts! ohw wat een geluk dat je er nog bij was zeg! @Ramona: ohw dat meen je niet joh! idd denk je dat je je kindje veilig en netjes wegbrengt... Ik ben het er ook niet zo mee eens dat ons meisje daar straks een dag per week is, maar ze hebben echt beloofd dat als zij er is er binnen niet gerookt wordt... voor de rest nog een hele dierentuin daarbinnen dus dat is het volgende agendapunt...
@ Ramona: jeetje dat klinkt zeker niet echt geruststellend... zeg, je schoonmoeder als gastouder... @ Mikki: ow meid, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt zeg...
Hahahaha, het vuurwerk in de wasbak... de perfecte plek ook om het neer te leggen. Hier hebben we dit jaar helemaal geen vuurwerk in huis. De vriend van m'n beste vriendin heeft heel veel vuurwerk gehaald die hij morgen bij ons gaat afsteken. Ten minste als ik niet hoef te blijven morgen. HIHIIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
hahaha echt lachen hoe mensen mn "uitdrukkingen" overnemen... mikki kijk je uit...! Heb hier trouwens gelijk het kaarje uitgeblazen... was t ook vergeten...
hahahahahahhahah mijn vent en vuurwerk! Daar is hij hartstikke bang voor! Ik denk als die kleine straks 4 is...dat ik dan met hem naar buiten moet om sterretjes af te steken, want die vent van mij zit dan mooi binnen bij de warme kachel Maar ik begin me nu wel af te vragen of ik die kaarsjes wel aan mijn kraambezoek kan meegeven...ik moet er niet aan denken dat er straks 65 huizen affikken door mijn toedoen.... Misschien zijn het wel onveilige kaarsjes (zijn wel van goed merk). Of zou het gekomen zijn doordat hij niet op een schoteltje stond...?