goedemorgen mieden nog een baby erbij ? niet van mij in ieder geval hier ook een rottige nacht achter de rug veel wakker geweest van mannetjes gesnurk dus heb hem later maar de bank op gestuurd vandaag ga ik lekker oliebollen en appelbegneits bakken !hmmmm jam jam zie wel een beetje op tegen vanavond mannetje is pas om half 11 thuis en dan weer dat stomme vuurwerk en dat stomme drinken van hem bah vraag me ook af of ik het vol houd tot zo laat op te blijven hahaha nou we zien het allemaal wel weer meiden die er vandaag niet meer zijn wens ik nu alvast het allerbest toe voor 2009 ! en zeer zeker een erg mooie baby en een gemakkelijke bevalling
Goedemorgen meiden, zoals jullie al hebben gelezen hier een beroerde nacht gehad........vanmiddag naar de Vk en eens wat tips ontfutselen want dit hou ik geen twee weken meer vol. Ben kapot maar doordat ik toch best zwaar ben geworden kan ik niet meer op of om. Tranen stonden vanochtend in mijn ogen toen hubbie beneden kwam. Ik wil zo graag maar mijn lijf niet....... Ga ff in bad, kijken of dat me vrolijk gaat stemmen. Voor de meiden die ik niet meer spreek: EEN SUPER TE GEK, GEZOND en LIEFDEVOL, en BEVALLIG 2009 GEWENST!
Hier gelukkig een redelijke nacht achter de rug, wel veel wakker maar sliep gelijk weer, was wel erg fijn. Had wel halverwege de nacht last van mn keel maar was snel opgelost met wat snoepjes, ach.... Fijn uitgerust weer dus. Nog één dagje en onze maand begint gewoon zeg...... Heb al zoveel maanden zien beginnen, topic's met: meiden onze maand begint...en nu gewoon de onze....wauw! Laten we met z'n allen hopen op gezonde kindjes en goede bevallingen, dat we maar snel met z'n allen bij de mamma's kunnen komen kletsen! @mikki: die hik zegt niets hoor meis, mijn dochter had ook enorm vaak de hik, veel vaker nog als deze en die had dus géén reflux (wel veel huilen in de avond maar dat kwam door de bv, clustervoeden noemden ze dat volgens mij, maar iig niets te maken met reflux) Kijk ik zeg niet dat het niet kan maar het is geen teken volgens mij hoor....dus niet al te druk maken! Als het zo is dan kom je die horror ook wel weer door. Ik heb dat heel erg gehad met mn dochter, achteraf zeiden mensen: oh ja dat was wel heftig he? dat ik dacht...was dat echt zo? Die heftige momenten zijn erg als je erin zit maar als je erdoor bent zo weer vergeten.. Zo dat was volgens mij eerst even waar ik sowieso op wilde reageren, moet zo even verder lezen, maar dacht niet dat er meer was.. Vandaag even wc poetsen, lakentjes wassen voor de wieg, en om 15.00 uur naar de vk. Vanavond o&n bij mijn ouders en morgen naar mn schoonouders. Weet niet wanneer ik hier kom, maar daarom bij deze alvast: Voor iedereen een goede jaarwisseling, dat er maar niet teveel tijdens het vuurwerk bevallen word (want dat lijkt me nou echt net niets...) en op naar onze maand, die word trouwens wel prachtig door de hele wereld ingeluid he? Liefs Nettie!
@goofychick: Meis even een hele dikke knuf voor jou van hier, kop op, veel succes, hoop echt dat je snel je kleintje in je armen hebt!
Goedemorgen meiden, Hier ook weer een drama nacht achter de rug, hier ook geen nummer 7 Heb een beetje een onbestemd gevoel.., maar zal wel te maken hebben met vandaag: ziekenhuisbezoek, mijn ouders, Oud en Nieuw enz. Bij deze wil ik jullie allemaal alvast ook het allerbeste wensen voor 2009! En dat alle babietjes vlot en gezond ter wereld mogen komen!!! @Mamamakka: wij hadden gisteren ook weer een discussie over drankgebruik vanavond...word daar zo moe van he? maar goed...zullen zien of hij het bij 2 consumpties houdt... Ze zeggen al dat het weer mistig wordt vannacht dus mocht er iets gebeuren, wil ik wel veilig bij het ziekenhuis aankomen...
Dames, mag ik even jullie mening Gisteravond na de seks lag ik nog wat na zeg maar En opeens kwam er echt een straaltje vocht uit me. Het was veel dunner dan de sperma van mijn man En vrij geurloos. Maar omdat er daarna verder niets meer gebeurde (geen vochtverlies ofzo) dacht ik dat het toch de sperma van mijn man is geweest maar dat het gewoon wat dunner was dan anders. In eerste instantie voelde het echter wel echt alsof mn vliezen waren gebroken en was het niet vergelijkbaar met normaal zeg maar. Maar vanochtend was mijn ondergoed een beetje nat en zat er ook wat bloed in. Op de wc kwam er ook wat slijm uit me wat rood was. Het is niet mega veel, ik denk dat het een klodder van 5 cm doorsnee was ofzo. Ik heb nu even maandverband in gedaan om zo iets meer in de gaten te kunnen houden of er nog meer uit komt Maar ik weet niet zo goed wat ik nu hier van moet denken? Ik heb verder geen pijnlijke harde buiken ofzo. Die had ik gisteravond wel, maar ze zijn vannacht opgehouden.
@Merleq misschien dat je je slijmprop nu gaat verliezen,zo klinkt het althans hou het gewoon ff goed in de gaten,en anders kun je altijd je vk bellen en stel je je vraag daar aan,
Hier ook zo man hoor,die houd zich echt niet aan een paar biertjes,gelukkig is mijn moeder hier en zijn pa maar toch stel ik ga wel beginnen wil geen aangeschoten man naast me bed hebben
@Merleq: dat zou best kunnen meid, dat dat de slijmprop is! wil natuurlijk nog niets zeggen over het beginnen van de bevalling, maar dat brengt je iig weer dichterbij spannend!
sanne , eingelijk hoop ik maar dat het mistig word want wij wonen in een straat met alleen maar flats dus de rook blijft zo wie zo lekker hangen en mannetje zij gister al als het erg mistig is bewaar ik alles voor volgend jaar ! dus dat hoop ik dan maar ! vande week vond hij nog dat hij dit jaar net zo losbannig mocht doen als alle andere jaren ! ( ja ongelooflijk he ) maar nu is ie toch wel erg geschrokken van gister volgens mij dat ie nu wel anders denkt ( of hoop ik dan ?) mocht het loos gaan dan heeft me zusje al aangegeven dat ik haar maar moet bellen ( al moet zei wel eerst 20km rijden maar ja een taxi krijg je vannacht echt niet !) succes in ieder geval !
@Thanks voor je knuffie, en over die mannen, ik ben het er helemaal mee eens. Gelukkig mijn hubbie ook. Laatst waren vrienden hier en de twee mannen keken elkaar aan toen ik dat zo vertelde....he zeiden ze: Jullie mogen iig 9 maanden niet drinken of langer, zouden wij dan moeilijk moeten doen om een paar dagen? En niet drinken is het nog niet eens, hubbie zal max. 2 glazen wijn nemen. Kom dat moeten ze gewoon ff over hebben voor ons hoor.
@Goofychick: hoop dat even lekker badderen je goed doet, bij mij doet dat meestal wonderen! @Derona: Het is wat he? nou, we zullen zien vanavond...ik ga er niet vanuit dat er iets gebeurd, maar het gaat om het idee... @Mamamakka: Nou hopelijk heeft dat hem op andere gedachten gebracht...we zullen zien... Hier ook veel vuurwerk, ze hebben met zijn allen samen gekocht hier in de straat, maar ik geef er helemaal niets om dus blijf dit jaar denk ik ook gewoon binnen!