IUNO: Gefeliciteerd! GOOFYCHICK: Ze doen een schatting ofzo.. Dus ze drukken de heupjes niet helemaal plat.. Ach, schatting is toch ook prima als je de lengte wil.. SANNE & PATRIESKE: We gaan vandaag nog even langs de drukker, anders is het gesloten tot 5 januari en dan moeten we maar even zien.. Heb wel een idee hoe ik het wil, maar moet ook maar kunnen he
@merleq: vind het ook klinken als de slijmprop, maar als je het niet vertrouwd zal ik toch gewoon ff bellen, wij kunnen je wel steunen en adviezen geven maar bij de vk weet je zeker dat je het goede advies krijgt..... Maar zolang je geen weeën hebt denk ik gewoon dat het de slijmprop was. @goofychick: graag gedaan! @mannen en alcohol, hebben we het hier nog niet over gehad maar ik denk toch niet dat hubbie veel gaat drinken, we zijn bij mijn ouders en daar drinken we nooit zoveel (bij vrienden wil ie nog wel eens wat meer drinken) en daarbij komt dat we morgenochtend op tijd weer naast het bed staan om naar zijn ouders te gaan. Zo ik ga me nu ff aankleden. En dan aan de slag! Tot later!
Hier geen oudejaars baby denk ik.. Wel nog steeds last van enorme steken die ook steeds erger en erger lijken te worden.. En af en toe wat kramp (van ongesteldheid) zeg maar.. Maar heb niet het gevoel dat het begint ofzo.. Ach, we zien wel.. Vandaag naar de drukker, we zullen het foutje even weg poetsen Verder geen idee, denk niet echt veel dat we gaan doen.. Heb er ook niet zo veel zin in maar ja.. Om 3 uur moeten we de bus weer ophalen, en half 3 bezoekje aan de vk.. Misschien kom ik nog wel even vertellen hoe dat was, maar dat weet ik niet zeker.. IEDEREEN EEN GOED NIEUWJAAR EN VOORZICHTIG MET VUURWERK!! Hier geen vuurwerk, wil 'ie niet.. Terwijl ik zeg dat het mag.. Maar hij denkt vast dat hij dan met het lot speelt
@Birthe: molotovcocktails @Female: heb jij het kaarsje toen helemaal laten opbranden? Ik ben zo bang dat het door dat papieren laagje komt dat hij ging fikken...maar vandaag nog maar eens proberen... Ik heb dat ook, dat ik zo vroeg wakker word door allerlei pijnen en ellende ...nog een paar weekjes meid! @Mirella: heel eerlijk gezegd vind ik 'm zonder trema ook mooier Er zal ook niemand zijn die de oe in die naam echt als 'oe' gaat uitspreken denk ik... Sterkte met het uitvechten @Re81: sterkte met het dieet meid @Goofychick: doe het rustig aan, en sterkte bij de vk vandaag! @Nettie: ik heb het gisteravond nog even opgezocht, en ik heb inderdaad gelezen dat veel hikken niet hoeft te betekenen dat hij reflux zou kunnen krijgen (had eerder gelezen dat er wel een verband was). Dus ben alweer gerustgesteld @Sanne: ik heb hetzelfde onbestemde gevoel...ik ben altijd wel een beetje sentimenteel met oud en nieuw, maar dit jaar is het nog erger... Er gaat zóveel veranderen...vanaf volgende maand al! Sterkte in het ziekenhuis vandaag! @MerleQ: ik zou het ook niet precies weten, maar het lijken wel voortekenen te zijn...dat wordt een spannende O&N voor jou Maar ja, het verliezen van de slijmprop hoeft niet te betekenen dat je meteen gaat bevallen natuurlijk... @Mannen en alcohol: mijn ventje drinkt gelukkig sowieso nooit zo heel veel dat hij helemaal lam is. Maar hij mag toch graag een paar drankjes drinken (als hij niet hoeft te rijden dan), en daar ga ik vanavond ook niet moeilijk over doen hoor... Hij heeft nu eindelijk vrij spel omdat ik nu ook kan autorijden, dus ik rij vanavond gewoon lekker terug Al gaat dat nu iets moeilijker door die dikke buik. Maar ach...een ritje van een half uur overleef ik wel. Misschien is het voor mij ook anders omdat ik totaal niet het idee heb dat de beeb snel zal komen... Als hij helemaal stomdronken naast me zou zitten zou ik het wel zwaar klote vinden trouwens... @Nieuwjaar: voor alle lieve ladies van dit gezellige cluppie: een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed nieuwjaar gewenst, met alleen maar gezonde, lieve, vrolijke en gelukkige babietjes en moeders!
@Mikki, hahahaha ja natuurlijk nu kan je mooi de bob zijn, maar mijn hubbie drinkt niet teveel voor het geval dat..........zeker omdat het zo aan het rommelen is geweest. Anders had ik er uiteraard ook niet moeilijk over gedaan. @bezoek, we krijgen een vriendenstel over de vloer, dacht dat ze pas om half negen kwamen maar ze hebben twee kleine kinderen die ze graag vroeg op bed willen leggen.....ahhhhhh.......ben er wel mee akkoord gegaan maar heb wel gezegd dat als ik ff op bed wil liggen wel ff ga doen. Ben benieuwd wie het volhoudt hier tot 12 uur! @Bad was heerlijk, eigenlijk moet ik gewoon een beveiliging maken zodat ik ook in bad kan slapen, 8)
Gelukkig nemen ze die kinderen dus niet mee Hier nog zo iemand die zich weer heeft laten strikken tot dingen waar ze geen zin in heeft...ik zal het wel móeten volhouden tot 12 uur, want wij gaan rond 23.00 nog even naar familie. 25 man in een piepklein huisje...oh men, wat heb ik daar GEEN ZIN IN Maar mijn schoonouders, zwager en schoonzus zitten daar ook, en mijn vriend wil ze heel graag even gelukkig nieuwjaar wensen (hij heeft nog nooit een O&N zonder zijn ouders gevierd), dus ik hobbel er maar weer achteraan... Maar ik heb wel geëist dat ik A. een riante zitplaats heb (dat is namelijk ook nog maar afwachten met zoveel mensen in zo'n klein huisje), en B. dat we niet later dan 01.00 naar huis gaan. Ik merk wel dat ik in zo'n 'trechter' kom...dat ik niet zoveel zin meer heb om de hele tijd met mensen te praten enzo (wel op dit forum, maar dat is anders...zodra ik geen zin meer hem zet ik 'm uit namelijk). En als er ergens veel tegen me gepraat wordt is het wel bij mijn schoonfamilie Wel hartstikke lief en goed bedoeld hoor, maar ik wil me eigenlijk gewoon als een hoogzwanger konijn terugtrekken in een donker hol, en daar wachten op de bevalling
goedemorgen heeft iedereen beetje kunnen slapen? @female.. ja idd.. ik ben ook blij om.. nu gaan we zo naar mijn zus toe.. verjaardag vieren @sjansie gelukkig was er niks aan de hand @derona.. het gaat nu heel goed zelfs.. heb vanacht doorgeslapen van 12 uur tot vanmorgen half negen.. door die wekker.. omdat we vandaag weg moeten.. @mammamakka.. waarom is hij zo laat thuis? hij moet niet drinken vandaag.. want misschien moet jij wel ingeleid worden @Merleq ben jij de volgende.. @drinken.. maar wij zijn ook sterk geslacht dat was juist het leukste van gisteren.. in het ziekenhuis.. diegene die het bloed afnam van me.. die zei al.. ja als mannen kinderen moesten baren dan waren er nooit kinderen op de wereld gekomen hahaha ik kom vanmiddag wel weer terug.. tot gauw..! nu ga ik me gauw tandjes poetsen en dan naar mijn zus.. en daarna naar de vk Liefs mir
Hallo, @merleQ hey meid dat klinkt idd als de slijmprop bij mij begon eigenlijk na die tijd de weeen maar dat hoeft niet bij mijn vriendin pas 2 weken later dus het zegt nog niets maar het wordt idd een spannende oud en nieuw voor jullie. Hier ook wel een onrustige nacht gehad kon niet slapen ook wel een paar pijnlijke harde buiken gehad maar dat was het dan ook wel. Ga vanmiddag wel ff bijslapen anders haal ik de 12 uur niet hahahha. ik kom denk ik vandaag niet weer gaan zo nog ff boodschappen doen. Daarom wens ik jullie allemaal een voorspoedig uiteinde en heel veel gezonde baby's voor 2009! Liefs Sjansie
Vorig jaar stond er bij 'onze' oliebollenkraam ook een rij van zo'n 50 meter...ik kon mijn ogen niet geloven Dan maar geen oliebollen hoor! Hier staat de buurman van schuin aan de overkant al rotjes af te steken in de straat...een kerel van in de 40 met 3 kleine kinderen...grow up en get a life zeg
@Mikki: ohw wat erg! owh en heb ook zo'n hekel aan dat knalvuurwerk...en zal je zien dat mijn vriend over klein paar jaar met onze dochter buiten staat met rotjes of andere herrie...NO WAY! Die oliebollen komen echt wel, ik was ook never nooit niet in die rij gaan staan, maar dat doet hij wel @Lotus: suc6 bij de vk vanmiddag! Mijn (favoriete)verloskundige belde me net, schrok me dood, heb het nummer opgeslagen onder SPOED verlos...maar ze wilde even weten wat ze in het ziekenhuis hebben gezegd maandag.. en of ik heel ongerust ben nu ..Niet dus, zolang ze me daar niet opnemen! vond ik wel lief van haar!
Re81: Jeetje, wat een verhaal. haha, ja in filet americain en biefstuk zitten (praktisch) geen koolhydraten maar da's dan om andere redenen weer niet goed Sterkte dan maar met die laatste zwangerschapsloodjes... suiker is niet leuk Sanne: Nee hoor, ben niet gevallen... maar steeds als je weg glijdt moet jemet je bekken compenseren en dat doet zeer! Mijn moeder gaat op de kleine passen. Ze vindt het niet nodig om er een vergoeding voor te krijgen maar als je dat wilt regelen dan kun je ze lten inschrijven bij een gastouderbureau. Op die manier kun je een kleine vergoeding aanvragen. anders even kijken op www.viaviela.nl ... oh, iemand had het al gepost... Derona: ja ik weet het... ik had het niet moeten doen. Gelukkig niet gevallen en er met een beetje pijn vanaf gekomen maar ik blijf wel van alle gladde stukken nu! Birthe: haha, ik zie het helemaal voor me... met m'n vruchtwater aan het ijs vastgevroren... hihi Lotus: Wist je dat het heel goed kan dat er een rib gekneusd is? De kleintjes zijn al behoorlijk sterk nu namelijk. Heb ik hier ook. Yvette: wat geweldig dat Valentijn het zo goed doet en dat de BV ook goed gaat... aah,ik zie dat anne geddes plaatje helemaal voor me... *zwijmel* Ramona: hihi, ja dat punt heb ik denk ik ook wel in mijn plan staan Female: fijn dat alles goed was Ramona: Ga je er een nieuwjaarsbaby van maken? Mikki : jeetje! kijk dan ook uit joh! laatste wat je wilt is dat je huis nu af fikt. Gelukkig is het goed afgelopen hoei, kan even niet verder reageren... accu van de lap is leeg... kom terug zodra ik de lader heb gevonden!
Mirella28 Heb zelf 9,5 mnd bv gegeven... maar ben ook zo iemand die er dan ook vanalles over ging lezen... en soms ben ik net een spons wbt informatie... ik onthoud nogal veel.. Mirella Het is inderdaad met trema... al is het zo dat leestekens bij sommige instellingen nogal eens komen te vervallen... zo heet mijn (nieuwe) buurmeisje cloe (met twee puntjes op de e) maar mijn buren waren al aan t mopperen, want die puntje vervallen zo vaak... Derona Fijn he dat gepies... pffff Re81 Wellicht had je zo'n honger omdat je wist dat je niet mocht eten Misschien duurt het even voordat zo'n dieet aanslaat (?) moet je lichaam er even aan wennen... Goofychick Nog ff doorbijten hoor... tandjes op elkaar..! Merleq denk inderdaad dat je aan t tekenen bent... (ben hier nu al 2 dagengrote stuggen klodders aan t verliezen... het vocht wat je beschrijft kan toch wel... (ook als je niet zwanger bent) Ooit gehoord van de spuitende vrouwen Dan "verzamel" je zeg maar vocht, wat er in 1 keer uitkomt.. @allemaal Nee ben niet bezig...en dat ik later ben komt omdat ik me nest niet uit kon komen... blijf alleen maar aan t voorwerken kreeg gisteravond in bed weer een paar echte lange pijnlijke weeen.. maarja als het niet doorzet... houdt het op he?! misschien komt vanavond om 00.00 uur de klapper! Zie t al voor me dat ik net om 00.00 uur de vk moet bellen dat alle telefoonlijnen plat liggen...en dat t super mistig is.. pffff... Beste wensen allemaal...en een gelukkig 2009!
@oliebollen: mehn wat heb ik daar een trek aan zeg! Of appelflappen/beignets.....heerlijk! Maar wij gaan ze niet halen, mn ouders hebben ze vanavond en wij zelf hebben niet echt veel meer te besteden deze maand dus zullen we ons in moeten houden.... bah! Maar goed als ik dat hoor over die rij bij de kraam vind ik het weer gelukkgi dat we dat beloten hebben. @mikki: herken dat gevoel ook hoor, terugtrekken in je eigen nestje en zo weinig mogelijk met anderen in contact tenzij echt niet anders kan, of alleen als jij zin hebt..... Maar dat hoort erbij, er zijn veel meer vrouwen die dit hebben, hoort bij het nesteldrang gevoel. @mannen die bevallen: ik heb wel es iemand horen zeggen: als mannen zouden bevallen zouden de gezinnen nooit groter dan 1 kind worden, na 1 zwsch en bevallling zullen ze nooit weer durven en kunnen.... En op zich denk ik is het maar goed dat mannen het niet kunnen, maar toch ook wel es jammer dat ze niet kunnen voelen hoe mooi het is als je kindje voor het eerst voelt bewegen e.d. of dat ze eens weten wat wij allemaal doorstaan.... @mikki: die buurman... kan ook niet zo goed tegen zulke mensen... Maar ja, het blijven soms kleine jochies he? Maar waar ik me het meest aan irriteer is dat het vuurwerk al afgestoken word zodra het verkocht word. Ik bedoel, het mag dan nog niet en ze komen gewoon enorm onverwacht. Mijn dochter slaapt aan de straatkant (beetje inschattingsfoutje toen we hier gingen wonen achteraf.... maar ja) en laatst 's avonds een behoorlijke klap voor ons huis, dochter sliep dan gelukkig wel door maar toch.... Kijk met oudjaarsavond kan je je kindje(s) en huisdieren op een zekere manier voorbereiden, of je zelf er iig op instellen dat je het extra in de gaten houd, maar dat is voor die avond nog niet zo..... Heb soms echt een hekel aan dat stomme rotgeknal..... Vind het wel mooi hoor, maar zoals het bedoelt is..... maar ja wie ben ik...... Zo hier net de dekentjes van het wiegje naar buiten gedaan, kunnen even lekker luchten. Verder de lakentjes van de wieg gewassen, die liggen nu te wachten om de centrifuge in te gaan ( ding doet een 15 minuten over centrifugeren en had er net andere handwas in gedaan dus moest daar ff op wachtne) Nu nog even de boel ophangen en de wc schoon maken en dan ben ik zo goed als klaar voor vandaag met mn planning.... heerlijk! Ben er later wel weer ff (als hubbie niet weer de laptop overneemt voor spelletjes.... )
@Ramona,jij bent gewoon hier de gene die precies om 24.00 uur jullie kindje eruit perst ja heerlijk dat gepies idd,hahaha vooral s'nachts hihihi
@Ramona en Mikki, er verscheen bij het lezen van jullie berichtje wel weer een herkenbare lach op mijn gezicht. @mikki, oh dat van dat donkere hol herken ik hoor.....had er gisteren nog met mijn vriendin over, snap nou wel wat ze bedoelde toen zij op punt van knappen stond Het interesseeert je niet meer zoveel wat er in de buitenwereld gebeurd. @Ramona, hahaha zal wat zijn, nou dan roep ik moord en brand als de lijnen plat liggen en ik haar niet kan bereiken........pffff maar niet aan denken, hahahaha. @merleq, ik heb wat gemist, heb je berichtje terug proberen te zoeken maar kan niet vinden, is het aan het rommelen?
@ Derona, gooi eens wat oliebolle hierheen @ woezel en pip, ik heb die eerste cd, heb ik zonet maar eens opgezet, en ffies lekker zitten janken.....het hielp wel, toen ik de muziek hoorde wist ik weer waarvoor ik het deed! He volgens mij hoor ik de auto van hubbie! Liefs