Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier ben ik dan weer. Ben net thuis.

Vanmorgen om 5 voor 8 is er weer bloed geprikt en om half 9 zou ik een echo krijgen. Dit is zo'n half uur laten geworden, maar in de tussentijd alvast aan de CTG geplaatst. Deze zag er goed uit, al vond ik hem persoonlijk minder als gisteren.
    Hierna werd de echo gedaan en weer was mijn vruchtwater naar beneden gegaan.

Na de echo de controles weer gedaan, bloeddruk enzovoorts en ook dit was goed.
    Nu was het wachten op de gynaecoloog.

Om kwart over 11 was hij er en hij vertelde dat ons kleine wondertje iets of wat een achterstand opgelopen had in de groei. Dit in combinatie met dat het vruchtwater weer naar beneden was gegaan, hebben ze besloten dat ik vrijdag ingeleid ga worden.
    Ben nog beetje helemaal hyper (Andres ook trouwens) en vind het nu erg spannend worden. HIHIHIHI.
    Volgende week hebben we sowieso eindelijk ons wondertje in onze handen. :D:D

Zow en nu ga ik even reageren op iedereen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Klinkt bekend, Birthe... dan heb ik ook laatste loodjes allergie :)
    Volgens mij is de huid gewoon een beetje geirriteerd. Lekker insmeren helpt bij mij wel aardig.

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    IloveA: Ooooh spannend! Zal vrijdag voor je duimen meis! wat gaaf dat je binnenkort je hummeltje in je armen mag houden! :D

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    :baby:Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

31 dec.: iloveandres Terugkomdag ziekenhuis lotus1981 VK.
    2 Jan.: Naomiadaeze VK / iloveandres Inleiden
    7 jan: Mikmak Gyn indalings echo
    8 jan: Mikmak VK
    13 jan Sjansie gyn

iloveandres: Dagelijks thuismonitoring!

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede

Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen.

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:37l1p8sf]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:37l1p8sf]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:37l1p8sf]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:37l1p8sf]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:37l1p8sf]

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0

AFSPRAKENLIJST

7 jan: Mikmak Gyn indalings echo / Libra VK
    8 jan: Mikmak VK
    13 jan Sjansie gyn

iloveandres: Dagelijks thuismonitoring!

[/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:x4yrw3no]
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:x4yrw3no]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:x4yrw3no]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:x4yrw3no]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:x4yrw3no]

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: ow meid, spannend zeg. Ben benieuwd of het doorzet.

@ afsprakenlijst: owowow, volgens mij heb ik per ongeluk niet de laatste gepakt...:oops:

Heb iedereen al gesmst, dat ik zondag mijn verjaardag niet vier. Dat doe ik nu eind van de maand dagn wel. HAHAHAHA :).

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Derona, mijn moeder is net over de 70. Maar nogal een miep als je dat over je eigen moeder mag zeggen. Trekt heel veel aandacht naar zich toe.Dus vandaar.
    Hier net booschappen gedaan met hubbie, hij kwam thuis met vervelend nieuws van zijn werk, dus we waren allebei een beetje down, maar is nu alweer over. Voel weer van alles maar zal de moeheid zijn, zo naar de verlos

8. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0

AFSPRAKENLIJST

5 Jan.: Birthe VK
    7 jan.: Mikmak Gyn indalings echo / Libra VK
    8 jan.: Mikmak VK
    13 jan. Sjansie gyn

iloveandres: Dagelijks thuismonitoring

[/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:xm67w80i]
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:xm67w80i]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:xm67w80i]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:xm67w80i]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:xm67w80i]

9. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Libra: Ja, ik creme er ook maar op los.. En probeer niet te krabben! Mentholzalf vind ik te koud nu.. hihi.

@ iloveandres: Gaan ze je eindelijk verlossen? Fijn meid. En spannend!

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Vloek, scheld, tier...

Ben je ruim 8 maand zwanger, geeft de DVD speler er de brui aan! Ik had een DVD voor mezelf gekocht zodat ik wat te kijken had vandaag maar de speler weigert dienst... Mopper...

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    hey hey hey iedereen!

Geen nieuwe babies lees ik, jammer! Komop meiden ik wil een nieuwjaarsbaby!

@ IloveA: OOOH spannend meid vrijdag! Ik duim voor je en wiet weet zet het ineens goed door en ben je vrijdag al mama :)

@ Journey: Oh wat een poppie Tess! Ze heeft al veel haartjes zo te zien aan de zijkant of niet? Nona heeft enkel haar langs achter haha op de rest van haar hoofdje ook maar véél minder :D

Pff Nonatje heeft weer een slechte nacht achter de rug, kwam om de 2,5uur voor melk én tussendoor super onrustig en huilen en krijsen :( Het waren weer haar darmpjes want ze probeerde echt te wringen en dan werd ze helemaal rood en kwaad omdat er niets uitkwam :cry: zo zielig..

Nu ligt ze trouwens wél vredig te slapen hoor :rolleyes: Mijn vampiertje..

Wij gaan vanavond niets speciaals doen, gewoon filmpje kijken en dan vuurwerk kijken vanachter het raam.. Lekker saai haha maar ja wat wil je met een baby van 1 maand? 1 maand al morgen, gaat zoo snel he

Ik, Hubby & Nona wensen jullie allemaal alvast een spetterend eindejaar en een gezond en liefdevol 2009!

12. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Zohee, wat is het hier stil... iedereen aan een middagslaapje of aan het bevallen?

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @re, sjips, toch nog zw suiker..... en dat op de laadste lodjes zeg.....

@female, jaja, ik weet dat het beter is om een echo te laten doen, ik ga ook gewoon, of heel hard hopen dat het eind van de week al komt hahaha :)

@tacha, sterkte met nona en dr beginnende spruw..

@lotus, ja hele lange dracht, moet je toch niet aan denken, vind 40 weken al lang nu... was er met 24 weken al klaar mee..... haha

Nou hier wel een goede nacht gehad tot 9 uur bijna gslapen en om alf 12 in slaap gevallen..... net nog effe de laatste dingetjes voor vanavond gehaald (lekker met zn 2-tjes) mannetje is ook al weer aardig opgeknapt en vanaf morgen gaan we zorgen dat alles klaar is in huis... kerstboom naar buiten, goed poetsen, babykamer ordenen, kinderwagen helemaal klaar maken.... dus op het einde valt alles toch weer op zn plekkie...

zo nu verder met de volgende reacties... 18 blz bijlezen... pfffffff

14. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ook ik meld me weer :)

Verhaal na ziekenhuisbezoek: Ik kom onder controle van de gyn en ga op medische indicatie bevallen in het ziekenhuis, bloeddruk was gelukkig wel ietsje gedaald, maar mijn meisje loopt ook dikke 3 weken achter met groei..en vruchtwater is matig, maandag weer heen voor een echo en bloedprikken enz.
    Ons meisje had al wel veel haartjes zei de echoscopiste...hihi!

@IloveA: klinkt bekend je verhaal, maar gaan ze je al inleiden joh? daar hebben ze het met mij niet eens over gehad...spannend voor jullie :)

Mijn ouders zijn er al dus ga even gezellig kletsen beneden.

Hele fijne dag iedereen!

Liefs Sanne

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

*gaaaaaap*
    Oh heerlijk..even een uurtje geslapen :D Wat knapt een mens daar van op zeg.
    En Luca slaapt ook nog :confused: :D

Libra, jammer heh?
    Maar wie weet is het bij jou juist wel een teken ;)

Birthe, ooooowh ja! helemaal gek word ik er van :(
    Heb het de eerste keer ook heel erg gehad, dus zal er wel bijhoren denk ik. ;)

Patricia, wauw dat is al snel :D
    Natuurlijk minder dat het om deze reden gaat, maar kan me voorstellen dat je hyper bent :)
    Ga je zondag niet je verjaardag vieren?...wat gek! ;)

Tacha, ik niet hihi...beeb mag van mij pas na morgen komen ;)
    Wow ja! 1 maand alweer...waar blijft de tijd?

Mikmak, heerlijk als straks weer alles aan kant is.

Ga het weekend ook de kerstspullen opruimen.
    De (mega! :) ) boom ben ik nu ook een beetje zat :oops:
    Alle ballen en sterren en veertjes hangen anders dan dat ik ze op had gehangen :rolleyes:
    Als ik bijv in de keuken ben komt Luca met een bal aan lopen en zegt dan heel lief..."nee, nee" en schudt met zijn hoofdje :( hij weet dat het niet mag, maar de verleiding is te groot :)

Kga hubbie maar eens wakker maken en dan snel nog even naar de winkel..had gedacht dat Luca allang weer wakker zou zijn, dus nu moet ik gaan rennen voordat alles is gesloten :)

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zo meiden de oliebollen en appelbegneits zijn weer klaar mmm jam jam vind ze erg lekker ( maar oh zo slecht )
    roy heeft even heel lief boodschapjes voor me gehaald heb ik zelf die ergenis niet :D weet met die feestdagen dit jaar helemaal niet wat ik in huis moet halen dus doe maar wat hahaha
    bah heb net zon idee dat me schoonmoeder vanavond on verwachts voor de deur staat zit ik toch echt niet op te wachten hoor ze heeft namelijk al 2x gevraagd en zijn jullie gewoon thuis vanavond ? hmmm afwachten maar !

tis hier wel flink aan het rommelen hoor , stond met voorweeen oliebollen te bakken hahahah heb je ooit zo iets mee gemaakt ( me ma komt binnen vallen wat ben jij dan aan het doen ? dat je daar nu nog zin in hebt !hahaha)

zo ga ik nu even die rommel op ruimen en schoonmaken en dan ff lekker douche volgens mij stink ik :D en dan ff lekker ontspannen .

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Sanne, ohjeetje...suc6.

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh sjips helemaal vergeten .......iloveA wat fijn voor je meid dat ze je gaan inleiden ! hoop dat je dan ook snel van je BI af bent ! mss bevallen we dan wel tegelijk wie zal het zeggen hahaha spannend hoor

succes met je laatste dagen geniet er nog ff van met zijn 2e en fijne jaarwisseling !

19. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    tacha, hier komt ook geen nieuwjaarsbaby. Heb de kleine streng toegesproken om te blijven zitten waar ie zit, en zonodig, als het echt niet anders kan, mag hij morgen avond beginnen.
    Hoop dat er naar mama geluisterd wordt! haha.

Nu ga ik een lekkere warme chocolademelk maken en op de bank en filmpje kijken!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, spannend meis.... wat me wel ok lijkt is dat je gewoon een datum krijgt wanneer je je klein in de armen krijgt..... zucht

@chantalk, ja ik was die mega boom maandag al zat, maar ja om dan zonder boom het nieuwe jaar in te gaan vind ik ook zoiets.. daarbij hebben de katten er zovell uitgehaald aan slingertjes enzo, dat ook hier niets meer hangt of zat zoals het was... daarbij ben ik rood met zilver wel zat... we stonden vanmorgen vuurwerk te kopen en zag allemaal leuke dingen... volgend jaar wordt de boom anders! :)

@merleq, lijkt me de slijmprop.. hoop dat de trend zich doorzet, en jij de volgenden bent...

@mamamakka, heb je wat extra beignets? komen we effe langs hoor!

@rommelen, hier is het rommelen weer weg.... kleine beweegt, maar beweegt zich iig niet naar buiten..... hier zeker geen nieuwjaarskindje....

IEDEREEN FIJN UITEINDE EN TOT 2009.. WAT GELIJK ONZE MAAND IS

Deel Deze Pagina