@lotus: nee hoor gelukkig niet. Ten eerste heb ik maar een kind.... en mn hubbie gaat naar de kerk van half 8 tot half 9/kwart voor 9 (wil best meer uitleggen waarom e.d. maar dan mag je me wel pb-en want niet iedereen steld dat nl op prijs om daarover te lezen en wil niemand voor de kop stoten.....maar vertellen doe ik met alle liefde als je dat zou willen....dan hoor ik het wel....maar hoeft écht niet hoor?!) Daarna moet ik zorgen dat allles klaar staat zodat we zodra hubbie is omgekleed direct de auto in kunnen om naar mijn ouders te gaan. Gelukkgi niet alleen hoor met oud en nieuw. En idd onze maand begint gewoon echt bijna....gek he? Je ziet het een heleboel maanden in andere topics en nu zijn wij..... heb het al eerder gezegt maar blijf het gewoon ook apart idee vinden hoor...
IloveAndres Spannend hoor vrijdag je wondertje het is zo speciaal ik kan het nog steeds niet geloven en ben dol op mijn kleine meid. Tacha 1 maand alweer wat gaat het toch hard zeg birthe Tess heeft ook geluiisterd dat ze absoluut niet met kerst mocht komen, dan doet ze he toch de dag erna hahahaha merleQ spannnend hoor dat slijmerige bloed had ik een uur voor tess geboren werd, bij mij ging het allemaal zo snel ik had nooit verwacht dat ze al zou komen maar ik hou mijn mobiel in de gaten Bedankt allemaal ze is idd een schatje en ik ben ook vreselijk trots op haar Ga er zo vandoor iedereen een fijn uiteinde en een heel goed nieuwjaar met onze kleintjes
He meis, dikke knuff. Die migraine die jij omschrijft daar heb ik altijd last van, dat je niet op woorden kan komen, dus iid migraine. Heb je het van mij overgenomen of zo? Getver! Hoop dat het weer een beetje gaat.
@ Merleq - ben je al bezig of is het vals alarm? @ Mamamakka Lekker he zo'n warm bad. Alle zwangere vrouwen zouden een bad moeten hebben. Wat gaan jullie kijken zo? Youp van ' t Hek? Die Guido vind ik niks aan en dan heb je nog Guzman, misschien is die wel leuk. Vond em als 100 % Ab altijd wel leuk. En top 2000 a gogo vind ik ook wel leuk. STAAT DE KINDERCHAMPAGNE AL KOUD DAMES? BIJ ONS WEL HOOR! ALVAST EEN GOED 2009 EN KRIJG GEEN HARDE BUIK VAN DE KNALLEN HE!
@goofychick: ben jij er dan vanaf nu? Dat is wel prettig zeg! Het gaat nu weer prima hoor, ik ga het vanavond wel weer vol houden. Ik was alleen geschrokken omdat het zó anders was als een normale aanval van mij.....gewoon op de stomste woorden kwam ik niet op..echt heel erg vaag. Normaal begint het bij mij met halfzijdige blindheid (klinkt ernstiger dan het is hoor, lijkt een beetje op sterretjes zien maar dan wat heftiger en veel hoofdpijn erbij) Maar aangezien het slapen geholpen heeft en ik nu een doffe hoofdpijn heb die ik wél herken van mn andere aanvallen weet ik gewooon dat het mirgaine was. Zo nu even douchen, hubbie is net weg, heb volgens mij de rest zo'n beetje allemaal klaar (heb zelfs maar de babykleertjes meegenomen zodat mócht het gaan beginnen de kleine iig wel de kleertjes aankrijgt die ik wil......voor mij kunnen er wel andere mensen even naar huis rijden mocht het nodig zijn.... denk het echt niet hoor want dan zal het nu al wel rommelen en dat doet het gewoon nog niet.) Ik weet niet wanneer ik hier weer kan zijn, hoop dat ik morgen bij schoonouders even kan checken hier of er ook een nieuwjaarskindje geboren is.... Tot morgen! Liefs en een dikke knuf van Nettie!
Hoi meiden, @groei-achterstand: niet zenuwachtig worden van mijn verhaal hoor Merleq, het kan er idd mee te maken hebben dat mijn bloeddruk te hoog is, maar ze willen het gewoon in de gaten houden omdat het ook een verminderde werking van de placenta kan zijn, dat weten ze dus nog niet. Mijn meisje is al vaker klein geschat, maar de gyn vond het heel vreemd dat ze mij niet eerder hebben doorgestuurd naar het ziekenhuis, ik was ook wel een beetje van slag daarvan, maar ja...ze zouden het wel in de gaten dus ik ga ervan uit dat het goed komt! Nou, ik kom af en toe even lezen vanavond, ik wil iedereen in iedergeval een hele fijne Oudjaarsavond/nacht toewensen! Enjoy! Ben benieuwd of er toch nog een baby in 2008 geboren wordt...!
@Mirella: denk ook Youp van 't Hek kijken, als we het al meekrijgen met meerdere mensen hier... @Journey: ach, wat een moppie die Tess!
Nou omdat het vanaf 36 weken standaard is ofzo.. Als het dan niet ingedaald is.. En nu staat er oip mijn kaart dat er nauwe bekken is, en krijg ik opeens wel een echo, maar de kan het alsnog niet uitsluiten.. Nou ja, ik vind het moeilijk om uit te leggen.. Maar denk meer dat het angst is dan dat het teleurgesteldheid is..
Lotus: Ja, vrijdag.. Ramona: Nou ja, moeilijk.. Er zijn meer dingen die mee spelen.. En daar wil ik verder ook niet over uitwijden.. Dat heb ik al eerder gezegt.. Maar zal allemaal wel goed komen.. Ik vertrouw er op
Hee meiden! Daar ben ik weer even Ik heb een piepklein stukje meegelezen, ik zag dat Patricia ingeleidt wordt en dat er iets rommelt bij MerleQ, ik ben benieuwd! Hier gaat het heel erg goed! Valentijn doet het super Hij heeft nu eigenlijk alle nachten doorgeslapen van ongeveer 1 uur tot half 7, dus dat is geweldig! Alleen slaapt hij niet in zijn wiegje 's nachts, hij is bang... Arm ding zeg.... Ik heb hem dus al 2 nachten bij mij op mijn buik gelegd en dan is het goed, dan kunnen we alle drie slapen. Nu ligt hij ingebakerd en dat lijkt goed te gaan. Het is op dit moment ook stikdonker en toch slaapt hij in zijn wiegje, ik hoop dat hij blijft slapen! [-o< Verder is hij vandaag gewogen en hij is 340 gram afgevallen, weegt nu 3500 gram. Dat was op het randje, ze mogen max 10% afvallen als ze thuis geboren worden. Nu gaat de borstvoeding als een gek, dus het was goed en zondag wordt hij opnieuw gewogen. Bij mij gaat het eigenlijk ook goed, alleen de hechtingen zijn los! Ik had er wat meer last van vandaag en bij de controle bleek dat de wond open stond. De kraamverzorgster heeft even gekeken en zei al dat de hechting los was, maar dat het nu van binnen uit moet helen. De vk is vandaag nog voor controle gekomen en die zei precies hetzelfde. Nu maar hopen dat het gewoon netjes heelt en dat er geen wild vlees tussen gaat groeien. Opnieuw hechten gaat niet meer. Vanavond komen mijn ouders en mijn zusjes hier om 22 uur om nieuwjaar te vieren! Ze komen dus vrij laat en ze blijven ook niet al te lang na 12 uur, maar ik vind het heerlijk Zij nemen de oliebollen, wafels en de appelbeignets mee en wij hoeven alleen voor de drank te zorgen. Heerlijk! En Valentijn gaat lekker aan de borstvoeding Nou meiden: IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN FIJNE UITWISSELING EN EEN GEWELDIG 2009 MET JULLIE KINDJES!!!!! en voor degene die nog niet bevallen zijn: heel veel succes en sterkte! (pfff, zie nu dat Valentijn al 3 dagen is, dat gaat echt snel!)
Er staan trouwens nieuwe foto's op de site en degene waar hij 'zoals in mijn buik zat' vind ik wel heel er mooi en ook vreselijk emotioneel!
Mooie foto Yvette! Inderdaad heel bijzonder, hoe ze het al die tijd vol kunnen houden he zo in elkaar. Die van mij ligt echt onmogelijk: met d' r benen in de lucht - knieen tegen d'r gezichtje aan, navelstreng om d'r nek gedraaid, armpjes om d' r beentjes geslagen... pfffff....
@ Yvette voor je het weet zijn ze bijna 2 en zeggen ze alles na wat je zegt Geniet van deze bijzondere tijd, nu kun je nog veel met ze knuffelen, mijn dochtertje heeft een eigen willetje en zit al lang niet meer (lang) op schoot!
Mikmak, haha ja day heb ik dus ook als ik al dat kerstspul zie Maar doe het hier nog ff met de ballen die ik heb..waren een beetje duur Merleq, ik krijg ook geen echo meer. Vind het idd ook een beetje vreemd dat sommige vk's dat wel doen en anderen weer niet. Ik ga er maar gewoon van uit dat alles goed is. Re, 8,1 is toch helemaal niet hoog na het eten? Joyce, wat balen bij de vk. Maare niet ingedaald wil toch ook nog niks zeggen? Heb wel vaker gehoord dat kindjes pas tijdens de bevalling indalen. (Luca was ook niet volledig ingedaald) Suc6 vrijdag. Nettie, fijn dat alles goed was bij de vk. Hou die hoofdpijn maar goed in de gaten. Ramona, jeetje je bent morgen al eigenlijk uitgeteld Hoop dat jullie ukkie toch niet lang meer op zich laat wachten. Mirella, hier staat een fles 7-up En om 22.30 u duik ik lekker mijn bedje in...gezellig alleen oud en nieuw in Yvette, fijn dat Valentijn het zo goed doet. Ga zo je foto's bekijken
Hai allemaal Nou vannacht heeft Mart mij laten slapen,ik zat er echt toch wat doorheen,ik ben naar bed gegaan en hij heeft de hele nacht voor Jaimy gezorgd zodat ik kon slapen,zo lief van hem,vanochtend zat hij met dikke wallen onder zijn ogen dus heb ik hem terug naar bed gestuurd,hij moest eigenlijk de auto laten herkeuren die was alleen agekeurd op de lichten en dat is gemaakt en moest daar eigenlijk heen,ik zei al doe dat vanmiddag laat maar en anders een vrijdag ochtend. Jaimy had hem ook flink wakker gehouden niet zo extreem als de nacht ervoor maar om 1.30 wakker tot 3.00 en weer van 6.00 tot 7.00 om 7.00 heb ik het overgenomen en toen is hij en ik ook nog tot 9.30 in slaap gevallen en Noël werd toen ook pas wakker,dus toen zijn we pas naar beneden gegaan,jaimy zijn fels gegeven die heeft ie helemaal op ),Noël brood gegeven en ik heb net zelf gegeten en Mart weer naar bed gestuurd,dus nu daalijk proberen wat op te ruimen heel langzaam dan. Ik heb veel krampen nog steeds in mijn buik,dat had ik bij de andere 2 ks snedes nietmde napijn is nu wat langer,maar goed dat zal ook wel weer goed komen. Dit was van vanochtend,nu is het alweer avond en mijn berichtje heb ik nog niet gepost,ik werd niet lekker en ben gaan liggen,heb net eten gekookt en nu achter de pc ) Hai sanne..............Nou ik heb heerlijk geslapen meid Nou meid,ook jou kleintje loopt ook achter met de groei,hoe is je reactie daarop meid,ik snap dat je daar ook van schrikt of niet ? misschien dat ze het bij ook gaan doen het inleiden meid,anders begin er zelf even over? Hai Lotus..............Oke gelukkig lees ik dat alles goed is meid,ik schrok toch wel even hoor,doe het rustig aan he. Meid jou kleintje loopt ook al achter ind egroei,jeetje ik schrik toch wel wat van jullie berichtjes,heel veel succes een zondag meid,en geniet van de echo. Hai Patricia........Ik zal zo wel je echo nieuws lezen meid,effe vlug verder lezen ) Meid wat spannend allemaal,vrijdag heb je kleintje in je handen,owwwwwww de tranen rollen over mijn wangen lieverd,het is maar goed dat ze alle controles hebben gedaan en dat ze de kleine eerder gaan halen meid........ik begrijp heel goed dat je hyper bent meid Hia Nettie........Ow wat vermoeiend als ze al de hele week zo is meid,ik weet er alles van,Noël had dit ook net voor mijn bevalling en ook dernaa,je weet het op den duur echt niet meer he? Nou dat klinkt niet vervelend meid,het is gewoon heel erg vermoeiend. Wat een bezorgdheid om het eten he,noël eet ook zo slecht,en die eet ook bijna geen fruit,nu had ie 2 weken slecht gegeten en nu begint hij gelukkig weer wat kleine beetjes te eten je ziet hem dan ook gewoon afvallen ;-(( Je hebt helemaal gelijk meid,geniet ervan voor je het weet ligt die kleine in de box naast je en is dat gevoel weg,jeetje zit ik weer te snotteren. Fijn dat je in ieder geval een redelijke nacht hebt gehad. Meis veel plezier vanavond ' Fijn dat alles goed was bij de VK met jou en de kleine Jeetje meid ik schrok van je berichtje,wel eng zeg,gelukkig is het nu weer goed. Hia Mamamakka.........wat lieffffffffffff van hem hahahaha,ik heb toen met Noël Mart een rompertje gegeven met fc denbosch er op,maar van die kleine shirtjes hebben ze helaas niet hier ;-(( Jammieeeeeeee stuur mij er ook een paar Nou ja wat sneu dat ze dan meteen wegging,gezellig toch zo allemaal met elkaar Hia Birthe.........Ja foei he..............2 keer in de week,maar het is zo lekker als ik over 4 weken ga lijnen dan is het voor mij weer sla en voor hun friet snik snik . Ik kook ook wel heel erg graag hoor,probeer ook vaak dingen uit,maar wel voor mij en mijn moeder Mart houd niet van aparte dingen. Ik weet het niet meid,wat dat kan zijn,ik heb daar geen last van gehad. Hai Female........Dat was het ook,maar gelukkig omdat Noël een echte spuugbaby was,ja gelukkig niet om Noël maar om de ervaring dan,jeetje wat lekker kom ik weer over......maar omdat Noël zoveel spuugde heb ik de ervaring dat ik rustig moet blijven hem op zijn zij moet leggen en rustig moet kloppen op zijn rugje. Ja vanmiddag duik ik er ook weer in. Veel plezier deze dagen meid,en veel beterschap. Gefelciteerd met je 37 weken Hai Mirella........Ik hoop dat jullie er uit komen met de naam..... Wij gaan niets kijken,ik ga daalijk even slapenMart is weg met Noël en ik weet niet hoe laat die terug komt,mijn ouders zijn hier bij jaimy en mijn pa zit een fim te kijken en als ik heb geslapen een uurtje dan ga ik met mijn moeder een potje kaarten Hai Sjansie.......Ik hoop dat je lekker hebt geslapen meid Hia Goofychick........Hopelijk kan je wat op de bank slapen meid Wat voor tips heb je ontfusteld meid ? Hai Derona........Gezellig dat ze allemaal bij jou zijn ),veel plezier vanavond. Hai re............Jeetje dat is inderdaad nuchter al erg hoog zeg meid,en dan hou je je zo aan je dieet en dan nog zo hoog,wanneer heb je weer een afspraak met de dieetiste? Hia MerelQ...........Misschien die prop wat ze zeggen wat je bent verloren,wat ze weleens zeggen,ik weet het niet hoor maar ik denk dat het dat is. Hoe gaat het nu? Hai Joyce........Ben je nog geweest naar de drukker? Hoe gaat het met je steken meid? Lees het al dat het goedkomt met het kaartje ) Jeetje meid dat is zeker geen leuk bezoekje aan je VK,maar wat als nu je vliezen breken heb je daar iets over afgesproken? Hai ramona............Nou dat hoop ik niet meid dat het dan ook echt gebeurt want jeetje ik krijg er al de rillingen van ,alleen bij de gedachte die je zegt ;-( Hia Zen...............Meid wat lief van je............hoe gaat het met je meid ) Hai Iuno............Meid ik heb je een pb gestuurd. Hia Journey........Lekker dat ze het zo goe doet...........ikke jaloers op die 5 uur hahahahah,wauw klinkt super je ring zeg Wat een knapperddddddddddddd zwijmel helemaal weg ) Hia Chantalk.............rot dat je man moet werken met oud en nieuw,ik hoop dat jullie niet wakker worden van het vuurwerk meid . Hai tacha............Wat rot dat ze nog steeds zo'n pijn heeft van die krampjes,echt zo zielig ik hoop inderdaad dat dat snel beterder gaat meid,geef z emaar een dikke knuf van mij. Hai Yvette.....Wat geweldig zeg dat hij zo doorslaapt ik ben echt super jaloers hahahah. Jeetje meid ik hoop dat hij goed gaat aankomen,dat is dus even spannend allemaal jeetje wat naar dat de hectingen los zijn gekomen meid,ik hoop ook dat het netjes zal helen. Veel pelzier vanavond meid. Wate en foto's meid ik moest ook traantjes wegpikken hoor,maar ik ben nu ook echt zo'n emo muts Iedereen een spetterend nieuwjaar................. Ik heb net de brief aan Zoë* geschreven die we aan een pijl gaan binden,als iemand hem wilt lezen dat kan op Zoë* haar vlindersite die eronder staat. Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ www.babymuilekom.peutersite.nl/
tis echt wel rustig hier zo he :d niet dat ik veel te melden heb hahaha mijn mannetje komt zo thuis moest tot 10 uur werken maar hij zou met zijn collega nog ff een bakkie doen ( had hem oliebollen meegegeven voor die collega die moet nu tot 7 uur morgen ochtend werken vond ik zo lullig vandaar) dus verwacht hem zo thuis. en de hond is toch onrusitg zeg bah ook een beetje bang voor het vuurwerk heeft ie andere jaren nooit zo gehad dat ie bang was ? en ik heb al vanaf vanmiddag voorweeen ook met rugpijn hoop toch echt niet dat het nu doorzet hoor , zal je zien hahahaha
@ Yvette: geweldige foto's inderdaad! Super om te zien zeg! Baby zit er hier nog steeds in hoor dames De kleine is wel echt vreselijk druk aan het bewegen! Ik hoop niet dat ie last heeft van het geknal hier ofzo... Ze zijn hier echt al flink aan het afsteken namelijk.
@nettie ik heb je pb gestuurd @mirella28 me manneke is nu youp kijke hij is er gek op ik niet zo maar dat komt omdat ik hem niet kan verstaan @joyce dan mag je eerder dan ik ik pas zondag...alles komt goed @yvette super dat t goed gaat met valentijn.. @patrieske ze noeme niet dat t groeiachterstand maar dat ik gewoon klein baby heb... maar willen voor zekerheid checken.. @mammamakka.. dat is zeker zielig voor zn collega... mijn katten zijn dit jaar eens niet bang @merleq.. dat kan he dat de kleine daardoor druk is.. bij mij ook