Dat heb ik ook! Iemand had mij toegevoegd vanmiddag, en ik dacht dat dat iemand van ons clubje was, maar achteraf ken ik haar niet. Ik wil haar naam hier niet noemen, maar ze heeft 2 kinderen en is in oktober 08 van de jongste bevallen...hebben we het hier over dezelfde?
Hai Allemaal Nou vannacht een rotnacht gehad,heel veel pijn aan mijn litteken gehad en Jaimy heeftd e hele nacht liggen huilen ;-(( hetw as 3.00 en heb vanaf die tijd niet meer geslapen,ja om 8.30 na zijn fles nog 2 uurtjes ik mag niet liegen,ik voel me niet zo lekker en heb mijn koorts gemeten die is nu 38 dus ik heb naar het zkh gebeld en als hij 38.5 word dan moet ik mijzelf melden bij de EHBO en dan gaan ze alles onderzoeken,ik bala hier echt van,ik heb ook gehuild waarschijnlijk door de rotnacht maar ik zie het echt niet zitten dat ik daalijk word opgenomen in het zkh,want die kans zit erin,dan zijn mijn mannekes thuis en ik lig daar,ik wil dat gewoon niet,maar ik mag echt niet meer koorts krijgen als dat,ik ben echt bedroefd. Hai Lotus..........Nou gelukkig maar meid ,en houden zo toch ,maar ik vind het een beter idee dat je hem gewoon in de babykamer laat staan ) Veel succes meid bij de echo Hai Goofychick..........goed in de gaten blijven houden meid je buikpijn,hoe gaat het met je vochtvast houden,en wanneer moet je weer naar de VK dan? Nou Jaimy is weer strontverkouden,ik dacht dat het wat beter ging en nu niest en hoest hij weer zo erg,ik bend aalijke cht opgelucht als hij wat opknapt hoor,disndag moet ik weer naar de ha toe met hem. Met mijn hormonen gaat het wel,langzaam aan gaat het wat beter,vandaag ga ik naar Zoë* ben zelf al geweest maar morgen neem ik jaimy en Noël mee en dan zal het wel weer even moeilijk worden. Mijn wond gaat op zicht wel,hij zeurt omdat hij ontstoken is,ik hoop ehct dat dat zo weg is,ik heb vandaag voor het eerst gekeken in de spiegel omdat ik de wond met gaasjes moet bedekken om het te smetten zei de arts,en het ziet er wel heel netjes uit. Mooi toch dat de kleine al zo goed luisterd. Hai patricia................meid heel veel succes,ik denk aan je......... Hia sjansie..........Jij hebt nu al een klein petsretje in je buik dan............ Nou het ging beter en hij ging ook beter drinken,maar vanmiddag ging hij weer veel spugen en zat er ook weer slijm bij en het drinken gaat nu ook weer slechter en niest en hoest hij weer zo erg,ik wilde zijn koorts meten maar dat liet hij niet toe,hij bleef me onder plassen en poepen heb het na 6 keer proberen op gegeven,hij voelt niet warm aan,maar later heb ik hem weer gemeten. Ja ik vroeg al hoe lang kan het duren dat ze zijn opgelost,het uiterste 4 weken nog 6 in totaal dus er zitten er al 2 op dus uiterlijk nog 4 mij kennende zal het wel 4 zijn dus ja ik moet maar even op mijn tanden bijten het is iet anders ;-( Dt doe ik zeker meid,vandaag is mijn rustdag ) Hai ramona...........Nou stom misschien wel de stille storm ervoor ,of hoe ze dat ook zeggen..... hahahah nee die ken ik nog niet Hai merel q..........Jeetje meid,ik zit hier met dikke tranen achter de oc,ik snap heel goed dat je man zo stond meid,het is net of ik het van Zoë* lees,jeetje wat een schrik meid,en wat ben ik blij dat Tobe er veilig en wel uit is,hoe gaat het met jullie meid? Meid ik snap dat heel goed dat je bezorgd bent,maar moest jij niet in het zkh blijven dan na zo'n heftige bevalling? Ik hoop dat je manneke snel opknapt meid,ze kunnen erg misselijk zijn als ze bloed in hun maagje hebben dat had jaimy ook en hebben ze hem een maagspoelingkje gegeven. Veel beterschap met je kleine man en als je bezorgd bent gewoon weer bellen hoor meid,ik heb wat afgebeld toen ik met Noël thuis was.en nu loop ik ook met jaimy 2 keer in de week naar de ha. Jij ook veel sterkte meid. Hai Mik mak ..........fijn dat alles klaar is meid ) Hai female..........Ik hoop het ook meid.......... gelukkig maar meid........ raar he om die pampertjes weer te hebben hahaha dat had ik ook Hai lady in red...........Nee helaas is het steeds meer pijn aan het doen,en ik begin ook steeds meer te vloeien en dat vloeien moet nu juist gaan afnemen zei de gyn net,dus ik moet over 2 uur weer koorts meten en dan kan ik alleen maar hopen dat hij niet is gestegen. Ben heel beneiuwd naar de foto's meid. Hia Journey.........hoe is het badje gegaan? Hia Derona......gefeliciteerd met je 37 weken meid Ik ben ook benieuwd meid,het rommelt nog niet dan? Hai mama makkka....Ik zou ook gewoon bellen hoor meid. Hai Sjansie.......Wat een leuk idee om dat te trakteren zeg meid Kan je zo ook ergens anders kopen,ik had voor Noël op de creche een taart besteld maar dat ging niet door,was wat mis gegaan en nu moet ik morgen overdag snel op zoen naar een andere traktatie,in ieder geval mijn moeder ik weet niet of ik nog thuis ben dan. Hai Mikki..........Meid ook gefeliciteerd met je 37 weken. veel plezier met alles afmaken meid. Hai sanne......Nou voor jou is het ook erg spannend morgen meid. Hia Nettie....bedankt voor het maken ik heb een aanvraag gestuurd maar ik kon mijn naam nergens plaatsen ik ben patrieske 16 en anders patricia dooren. Jongens ik ga even plat liggen voel me niet zo lekker,ik reageer later nog................meiden die rommelen veel succes,ik zal voor jullie duimen dat het doorzet Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ http://muilekommetjes.peutersite.nl/
dames heb een teleurstellende mededeling voor jullie , volgens mij ben ik niet zwanger maar heb ik gewoon opgezette darmen ofzo ,want ik voel me net of ik ongesteld moet worden :S! heb je ooit zo iets stoms meegemaakt ? heb echt best wel pijn in me onder rug en onder buik maf he hoe kan dat nou ?
Is het dus toch maar goed dat ik zó uberstreng ben als almachtig beheerder he? Weet niet of ik haar naam moet noemen hier.... wil haar nog even de kasn geven nl....misschien is die van mij wel compleet iemand anders...
@mamamakka: meid! schrik bijna van het begin van je bericht..... zijn di niet gewoon voorweeën? Er zijn weeën die lijken op menstruatijpijnen alleen worden deze steeds heftiger en regelmatiger....als ik het zo lees begint het zo zachtjes aan toch te komen nu hoor meid!
Ja dat is 'r. Vreemd dat ze zomaar iedereen wil toevoegen :-k Sommige mensen gebruiken hyves ook echt alleen om 'vriendjes te verzamelen'. Spaar ze allemaal!
lieve schatten zo voelen voorweeen..... en waarschijnlijk ook mensturatiepijn in je rug...?! (lees nu dat je het schrijft... pfff ik ben echt wakker) met dit gevoel begon mijn eerste bevalling....heb dit nu ook al een paar keer gehad... maar zette het niet door... wellicht bij jou nu wel...! ik duim voor je!
Silvia van lorenzo etc ja die heeft mij toen zomaar toegevoegd ,ik vroeg waarom vond ze leuk mensen met nog meer kids ofzo maar spreeek haar nooit
@mamamakka.. nee he.. hoe heb je dan zo lang zonder bloed gezetten @nettie.. ik ben benieuwd.. @hyves.. jullie kennen haar dus niet.. is het gewoon een verzamelaar @derona.. ja die.. nou die gaat dus bij mij eraf!
Lekker er af tieven....! Dalijk weer zo'n K*Twijf wat foto's van je kinderen jat.... of je buikfoto's alvast aan t sparen is.... pleur op...!