nou krijg ik via de hyves WEER een uitnodiging van dezelfde persoon.... zie trouwens dat er nog meer van dit forum erbij staan....
ja ik wel. Is een fotograaf die zwangerschapsfoto's maakt. Had ik eerst wel geaccepteerd als vriend. Maar begon me elke dag de berichten waneer ik nou een zwangerschaps fotoshoot wou. Werd er een beetje irri van, en toen gewoon weer verwijderd.
ja van die Silvia dus... en die had ik van de week ook al gehad.... en na een paar dagen geweigerd.. omdat ik echt niet wist wie het was.... en nu stuurt ze net weer een uitnodiging... maar zie bij gemeenschappelijke vrienden echt een hoop van dit clubje hier... (?)
Ten eerste gefeliciteerd sorry had dat nog niet gedaan,pfff je hebt wel een heftige bevalling gehad, Jaa idd bij mij net zo heb hem ook verwijderd
Echte zwangerschapsfoto's....?! Schijnen zelfs bepaalde boekjes te zijn.... voor mannen die juist op zwangeren vrouwen geilen.... (dit verzin ik dus niet he!)
had vroeger mn adres eens opgegeven... voor een lingeriecatalogus... en toen kreeg ik alleen maar materiaal binnen over sex met dieren.... sex met zwangeren.... en rare dingen.... nouja... sorry hoor ben echt niet preuts, maar sommige dingen vind ik echt te ziek voor woorden!
Hoi meiden, Ik kom misschien vanaaf nog bijlezen en reageren maar beloof even niks. Kynan was mega druk vanavond, dus ben echt moe! Ga zometeen uitgebreid in bad en lekker tutten, is alweer zo lang geleden... Fijne avond iig voor jullie allemaal! Liefs
Nee inderdaad.... Begrijp ik gelijk waarom hij al die zwangeren benadert... hij kan nog wel wat oefening gebruiken...
Ik vond de foto's ook niet mooi. Ik zei tegen hem dat ik al een mooie shoot door een familielid had laten maken. Zei die: ja maar ik ben professioneel, bla bla bla. Nou die ik heb laten maken zijn een stuk mooier dan die van hem