ai mikki, kleed je je hormoniale uitspattingen toch verkeerd in als je thuis al gargamel wordt genoemd... of zijn het je haren..... *lol* 4 stuks aan iedere kant.... ja die knap knap smurfen.. maar dacht dat ze paars waren.....
nou goede morgen dan maar... hier een korte nacht gehad dus duik zometeen nog maar eens terug in mn mandje.... Veel buikpijnen gehad en het idee dat ik aan het persen was, zoveel druk was er op de buik.. en kreeg er een gloeiende kop van voor mn gevoel... voor de rest nog niet zoveel veranderingen hier... mannetje is de deur uit, zul je net zien dat ie zometeen weer kan omdraaien, en dat met al die sneeuw die er nu ligt... btw het sneeuwt hier nog steeds
mikmak dacht dat je misschien al nieuws zou hebben.... maar het rommelt nog steeds lekker dus.... ja klote he dat weer.... daar moest ik dus ook aan denken.. hier heeft het gisteravond/vannacht geijzeld..... brrrrrr Heb al een keer in mn leven auto's links rechts de vangraisl in zien gaan... en zelfs 1 auto 3x over de kop zien slaan.... sindsdien heb ik helemaal schrik.... nouja.. we blijven graag op de hoogte...
Hallo meiden, allereerst las ik dat er weer babies bij waren gekomen! Dus... \/ \/ \/ \/ \/ \/ @Merleq: Gefeliciteerd met jullie zoon Tobe! @Birthe: Gefeliciteerd met jullie zoon Julian! @Pregnantlady: Gefeliciteerd met jullie zoon Maxim! @Sisqa: Gefeliciteerd met jullie zoon Raoel! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Allemaal jongens... Hihihi.. Aan mij de eer om weer een meid aan de lijst toe te voegen! Gisteren om 15:06 (op haar grote broer's verjaardag!)(hoe krijg je het voor elkaar!) ben ik thuis bevallen van een gezonde dochter. Het was weer een superbevalling en duurde iets minder dan 1 uur vanaf de eerste echte wee tot de geboorte. Het rommelde al vanaf een uur of 12, maar dat rommelen deed ik al een paar weken, de ene dag heftiger dan de andere dag, dus dat nam ik niet serieus. Tegen 2-en kreeg ik een behoorlijk heftige wee en begon ik te vermoeden dat het misschien wel eens begonnen kon zijn. De verloskundige gebeld en die kwam tegen half drie. Toen bleek ik al 7 cm te hebben. Het was even wachten op de kraamhulp om de bevalling te assisteren en toen die er was heeft de vk de vliezen gebroken. Het ging daarna snel en na een paar weeën mocht ik beginnen met persen. Drie persweeën verder werd mijn kleine meisje geboren. Ze woog 3460 gr en was ongeveer 49 cm lang. Aangezien ze een naam heeft die nogal apart is en ik toch een beetje mijn privacy online wil houden zal ik die niet noemen. (Aan alle nieuwsgierigen... PB maar als je het graag wilt weten). Haar tweede naam is Imani en die zal ik ook op het forum blijven gebruiken. Al met al is het een hele makkelijke bevalling geweest. Alles is super gegaan en mijn meissie deed het meteen prima. Ik ben zelf gelukkig weer niet gescheurd of geknipt. De borstvoeding gaat prima. En ik voel mij supergelukkig. Papa ook trouwens. Grote broer is supertrots op zijn "verjaardagscadeautje". Hihi.. Hij vertelde dat hij het al hoopte vanaf het begin. Hihihi... En mijn oudste dochter heeft de kraamhulp mogen helpen om haar zusje de eerste kleertjes aan te doen, nadat ze de vk heeft gehopen om te kijken of alles in orde was met de baby. Die is dus ook supertrots. En mijn niet meer allerkleinste dochter heeft even naar de baby gekeken en that´s it.. Geen interesse. Al heeft ze wel een kusje gegeven toen ik dat tegen haar zei. Hihihi.. Nou, dat was mijn verhaal. Ik ben benieuwd hoe het met Patricia gaat en of zij inmiddels haar kleintje al in haar armen heeft. En verder zijn er behoorlijk wat meiden aan het rommelen, of niet! Spannend allemaal hoor! Hier is de school weer begonnen en dus ook de ochtendspits. Ik ga gauw verder en kom snel weer even spieken.. Groetjes SimplyMe
Simplyme Hey gefeliciteerd zeg! hahaha ben zelf ook op de verjaardag van mn broer geboren... en hier ook nog kansen dat het hier ook gebeurd... (zoontje is van 10 jan) Fijn dat alles zo vlot is gegaan.... en gaat! Geniet er lekker van.... xxmona
@Simplyme waaaauw gefeliciteerd meis,yeeeh leuk een meisje erbij,dus ze is geboren op je zoons zijn verjaardag geweldig hihihihi lekker gaan genietgen en wat een snelle bevalling daar wil ik nu wel ff voor tekenen kan dat?? liefs @Ramona ben nu toch echt bang dat de kleine van jou echt 10 Januari gaat komen
ja we hebben al vanaf het begin gezegd 9 of 10 januari.... en als de pendel in mijn geval WEL gelijk heeft... wordt het inderdaad 10... Ach heb ik iig niet gelogen met mn blog op hyves toen ik net wist dat ik zwanger was... dat er aan een verjaardagscadeautje gewerkt werd.... lekker geslapen....?
buddynieuws iloveandres!!!!!! Ze mag zo naar boven, dus ze denkt dat t vandaag geboren wordt. dus ze wordt eindelijk ingeleid! Liefs mir
pffffff. hehehe....... hoop dat het voor de rest vlot gaat...! Moet er toch niet aan denken dat het zo daaagen duurt zeg...! (ik blijf dus weer plakken hier.... hahahaha maar durf de deur toch niet meer uit nu....)
@Ramona nou ga echt lachen als het zo is,al gun ik dat je eerder bevalt, en de pendel van mij gaf aan 6 januari dusse misschien ga ik je toch voor hahahaha owh sorry das niet grappig 8-[ euuuh kon echt super moeilijk in slaap komen,maar heb wel redelijk geslapen alleen zoonlief was lekker vroeg wakker,maja doen we niks aan he papa brengt hem zo lekker naar school,en dat is wel lekker wathet heeft hier gesneeuwd
Heeft ze alleen maar lintjes ingebracht gekregen ofzo,snap niet dat ze niet meteen inleiden maja,hoop voor der dat ze vandaag gaat bevallen zou wat zijn want ze is vandaag ook jarig
@simplyme: gefeliciteerd met jullie dochter! Wauw das lekker nieuws op de vroege ochtend zeg! Geniet maar lekker van jullie meisje! Fijn dat alles zo goed gegaan is! @De rest: ik kom straks weer eerst dochterlief naar psz werken dan heb ik alle tijd en rust om even bij te lezen en te reageren... heerlijk wat een rust zal dat zijn....helemaal lekker alleen hier in huis....een hele dag want dochterlief gaat voor het eerst ook de maandagmiddag heen. nu ze 3 jaar is krijgt ze de mogelijkheid om een extra dagdeel te komen en daar doen ze allerlei dingen waar ze niet aan toe komen tijdens de reguliere psz dagdelen. (Met het oog op het feit dat vaak de kleineren geholpen moeten worden en de ietsje oudere kids dus veel op zichzelf aangewezen zijn, dus extra dagdeel voor extra aandacht en extra klaarstomen voor de basisschool) Heerlijk, hoef ik haar vanmiddag eventjes op te halen, broodje eten en mag ze alweer heengebracht worden..... lijkt me heel gek maar ook heerlijk! Kan ik echt even mn bed in gaan zeg! (met wekker dat dan weer wel lijkt me verstandig...) Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.... Ga ik nu gauw aan de gang om niet te laat te zijn... Laterzzzz
oja dat is zo....! gaat lekker met die verjaardagen...... Als de boel nog helemaal niet verweekt is... moeten ze eerst de boel laten verweken voordat ze kunnen gaan beginnen met inleiden..... anders is er geen ontsluiting mogelijk.... Bij haar was de boel (blijkbaar) nog helemaal niet week..... en net als bij Merleq bijvoorbeeld wel... dan kunnen ze gelijk inleiden... !
@ramona: jij bent ook zo'n plakker... haha had je het laatst over mij... ik zit er ook nog steeds....moet nu echt gaan anders ben ik straks echt te laat....ERG! (vind mezelf soms echt hééééééééél erg)
Goedemorgen! @Simplyme: van harte met je dochtertje! Joehoee..eindelijk weer een meisje erbij Wat fijn dat het allemaal zo vlot verlopen is! @IloveA: Hoop dat je nu eindelijk mag, meid! suc6! @Mikki: hoe gaat het nu met je meid? wat spannend zeg, het kan natuurlijk wel! @Ramona: 10 januari schiet nu ook al op @Derona: hier geen baby hoor maar jij mag natuurlijk ook beginnen! Ik heb zo slecht geslapen, vriend is op zolder gaan slapen, want hij moest er weer vroeg uit..ik denk dat ik ziek word ofzo, ben sowieso strontverkouden, maar heb ook heel warm hoofd sinds gisteren, vanochtend ook drukkend gevoel in mijn buik, maar nu ik gegeten heb is dat bijna weg, wel even geluisterd naar het hartje, deed t goed
hahahaha maar IK heb niet gezegd dat ik weg zou gaan... mijn zoontje slaapt nog.... en behalve zitten kan ik toch niets meer behalve jullie vervelen dan! tot zo....
Goedemorge.. pfff wat een braknacht helaas nog babyloos maar onrustige baby in mn buikkie! @chantalk.. ja ik ga maar vanavond weer proberen hihih @derona nee he.. is t nu weer over? dus dan mag jij morge @libra toch niert moeilijk mijn manneke vindt zelfs me buikkie mooi @mammajeniffer.. jij bent dus nu 2 dagen overtijd? ik heb je nog niet eerder gezien kan dat? @mikki ik hoop t voor je @simplyme gefeliciteerd met jullie dochter! @ramona ik hoop t ook voor ilovea zou wel leuk zijn voor haar want ze is jarig jij ook al niet ik blijf hier ook plakken ga alleen vandaag boven afstoffen en wassen.. stofzuigen kan niet stofzuiger moet manief nog schoonmaken.. doet hij vanavond