Wat raar joh.... deze banner is een beetje vreemd.... mijn zoontje is zaterdag jarig... maar er staat dat hij 11 maanden, 3 weken, 5 dagen oud is... dat klopt dan toch helemaal niet...?! Heb het gisteren gechecked maar toch echt de goede data ingegeven....
klopt toch wel een maand heeft meer dan vier weken vier weken is 28 dagen.. en janauri is 31 dagen dus nog vijf dagen
Shit... doet mn mobiel het opeens nog maar half... Sommige toetsen doen het opeens niet meer (?) Heb nu een oudje... (met ook gebreken) uit de kast gehaald... Lekker is dat.... zeker omdat UPC er hier ook geregeld uit ligt.... en ik dan ook niet kan bellen.... Wordt er een wakker... ben dus ff pleite
@Lotus gefeli met je 38 weken @Ramona maar inleiden via infuus hoef je toch geen weekte baarmoedermond hebben?
@simply me VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER hehe eindelijk een meisje om toe te voegen aan de bevallingslijst @Ramona, ja had graag wat nieuws willen brengen of zo gezegd de wereld in helpen... maar helaas, ben bezig met poetsen en de was opruimen... mn oudste broer komt zometeen het badje brengen, wand die kleine gelijk in dat duobad dompelen is ook zo wat.... Ben echt te erg hoor.. heb net al warme choco gedronken...... met slagroom @lotus, gefeliciteerd met je 38 weken.... Sjips he als de mannetjes weer moeten werken, vond het echt niet lache dat ie al weer aan het werk moet....... hij ook niet...
Ja, niets aan he? de mijne komt na 2-en al terug, want hij wil graag mee naar het ziekenhuis vanmiddag. Hihi...aan de warme choco met slagroom, lekker toch, je moet jezelf lekker verwennen
@Mikmak lekker zeg Chocolade melk met Slagroom @Lotus owh bij jou de sex ook al niet geholpen jammer,
Goeiemorgen! Hier ook brakke nacht achter de rug. Kan niet meer op zij liggen... bah. Lichtpuntje: ik heb geen dikke billen! Was vanmorgen op rtl-nieuws: mensen met dikke billen hebben minder kans op suiker!
jawel dus... anders is er geen ontsluiting mogelijk.. zie: http://www.nvog.nl/files/het_inleiden_v ... alling.pdf
@lotus doet je mannetje goed, hier is hij pas tegen 6-en thuis.... maar ja hoef ook niet naar het ziekenhuis toe of iets...... dus wie ook een kop choco met....., wel echte he met cacao en melk koken niet opgewarmde nesquick of nutricia...... hahahaha ja hoorde het op het nieuws, wat dat betreft zouden alle zwangere dan beschermt zijn tegen suiker....