hoor wat de kerk zegt...... de pil is slecht voor het milieu..... we plassen daarna veels te veel hormonen de natuur in... hmmmmm voel me net een koe..... scheelt dat ik er op dit moment ook zo bil uitzie
heb het even opgezocht... sla·pen sliep, h geslapen 1 de slaap ondergaan 2 niet waakzaam zijn; suffen 3 tijdelijk buiten werking zijn: ~de (bank)rekening waarmee lange tijd niets is gebeurd 4 (van ledematen) tijdelijk krachteloos zijn en een tintelend gevoel geven Wij zwangeren vallen onder 2 en 3... maar dan wel dag EN nacht...
whahahahaha... ok, bedankt voor de opfriscursus van van Dale... maar denk je niet dat het 2 en 4 is... want wij zwangeren die tijdelijk niet waakzaam zijn... houden zeker een bankrekening niet slapend.... wel zijn we tijdelijk krachteloos en hebben veel tintelende gevoelens in de ledematen...
@ramona hihih.. ach ja daarom ben ik weg bij upc @derona dank je! nee t heeft niet doorgezet maar heb nu wel vreemd gevoel in mn buik @mikmak.. dank je.. hij vond t ook niet leuk om te werken hopeiljk vliegt de tijd voor m.. mijn manneke is pas half zes thuis die van sanne is vroeg thuis @sanne hihi ja idd ooh watr heerlijk dat hij mee wilt slapen.. ja daar zal ik maar niks op zeggen
Er ligt hier echt een enorm pak sneeuw! Heerlijk, dat kraakt zo lekker onder je voeten... alleen beetje jammer dat we niet meer zo mobiel zijn om eens flink stuk door de sneeuw te gaan sjokken.
Goede morgen... Sluit me aan bij het rommelclubje Vannacht pijnlijke harde buiken gehad..dacht even dat het door ging zetten, maar helaas Hier ligt me toch een pak sneeuw! straks lekker in de sneeuw spelen met Luca. Fotograaf, heb ook even op zijn site gekeken..ziet er idd niet uit Bah engerd! Derona, dan is er idd iets niet helemaal goed gegaan. Libra, suc6 met het verleiden van je mannetje...hier heeft het alleen maar voor pijnlijke harde buiken gezorgd SimplyMe, gefeliciteerd met jullie dochtertje! en natuurlijk ook nog met grote broer Wat een super bevalling..daar teken ik voor! Ga je zo pb-en Patricia, hehe gaan ze haar eindelijk inleiden..werd ook wel tijd voor haar Lotus, hihi suc6 vanavond Gefeli met de 38 wkn. Mikmak, Met slagroom? [-X ohoh nu heb ik daar ook zin in heb wel choco maar geen slagroom
goeiemorgen meiden Allereerst: SimplyMe gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Wauw, wat een super bevalling Ikke zelf ben een beetje in de war. Ik blijf vloeien. Sinds gisternacht veel meer dan gewoon. Blijft gewoon altijd vochtig daar beneden, maar ik kan het niet echt makkelijk opvangen of zo. Wel op papier en het ruikt eigenlijk net nergens naar... maar kan ook niet zien of er vlokjes in zitten of zo.
@Libra ze zeggen dat je dan ook een maandverbandje kan gebruiken,en als het dan daar op lekt kun je het laten nachecken
hier ook dik pak sneeuw... sterker nog het sneeuwt nog steeds... denk dat ik ga strax effe ga douchen en lopend naar de winkel sjok...... dat zou nog wel moeten lukken.... denk ik....
ja dat is een feit..... zou je denken, dat je eindelijk van je wallen afkomt... maarrrrr niets is minder waar..... strax nog maar eens een proberen te suffen... niet waakzaam zijn.. misschien wel ect slapen
Goed idee.. ik zal in elk geval naar de praktijk bellen vandaag... heb ook steeds meer pijnlijke harde buiken nu..
hallo was ik ook weer jammer genoeg aller eerst simplyme van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! mooie 2e naam dacht gister echt dat het doorzou zetten mar nu blijkt dus weer dat nix minder waar is ! ik weet niet of het er bij hoort jullie mss wel wel maar ik ben zoo onrustig van binnen kan niet liggen niet zitten niet staan niet nix kan me zelf wel de haren uit me hoofd trekken word er echt gek van dus ! heb afgelopen nacht dus ook geen oog dicht gedaan ,ben om half 6 onder de douche gegaan mss dat dat mezou ontspannen ? nou dat deed het viel onder de douche tegen de muur in slaap nou ik weet het echt niet meer hoor zit er zooo door heen ! ga me nu ,maar klaar maken voor de zoveelste keer naar naar het ziekenhuis gaan en babyloos terug komen laat van mij horen eenmaal thuis ! succes dames
@Mamamakka vervelend meis,succes straks in het zh,hoop dat je nu echt meer duidelijkheid krijgt dikke knuffel