Goeiemorgen! Wat een verassing, ik wist helemaal niet dat het zou gaan sneeuwen, kom beneden en er ligt echt een MEGAPAK! Alles is prachtig buiten, en het is altijd zo lekker licht in huis als het buiten zo wit is Dat wordt naar buiten vanmiddag @ Derona Hier zijn zh-bevallingen sowieso standaard, maar anders had ik ook het liefst zh gehad hoor. Alle deskundigen en apparatuur bij de hand. Hoe vaak treden er wel niet complicaties op? Of hoevaak moeten vrouwen halsoverkop alsnog naar het zh? Gebeurd ook vaak hoor! En daar staat je hoofd dat ook niet naar, lijkt mij. Succes met je keuze! @ Birthe Geniet vd kleine, fijn dat het goed gaat allemaal! @ Merle Leuk dat je iets laat horen, geniet van jullie kleine Tobe! @ Goofychick Thanks nog, ik heb gister idd rustiger aan gedaan, het is gelukt! Heb langer dan een uur in bad gelegen, echt heerlijk! Lief dat je me onder controle hebt! Heb jij een beetje kunnen slapen? @ mikmak Spannend, mss slijmprop verloren, hoop dat je kindje snel komt! @ Chantal Wat vervelend zeg, de situatie met je ouders! Kan me voorstellen dat dat een behoorlijke impact op je heeft. Zéker in deze periode. Veel sterkte hoor! Doe maar rustig aan... @ Patrieske Meid wat balen dat het nog niet zo goed gaat. Ik duim keihard dat je niet opgenomen wordt, dat is echt niet leuk! Sterkte! @ Ramona Hoe is het nu, nog zo relaxed? @ Tacha Cerazette niet veilig?! Heb ik nog nooit van gehoord hoor. Heb het gewoon vd gyn voorgeschreven gekregen en ook een hele poos als enige conceptie gebruikt... Ga ik straks weer doen. @ Mikki Wat baaalen van je muziek! @ Lotus Wat heerlijk dat alles goed is! @ SimplyMe Zo kom jij even binnenvallen! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Wat een droombevalling, echt super! Geniet ervan, ben heel blij voor jullie! @ Chocomelk met slagroom Daar las ik iets over, goed idee. Voor als we vanmiddag uit de sneeuw komen!
Pfff wat een reacties, jullie hebben gister 20 blz gekletst! HYVES Het lukt me niet?! Als ik onderaan op een van die dingen klik om toestemming te vragen aan de beheerder, kan ie de pag. niet weergeven. Dat was gister ook al. Vandaar
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - ? gram - ? cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 49 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 31 december Pregnantlady: Maxim - ... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm Stand: Meisjes: 4 Jongens: 7 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur mij of Derona dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...[/img]
Iemand tips om een dreumes achter het behang te plakken...? is echt met de verkeerde been uit bed gestapt.... pfffff en tuurlijk eerste dag dat papa ook de hele dag werkt.... Gaan zo ff naar bed kijken of dat helpt.... Want dit is echt HEEL vervelend!
Sneeuw? het is hier mega zonnig en geen vlokje sneeuw te zien. Krijg bijna een lente gevoel zo. Zeg, nog even een vraagje... Ik heb steeds jeuk op de bovenkant van mijn buik. Precies daar waar de bovenrand van mijn buikband en positiebroeken zit. De huid heeft een beetje een andere structuur gekregen. Het zouden twee dingen kunnen zijn mijns inziens... dus vandaar dat ik even benieuwd ben... Kun je jeuk krijgen van striae? of voel je daar helemaal niks van?
@Female blond hahahaha,fijn dat het gelukt is meis ja mooi he de sneeuw @Ramona,veel behang lijm gebruiken heeft hij het karakter van zijn vader? @Lotus goed zo dat je het rustig aan doet @Libra hier sneeuw en zon wat wil je nog meer ja straie kan erg jeuken
We moeten maar afwachten, denk dat ik net als jij uitlopertje ga spelen.. Hoe langer het duurd hoe spannender het wordt trouwens..
Derona, bedankt weet jij ook of Striae altijd rood of bruin van kleur zijn? Mijn huid heeft alleen een beetje een andere structuur op die jeukende plekjes maar verder is ie qua kleur nog precies het zelfde. Voor het zelfde geld maak ik me druk om niks en is er gewoon een cremetje tegen of zo.
@ben ik nog iemand vergeten op t bevallingslijst zoja, pb me ff aangezien dat ilovea er niet is.. ik weet ook niet of derona t eigenlijk wel kan? die vlinder? aangezien dat we achter liepen...
@libra, kan... maar de huis is droger als je zwanger bent en dat kan meer jeul geven ondanks dat je je insmeert met lotion Geen sneeuw, hier sneeuwt het nog steeds hoor.. denk dat er al wel 10cm ligt hier nou net klaar met poetsen.... nu mag de kleine echt komen, want de ramen aflappen doe ik nu niet met dit weer..... dus ga effe lekker onder de douche staan, en naar de winkel.. genoeg cola inslaan, kaas en een lekkere fles wijn, voor als de kleine komt voor dat mn ouders terug zijn uit italie....
Hai Libra........Ik kreeg er jeuk van meid,wat kan het 2de zijn denk je zelf dan? Hai ramona.......Scheur het behang eraf wat lijm er op de uk erachter en het behang er weer voor hahahah,lekker melig...........Nee zonder gein,misschien dat hij even moet afkoelen,of hij voelt ook wat,Noël werd ook erg ondrustig,maar goed daar kan je je benter niet op blind staren Hopleijk gaat het wat beter als hij heeft geslapen. Hai female..........Ja noël is ook helemaal hyper die wil ook echt de sneeuw in en hij is ook zo lastighet is daalijk maar goed dat hij daalijk naar de creche kan....zit net zijn oma hier af te slaan dus hoppa straf dan. Nou ik heb helemaal geen verhoging meer wel buikpijn maar dat is te doen,gelukkig dat ik geen ergere koorts heb gehad want dan is het gewoon goed zeiden ze,ik zal daalijk wel blij zijn als de 6 weken om zijn en dat ik hoor dat alles goed is. Bedankt voor je sterkte wensen
Jippie! Baby is uit buik! Gisteren bevallen van een prachtige tweede dochter.... Haar naam is FIEN Ze weegt 3880 gram en de bevalling ging fantastisch. Zaterdag op zondagnacht wat weeen gehad, 's ochtend ook, maar had het gevoel dat het wel weer kon gaan stoppen. Om half 11 kwam de verloskundige toch even kijken.... 3 cm en ze had goede hoop dat het door zou zetten. Britt is toen opgehaald door vrienden van ons en toen kwamen de weeen al vrij snel om de 3 minuten, maar prima weg te puffen. De verloskundige was er om 13.30 weer, 5 cm. Ze bleef.... en ging mijn vliezen breken. Het einde (de laatste weeen wegpuffen) was wel even weer erg pijnlijk, maar het persen was binnen 20 minuten klaar. Om 16.01 is Fien geboren. Zonder knip, scheur....niets! Van zo'n bevalling kon ik alleen maar dromen! Wij gaan lekker genieten van onze twee meiden. Meiden die bevallen zijn: Van Harte Gefeliciteerd! Geniet! En voor degenen die nog moeten: Heel Veel Sterkte! Straks ook lekker genieten! Dikke kus voor jullie allemaal!
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - ? gram - ? cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 49 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 31 december Pregnantlady: Maxim - ... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm Stand: Meisjes: 5 Jongens: 7 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur mij of Derona dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...[/img]