Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo hier de eerste luxaflex schoongemaakt met natte doek en droog gemaakt, al het stof was opgedroogd, dus kon het niet er even van afvege, wat een k*** werk is dat! Maar goed dat ik nu nesteldrang heb.
    Moet er nog.......6! Pffff

@Female, ik heb het iid tot 7 uur in bed uitgehouden dankzij mijn ipod en luisterboeken van harry potter die een vriend gebrand heeft voor me. Dat helpt!

@Mamamakka........ben je al terug?

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Britt........

Gefeliciteerd met je dochter en wat een leuek naam Fien zo heet mijn moeder :) ,wat leuk vandaag eerst mijn eigen naam en nu de naam van mijn moeder :)
    Wat super dat je zo'n goede bevalling hebt gehad.... :)
    Wat vind Britt ervan?

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey meiden,

Zo lees ik bij zie ik toch dat er drie meisjes zijn geboren hahahaha zei gisteren nog nu nog wat meisjes ;)

Simply Me,Jeanette en Britt van harte gefeliciteerd met jullie meisjes en geniet er lekker van

@Me heb een ontzettende baal dag voel me raar heb telkens het gevoel dat ik ongesteld moet worden veel harde buiken en loop me ziek naar de wc.
    En daar bij zou er vandaag iemand komen om zei te leggen op zolder maar geen tijd door geven he nu kan ik dus niet naa bed en ik ben zo moe baal baal baal.
    Zo genoeg geklaagd helpt toch niet denk ik hahaha.

Ik denk dat ik maar lekker met een warmtezak op de bank plof!
    Ik kom later wel weer terug als ik me iets beter voel liefs Sjansie

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Sjansie

Kun je die mannen ook niet bellen voor een tijd,via de winkel ofzo?
    Dat is balen als je zo moe bent meid,en succes met je harde buiken,het word ook tijd dat het gaat doorzetten........

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ja had ik al gedaan maar hij was nog ergens anders bezig en kon niet vertellen hoelang nog maar het werd voor 17.00 uur gelegd ja deuh!
    Dank je wel ga gewoon op de bank liggen dan maar samen met mijn nu nog kleinste mannetje :D
    Liefs....Sjansie

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Britt Gefeliciteerd met jullie dochter Fien

7. winter15

winter15 Niet meer actief

@Britt & Jeannette: Van harte met jullie dochtertjes!

@Mamamakka: balen zeg dat het niet doorzet, ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen...

@Sjansie: misschien ben jij wel aan de beurt vandaag..:)

@Goofychick: ook nog geen baby, suc6 met de luxaflex!

@Patrieske: grappig dat de 2 meisjes jouw naam en die van je moeder hebben :)
    Gelukkig heb je geen koorts meer!

@Libra: heb je vk al gebeld?

@Mikki: waar ben je? en hoe gaat het nu? ben nieuwsgierig...:)

@Ramona: hoop dat de bui van je zoontje over is..

@Derona: goed opgelost met de box!

@sneeuw: niet hier, lekker zonnig hier!

@vroeger bevallen dat de uitgerekende datum: ik vind dat hier mega-veel vroeger wordt bevallen, heb ergens gelezen dat ongeveer 30% voor de uitgerekende datum bevalt, 2-4% op de dag zelf, zo'n 70% na de uitgerekende datum...
    Het zegt dus niets!

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Patrieske, ik denk misschien dat de huid wat overstuur is omdat ik precies op die plek de bovenbanden van de positiebroeken en mijn buikband heb lopen. Misschien gewoon irritatie. De elastieken zitten inmiddels bijna allemaal te strak namelijk. Of het kan een schimmel infectie zijn of zo... De huid waar het mee gebeurt zit helemaal bovenop mijn buik en daar krijg ik nu net wat meer ruimte nu de kleine goed en wel aan het zakken is...

Sanne, nee nog niet gebeld... ik weet niet helemaal wat ik van dat vocht moet denken. Kijk het nog even aan denk ik, en anders vraag ik er woensdag naar. dan heb ik weer een afspraak.

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Britt, gefeliciteerd met jullie dochtertje! :D

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Jeanette, Britt en Simply me : van harte met jullie meiden!!!

Oh ik ben zo jaloers dat jullie beebs allemaal goed lagen....

Hier voelt het inmiddels alsof mijn achterste eruitvalt ofzo. Herken het nog beetje van de vorige keer, het is volgens mij druk op bekkenspier of zou het betekenen dat de kleine is ingedaald? Herkenbaar voor iemand?

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    jij ook baaldag ben ook niet lekker loop ook steeds naar de wc pff

12. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    sjansie, lotus, dan doe ik lekker met jullie mee. Ik geloof dat het laminaat is uitgesleten op het pad naar het toilet toe ...

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    is t eigenlijk een voorteken?

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    BRITT GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE GENIET ERVAN

Was eigenlijk benieuwd of er al nieuws was van iloveAndres maar ik geloof niet.

Heb net een nieuwe foto in mijn album gezet van een weekje oud :D

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    van mij mag het een voorteken zijn.. hier ook ongelofelijk veel naar het toilet en heb echt nog niet veel gedronken.....

zo nu effe naar de winkel nog wat boodschappen doen en dan lekker op de bank kruipen en coconen..... heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag...

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @JOURNEY.. nee helaas niet.. ik had nog vanmiddag ff gesmst dat er weer meiden geboren zijn.. maar heb niks meer gehoord ze zal wel bezig zijn ;)

@MIKMAK ja van mij ook wel.. we kunnenhier niet meer wachten :)
    manlief doet voor me boodschappen ik had hem beloofd dat ik dan de was af had vandaag :) en die is bijna klaar.. en vanavond helpt hij me met de gordijnen te wassen :)

17. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    ik heb geen idee of het een voorteken is maar ik zou het niet erg vinden. Laat maar komen die bevalling :)

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @lotus: sisqa is ook bevallen, van een zoontje Raoul. Dat is volgens mij de enige die je bent vergeten.

Verder wou ik ff zeggen dat ik zometeen terugkom, ben helemaal kapot en ga even genieten van mn rust nu mn dochter voor het eerst ook in de middag naar de psz is, das 1 keer in de week en zo vaak zal het me niet meer gebeuren dat ik dan alleen thuis ben aangezien die kleine toch binnenkort zich meld....Dus ga nu ff genieten, tot later!

Liefs Nettie

19. naomiadaeze

naomiadaeze Actief lid

12 mei 2008
    109
    0
    0
    Goeiemiddag Ladies,

Hier een kl*te nacht achter de rug helemaal niet geslapen :(
    dacht echt dat het vannacht zou gebeuren maar helaas.

kreeg kramp in m'n onderbuik wat daarna overging naar m'n rug en aangezien ik bij mijn dochter ook rugweeen kreeg verwacht ik het nu weer 2 x naar de wc darmen geleegd .
    maar zakte daarna weer af dus nog geen baby .

Het rommelt nog wel aardig maar heb de hoop voor vandaag opgegeven :x
    nouja genoeg over mij :)

@Meiden die zijn bevallen GEFELICITEERD!
    Geniet ervan

@Sanne je woont idd dichtbij mij :)

Veel liefs vera

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    hee iedereen!

wOw 3 babies erbij! goed gewerkt zeg!

SIMPLEME, BRITT & JEANETTE van harte gefeliciteerd met jullie meisjes! geniet er lekker van!!

Pff hier een rot nacht achter de rug met nona! ik denk dat ze in de regeldagen zit want ze vroeg om de 2 uur melk! En nadat ze gegeten had wilde ze gewoon niet slapen! Ik heb hoogstens 2 uur kunnen slapen pff..

ben benieuwd wie de volgende is van jullie meiden!

Deel Deze Pagina