Bevallen 20 november Cindy: Ties* - ? gram - ? cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 49 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - ... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm Stand: Meisjes: 5 Jongens: 8 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur mij of Derona dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...[/img]
stuur je de tips ook even door naar hier? Vandaag is hij gelukkig vrolijk, maar soms!? :-k wij hebben alleen geen behang.
@Nettie: geniet maar lekker van die paar uurtjes zonder dochter! @Libra: ja, je kunt altijd nog bellen idd en woensdag is het ook zo..! @Naomidaeze: ja, grappig he? ohw spannend dus het rommelt wel bij jou? mag ook wel, jij bent ook al over je uitgerekende datum heen!
Hallo, Nou van dat rusten komt niets lag ik goed en wel op de bank komen ze het zeil leggen grrr. En ja of het een voor teken is (naar de wc heen gaan telkens) ik weet het niet heb het al een paar dagen nl. Maar het mag van mij wel hahahaha. maar ik denk niet dat ik aan de beurt ben vandaag,maar het kan nog de dag is nog niet om hihihihi. Nou ga is boven kijken hoe hij het ervan af brengt met het zeil. Wou ook nog ff naar de stad wou graag blauw/witte spekken halen voor de kinderen om te trakteren als hun broertje is geboren. Heb van die leuke zakjes besteld waar baby boy op staat en daar wou ik dan de spekjes in doen een keer wat anders als beschuit met muisjes en de kinderen vinden de spekjes lekkerder als de beschuiten denk ik hahahaha. Kom later wel weer liefs Sjansie
Hoi meiden, Ik had jullie beloofd om ook eens op de andere te reageren. Hier ben ik niet meer toe in staat gekomen. Ik ben 4 januari bevallen van een mooie dochter. Serenity Rominya, ze weegt 2925 gram en is 48 cm. Om 10 uur 3 januari braken mijn vliezen en op 4 januari om 5:19 is na een knip de kleine meid geboren. Het gaat met ons beide heel erg goed. Ze had cijfers: 9 ,10, 10
Nee ff serieus, zijn jullie allemaal aan het bevallen ofzo ? Nona is in dromeland dus ik heb eindelijk wat tijd joehoe!
Geven jullie trouwens allemaal een tutje aan jullie kindje? Ik wilde het eerst niet maar ze heeft zo'n grote zuigbehoefte ze vraagt echt naar haar tutje.. Dan gaat ze wenen en als ik haar tut geef is ze rustig ik vind het wel schattig staan trouwens hihi
Hahaha nee nog niet dus. Wel raar zo'n leeg forum! Volgens mij zijn jullie écht aan het puffen hé! Go go go go go girls!