Wow wat een hoop baby's weer! Ik wil ook ik wil ook ik wil ook! Pregnantlady, gefeliciteerd met Maxim! Sisqa, gefeliciteerd met Raoul! (ik had je al gefeliciteerd volgens mij, maar ik doe het gewoon nog een keer ) Simplyme, gefeliciteerd met Imani! Wat een droombevalling, daar teken ik ook voor! Jeannette, gefeliciteerd met Patricia! Britt, gefeliciteerd met Fien! Ook al zo'n geweldige bevalling Jessica, gefeliciteerd met Serenity!
@Mikmak: ah hij heeft altijd van die rare bijnamen voor mij...ik word hier ook altijd Wiske genoemd, omdat hij vindt dat mijn karakter daar op lijkt (dus: eigenwijs, opvliegerig, koppig, maar ook heel lief ) Enne...warme choco met slagroom om 8 uur 's ochtends...zou jij soms zwanger zijn? @Ilovea: haar beebje wordt dus misschien op haar eigen verjaardag geboren...wat grappig @Sanne: ow ik hoop niet dat je griep doorzet...ik heb 'm hier net achter de rug, en het heeft echt wéken geduurd @Lotus: gefeliciteerd met je 38 weken! Weer een week dichter bij De Grote Beproeving @Libra: ik had gisteren wel vlokjes...maar is nu ook weer opgehouden. Spannend allemaal he! Hoop voor je dat het bij jou doorzet...jij was het wel een beetje zat allemaal he? En je kan volgens mij wel jeuk krijgen van striae...zoiets heb ik gelezen. Dat bindweefsel rekt op, en dat veroorzaakt jeuk... Bij de drogist kan je Olivia-olia halen (staat bij de babyproducten) om je buik mee te masseren. Heerlijk spul, ik gebruik het al mijn hele zwangerschap. @Derona: slimme actie van je mannetje, met die tafel @Ramona: misschien voelt je zoontje dat de baby eraan komt en is hij daarom zo vervelend @Sanne: dat viel mij ook al op, dat zoveel mensen hier voor hun uitgerekende datum bevallen! @Journey: wat een lief proppie zo in haar jungle-stoel @Tacha: wat een stoer speentje! En dan zo'n snoezig roze jasje erbij...hihi...Ze wordt echt al groot hoor!
Ik weet trouwens de naam van SimplyMe's kindje! Hééééééééééééééééééél speciaal de allereerste keer dat ik die hoor!
@Sanne: hier is niks aan de hand hoor! De kleine man ligt rustig te pitten, en geen vlok meer te zien hier...niet buiten en niet in mijn ondergoed Vanochtend heb ik het bij de VK gevraagd (ik moest daar toch heen), en die zei dat het gewoon eiwitvlokjes waren of zo. Bij vruchtwater blijft het maar doordruppelen en is je onderbroek steeds nat, en dat heb ik dus niet. Heb vannacht wel voor de zekerheid een maandverbandje gepakt, maar dat was vanochtend droog. Volgens de VK heb ik trouwens heeeeel veel vruchtwater, dus ze zou haar kaplaarzen aantrekken als mijn bevalling begint
Ik moet trouwens ook steeds maar denken aan die arme IloveA...ik hoop ECHT dat het vandaag mag gaan gebeuren voor haar, het duurt wel erg lang hoor zo
zo Tacha jij bent lekker bezig nee serieus is wel lekker denk ff wat tijd voor jezelf @Jessica GEFELICITEERD met je mooie meid! Liefs vera
Hey meiden, Zo heb nog even gauw 2 buikfoto's geplaatst vindt mezelf wel aardig dik nu hahahha. En wat een leuke en schattige babyfoto's allemaal om bij weg te zwijmelen hahahha nu wij nog. @Jessica gefeliciteerd met jullie kleine meid geniet ervan Gaat lekker hard nu met de meisjes het is weer tijd voor een klein mannetje dacht ik zo Zo ga ff mijn hyves pimpen verveel me een beetje hihihihi laterzzz sjansie
Zo ffies geslapen en weer een baby bij... Britt, van harte gefeliciteerd met je dochter! zoontje is wat beter in zn hummetje.... die lag zo te slapen..... mama is alleen brak wakker geworden,... maagzuu, misselijk... en zo slap als een vaatdoek.... Nu belde papa ook nog dat hij wat later is... Derona hahaha ik heb ff je bijdehante opmerking op de hyves weg gehaald... Je weet nooit of iemand zich aangesproken voelt
Twee baby's erbij... (!) Jessica gefeliciteerd met je dochter....! Goh... las er helemaal overeen.... gaat opeens ook zo rap!
@jessica gefeliciteerd met je dochter! @mikki dank je.. @tacha ja ik lag te slapen ik werd ineens moe..
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - ? gram - ? cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 49 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - ... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm 04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm Stand: Meisjes: 6 Jongens: 7 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur mij of Derona dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...
@tacha, leuke foto meis.. @jessica, gefeliciteerd met je dochtertje.... @mikki.. huh wie is er zwanger..... chocomelk is denk niet zo erg.. tis de slagroom he.... ? nou net bij de winkel geweest.. joehoe heb een paar sloflaarzen die ik aankan voor niet veel geld... niet de charmanste, maar met 20cm sneeuw zijn een paar gympen van esprit ook niet alles.... sneeuwt hier trouwens nog steeds... alles wat ik wil heb ik nu in huid, dus laat de beeb maar komen... badje ook nog effe gehaald bij mn broer.. dus die staat ook.. hoef ik alleen nog maar het nieuwe beddengoed te strijken, maar dat kan ook wel tussen de eventuele weeen door.. ga effe een foto maken hoe het er in de straat uitziet met al die sneeuw... voor de mensen in het noorden die dit allemaal moeten missen
@JESSICA GEFELICITEERD! @meiden, ik wil niet in herhaling vallen maar pfffff....net anderhalf uur geslapen, om mijn rug wat te ontlasten en mijn kramp gevoel in mijn benen. Heb ff geen puf om te reageren, straks wel weer. Heb alles gelezen dat wel. Ga mijn frustratie op de volgende luxaflex botvieren. Denk aan jullie! Dikke kus
Jessica gefeliciteerd met de kleine meid Tess is nu lekker weer in haar stoel ik ga haar proberen iets langer op te houden misschien dat ze dan een beetje een ritme kan krijgen