hey, Nog even tussen door hoop niet dat ik vannacht ga bevallen het wordt hier in hengelo -16 vannacht brrr je zult maar over straat moeten en morgen nacht ook dan wordt het hier -10 hij mag van mij nog wel ff blijven zitten hahahaha (hopelijk luistert hij nu al naar mama ) Zo ga nu ff het eten maken in ons warme huisje Liefs Sjansie
Zo ik kom ook weer even kijken... Dames die bevallen zijn gefeliciteerd met jullie kindjes.. Alles gaat een beetje langs me heen, maar wil toch even feliciteren.. Jeetje, erg hoor als je thuis geen internet hebt.. Lijkt wel een handicap ben er zo aan gewend, het is gewoon afkicken.. Hier gaat alles verder goed.. Nog steeds niet het idee dat het er aan zit te komen, heb zelfs het gevoel dat ik overtijd ga.. Samen met Ramona, dan kunnen we het overtijd clubje maken hahaha!
Joyce Je kan nog bevallen vandaag... of morgen....! Misschien hoor jij wel bij die 4% Wel een heel gezellig clubje hoor... , maar denk niet dat er veel vrouwen hier willen volgen...
MEIDEN DIE BEVALLEN ZIJN , VAN HARTE GEFELICITEERD ! GENIET ERVAN zo ik ben er weer , heb 2,5 uur in het ziekenhuis gezeten ! en waarvoor ? helemaal nergens voor! ze hebben allemaal ontzettend mee de lijden met me ( logisch ) maar niemand kan of wil wat ! CTG was goed , bloeddruk 135/90 gezakt dus urine was goed en echo was fenomenaal ze wist niet wat ze zag het schijnt dat als een baby het super naar zijn zin heeft in de buik dat ie dan ademreflexen heeft ,je raad het al de onze heeft dat ! dus met andere woorden ik ga wel achteraan in de bevallingsrij staan . heb wel een slaappil mee gekregen voor vannacht ,omdat ik steeds van die gebroken nachten heb . ga ook niet meer reageren nu want ik ben mega moe en zo slap als weet niet wat dus ga ff wat dommelen denk ik en proberen het vanaf nu bij te houden