Ok, dat maakt dan inderdaad ook niet uit als je de la toch niet te diep vond... Zo dacht ik dus op een gegeven moment ook. Zo van: wil je echt weten hoe het gaat, of wil je de halve waarheid? Ze kon zich namelijk niet voorstellen dat de wc schoonmaken zo zwaar voor mij was...en daarom vond ze het maar een beetje overdreven. Maar wat ik al zei: het is helemaal uitgepraat nu en morgen stuur ik haar een email zodra ik terugben van het echocentrum voor de 20 weken echo. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Succes in het ziekenhuis! Ach ja, mensen vragen hoe het gaat om te horen dat je zegt dat het goed gaat! Echt serieus waar, ik zeg gaat wel.. Als ik goed zeg lieg ik!
Wat zie ik nu... Zijn we overnieuw begonnen! Ja ik weet t ben al ff niet geweest anders had ik het vast eerder gezien. Heb ziek op bed gelegen koorts, kramp en meer van die ellende ben nu aan de beterende hand. @Patricia succes straks in het ziekenhuis. Is het pijnlijk als ze het bandje bijstellen? Ben nieuwsgierig. Ga maar eens aankleeden, wordt nu wel eens tijd. Liefs Rima @ Joyce Fijn dat je een box hebt waar je blij mee bent. Zelf hebben wij een hoekbox gekocht staat nog in de huiskamer moet echt deze week naar zolder om er nu nog 4 tot 5 maanden tegenaan te moeten kijken zonder baby erin, is wat overdreven denk ik zo...
Ja dat is wel een hele poos zonder baby.. Hahaha! Nou wij moeten nog even wachten tot 'ie geleverd wordt, hij komt week 39 als ze niet eerder bellen.. En dan kan ie eerst opgeruimd en dan in december in elkaar..
Hoi Meiden, Ben nog een dagje thuis gebleven, ik ben zo ontzettend moe niet normaal gewoon, duik zo nog even lekker in mijn bedje. @IloveAndres: jeetje, dat maagbandje openzetten is dat dan gelijk een soort van operatie? Morgen je 20weken echo, leuk! Voor de intake van de kraamzorg nemen ze bij mij telefonisch contact op na week 30 dus dat duurt bij mij nog even @Tacha: mooie echo's meid, mooi prinsesje heb je! @Libra: heel veel plezier straks bij de 20-weken echo @Lotus: van harte met de goede 20-weken echo, leuk dat jullie uit eten geweest zijn om het te vieren @Female: Nu, lekker shoppen voor de pup, wanneer komt ze bij jullie? @Maika: tegenstrijdig met hierboven...wat een verdrietig nieuws zeg! sterkte! @Simplyme: Wat een superding, die "bed-aanhanger" jij bent echt een handige harry! @Nettie: leuk de dierentuin, gaan jullie dan naar Emmen? Ik ben zelf ook gek op de dierentuin, hier in Amersfoort hebben we er een, wel niet zo groot en leuk als in Emmen, maar kan niet wachten tot mijn meid groot genoeg is dan koop ik een abonnement. @ladyinred:Leuk je kado's voor je man. ik heb me ingeschreven voor de zwangerschapsgym en ik zou nog bericht krijgen wanneer het begint, volgens mij rond de 26 weken @Yvette:fijn dat je geslaagd bent voor een kado voor je moeder, fijn dat je je weer een beetje beter voelt! ben benieuwd of ze vandaag je badkamer komen afmaken.. @Mirella:hoe gaat het nu met je haarkleur? heb dat zelfde ook eens gehad, vreselijk! ik wilde nu toevallig ook weer een nieuwe kleur, maar ik denk dat ik het inderdaad iets lichter bruin uitkies, je gezicht wordt gelijk ook zo bleek dan en ik mag nu natuurlijk niet onder de zonnebank. @Sisqua:fijn dat alles goed was bij de vk @Iuno: je ouders komen vandaag, veel plezier! eindelijk stofzuigen, hihi! @Derona: Beterschap! @Patrieske: haha, nou dat is een goed teken dat Noël het zo naar zijn zin heeft op de kdv @Merleq: Dierenarts heeft donderdag vast wel een tip, lastig hoor! @Chantalk: nog even lekker genieten van je laatste week vakantie! @iedereen die ik vergeten ben nu: Sorry! Zo, heb gisteren trouwens de eerste internet-bestelling van kleertjes voor mijn Ienieminie gedaan. Op kleertjes.com, heb van Noppies (wat stoerder) en Cakewalk (nu het een meisje is, kan ik los...haha, meisjesachtiger kan haast niet)besteld. Kan niet wachten tot het geleverd wordt...
@ joyce Manlief zal 'm vanavond uitelkaar halen denk ik. Zo'n leuk ideedat als ie weer inelkaar gaat onze kleine er bijna aankomt. Ik zet hem in januari neer, ben ook later uitgerekend. Kan eerst de kerstboom nog staan. Wij krijgen volgende week de kamer en de wagen, hebdaar ook zo'n zin in. Moet nog welbehangen worden. Het behang is binnen maar nu benik niet blij met de kleur en wil ik 't niet op de muur... Moet dus nog achter ander behang maar dat kan niet want ik zit ziek thuis zucht... Schiet allemaal lekker op zo haha
Ohw dat is ook balen dat de kleur tegenvalt! wat voor stijl heb je in gedachten? en jij ook beterschap!
@RiMa: Oh jammer dat het tegen valt, kan je het nog wel ruilen dan? Wij hebben de kamer, de wagen enz allemaal al.. Het is nu meer nog dat er een kast gebouwd moet worden en daar gaan ze ook al mee bezig.. En dan nog even de witte muur over sauzen, en dan de andere bijwerken en dan is het af en kan alles een plaatsje krijgen Heb er zo'n zin in om alles daar klaar te maken.. terwijl ik nooit zin heb om zulke dingen te doen. hahaha!
Lime groen is de kleur. Zal t proberen uit te leggen. Ik wil 1 wand effen groen dat behang is leuk van kleur, 1 wand groen geruit dat behang is ook leuk van kleur en staat bij het effen behang. Nu het probleem. Op de een andere muur wilden wij een heel groot Nijntje (2meter30breed), die is ook groen maar van een heel andere kleur en nu vind ik dat vloeken! Het behang is van Eiffinger een erg leuk maar duur merk. Alleen Nijntje kost al 200 euro en nu ind ik het stom bijelkaar, terwijl het in het behangboek allemaal bijelkaar zit. Snap ook echt niet dat het nu niet kleurt! Wij willen dus een Nijntje kamer maar dat zie ik nu niet gebeuren. Op de site van Eiffinger kan je het behang bekijken.
Joyce wat leuk dat hetalzo lekker opschiet! Echt genieten.. Kan het behang niet terugbrengen, speciaal voor ons besteld is...
Hoi meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees af en toe wel mee, maar reageer weinig. Heb veel last van duizeligheid/hoofdpijn/moe zijn. Nu blijkt het deels vanuit mijn schouders/nek te komen (ook wat lage bloeddruk). Door zwangerschap zijn die spieren overbelast waardoor blijkbaar vaten/zenuwen gekneld. Hierdoor minder zuurstof naar hersenen. Heb nu fysio en doe het rustig aan. Fijn dat ik op mijn werk nu 50% mag werken. Als ik alles rustig aan doe, dan gaat het wel. Met beebje gelukkig alles heel goed. Ondanks voorliggende placenta voel ik haar flink bewegen! Zo genieten is dat heh. Voor wie ook last heeft van duizeligheid: het kan dus vanuit nek/schouders komen. Had ik van tevoren niet bedacht. Gelukkig was mijn huisarts alert. Heb vijf jaar geleden ook whiplash gehad. Maar vorige zw. geen enkele last van gehad. Voor iedereen een dikke knuffel en geniet ze. Het gaat erg hard vind ik. xx Sophie
Hallo Derona, ze lag wel echt bij mij in bed. Haar daarop laten slapen was in eerste instantie wel de bedoeling, maar het kwam er niet van. Dat ding had ik er alleen naast ter bescherming eigenlijk. Dan kon ze er niet uitvallen. En op een gegeven moment had ik er vanalles op liggen, luier/doekjes/speentje. De wekker stond er trouwens ook en later een bak met speelgoed. Haha.. Multifunctioneel ding dus. Groetjes SimplyMe Ps. Nu weer even alles bijlezen.. En reageren natuurlijk.
Ik vind het ook makkelijker om gewoon op de oude manier te blijven reageren. Mijn posts zijn ook lang, maar dat komt gewoon omdat ik op iedereen even wil reageren En ik denk dat ik wel duidelijk ben in mijn antwoorden (niet te cryptisch of zo) @ Female: Tjah, mensen die alleen over zichzelf praten, daar reageer ik ook niet altijd op terug @ Derona: Ah meisie, nog steeds ziek?! Ook vervelend hoor . Bah bah @ Libra: Oh, vervelend zeg dan, die HMS Ik weet niet of ik dat ook heb dan, daar heeft de fysio niets over gezegd, alleen dan dat mijn gewrichten té soepel waren en dat ik daarom dus verhoogde kans had op BI en dat het dus daarom ook in zon ernstige mate aanwezig is. Heb jij nu ook BI dan, want dan heb jij daar toch ook verhoogde kans op, of zie ik dat weer verkeerd? Heb je er zo ook in je dagelijks leven last van? @ Patricia: Ik mis het heel even wat is nu over doordat het uitgepraat is? Die woordenwisseling met je schoonzusje? Ach, het is altijd vervelend als mensen denken dat ze voor jou kunnen oordelen Maar als dat nu over is, ben ik daar blij om voor je! @ Joyce: GEFELICITEERD met je 20 weken! En met dat je je kleintje voelt, want dat is wel zeker hoor, zoals je het omschrijft Wat een lief berichtje meid Het klinkt heel erg cru wat ik nu ga zeggen, want ik gun het niemand, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben Soms had ik het idee dat ik een lage pijndrempel heb of zo, terwijl die eigenlijk echt wel heel hoog is Vandaag gaat het gelukkig weer. Meid, jij ook veel sterkte ermee! @ Rima: Oh meid, al zon tijd ziek! Voel je je nu wel wat beter? En die box, ja, die staat dan inderdaad wel erg lang beneden zonder kleintje! Wat balen van dat behang zeg! Ongelooflijk . Ik hoop voor je dat je het misschien op een andere manier kan oplossen. Bijvoorbeeld door zelf van hout Nijntje figuren uit te zagen en die op de muur te bevestigen, dat is een hele speelse oplossing, dus misschien heb je er wat aan? Wel veel werk @ Sanne: Haha, ik ben ook benieuwd, maar er is nog niemand hier! Dat bedoelde ik dus met eerst zien, dan geloven Oh zon leuke kleertjes voor een meid he! Geweldig! Geniet er maar lekker van @ Sophie: Oh wat leuk dat je er ook weer even bent! Vervelend dat je je zo rot voelt . Wel goed dat ze erachter zijn gekomen waardoor je je niet zo lekker voelde meid Beterschap en sterkte ermee!
Zo, en nu even een eigen berichtje Mijn man komt zo naar huis, die heeft op zijn werk weten te regelen dat hij elke dinsdag- en donderdag middag naar huis mag om te werken, omdat ik anders zoveel alleen zit. We gaan wel eerst even de rolstoel ophalen bij de Thuiszorg, want ik mag eigenlijk niet méér dan 50 meter lopen in één keer en dat is natuurlijk niets... Dan gaan we even kijken naar de Focus C Max, want hij heeft deze week gesprek bij iemand waar hij misschien in dienst komt (als salaris etc. aanspreekt) en hij mag dan een auto uitzoeken en wij vinden de C Max misschien wel een goede optie. Iemand hier ervaring mee? (Het is allemaal wel misschien, want hij heeft een goede baan, dus hij moet er wel op vooruit gaan!) Verder is die badkamer-man er nog steeds niet, dus ik denk dat we vanavond nog geen badkamer hebben die af is Dames, tot vanavond of morgen!
OOH sorry blond,goeie oplossing hoor mijn kraamverzorgster zei dan moet je de aankleed kussen tussen jullie in leggen,en dan zo met eigendekentje maar dat werkte niet echt
Wat balen joh, Eiffinger heeft inderdaad supermooie dingen, maar wat raar dat het in het echt dus niet overeen komt met het boek...kun je niet proberen om er toch mee terug te gaan?
Hallo meiden, @Female: Het lukt mij over het algemeen ook niet om kort te reageren, helemaal als ik een dag of wat niet ben geweest. Ik probeer ook om makkelijk leesbaar te schrijven, zodat het ook prettig lezen is voor anderen. En idd. een combi van over jezelf vertellen en op anderen reageren. @Patricia: Graag gedaan hoor. Ik zag al dat je afspraak er steeds weer af verdween. Die van sommige anderen ook trouwens. Hihihi.. Maar als het goed is klopt het nu weer. @Joyce: Ik liet de kleine overdag vaak in de wandelwagen slapen, gewoon lekker bij ons in de woonkamer en dan 's nachts gewoon mee naar bed. En ik zag dat je de afspraak er op blz. 1 al netjes bij had gezet en dat die ergens tussen blz. 1 en 6 weer verdwenen was. Hihi.. Gefeliciteerd met je 22 weken! En ik denk (weet wel zeker eigenlijk) dat je idd. je kleine ukkie gevoeld hebt. Liefff he? @RiMa81: Ook al ziekjes? Beterschap meid. Enne we zijn pas sinds gisteren met deel 2 begonnen hoor, dus veel eerder had je het niet kunnen zien. En jij bent inmiddels ook de 20 weken voorbij! Gefeliciteerd! @Sanne: Ben je gewoon moe of heeft het misschien met je ijzerwaarde te maken? Jij met je "Handige Harry"... Mijn man leest af en toe mee (net dus weer) en heeft nu de grootste lol. Hij zegt dat dat een mooie naam is voor mij. Hem kennende krijg ik de komende tijd die naam steeds te horen zodra ik een kwast, schoevendraaier of wat voor stuk gereedschap dan ook in mijn handen neem. Argggg. Hihihi.. Ach, ik noem hem vaak mijn keukenprinsesje. Hihi.. Hij is kok en staat ook thuis graag in de keuken, vandaar. Maare.. Je wordt bedankt! Hihi.. @Sophie: Wat vervelend dat je je zo zwakjes voelt. Doe maar lekker rustig aan. Fijn dat alles wel lekker gaat met de kleine. En ik vind het ook best hard gaan hoor. @Yvette: Das wel heel lief van je man, dat hij moeite heeft gedaan om het voor elkaar te krijgen om wat vaker thuis te zijn. En 50 meter lopen per keer... Phoe, dat de BI zoveel impact heeft op je lichaam zeg. Echt balen! En... Stoute badkamer-man! ](*,) @Derona: Nee, dat aankleedkussen werkt niet. Had ik ook al eens geprobeerd met de oudste 2, maar ik vond dat maar een rotidee. Je kind op een plastick ondergrond (niet luchtdoorlatend) leggen, dan maar liever op mijn matras met een beetje geklooi. Enne ik was even aan het (heel ver) teruglezen en kwam je buikfoto tegen in een post. Je schreef daar 34 weken te zijn. WAUW! Wat een grote toeter had je toen al. Mooi man! Echt een zwangerschapsbuik. Echt heel mooi... Wou ik je nog even zeggen hoor. Groetjes SimplyMe
@Yvette: mijn broer had een Ford Focus en dat was een geweldige wagen (tot hij hem in elkaar reed... ) Weet alleen niet wat precies de verschillen zijn met c-max. @iedereen die zich niet toppie voelen: beterschap! Hier gaat alles verder z'n gangetje, alleen druk druk druk, daarom sta ik nu ook op de lijst bij de "meelezers", maar als ik even de tijd vind, probeer ik wel te reageren!