Vandaag liet de VK me trouwens het hoofdje voelen (hij is nu een klein stukje ingedaald)...MY GOD wat groot Ik riep "jemig moet dát er allemaal uit?"...waar de VK en haar stagiaire heel hard om moesten lachen En dan schatten ze hem nog heel gemiddeld qua grootte...kan je nagaan... Eigenlijk begin ik nu wel een beetje te hopen dat hij snel komt...dan heb ik minder tijd om me druk te maken om die bevalling...
Ow wat irritant! Vragen ze wel ook hoe het met je gaat enzo? Of gaat het ze alleen maar om die observaties? Ik wacht nog steeds op een gespreksverslag van de afspraken die zijn gemaakt over mijn verlof en ouderschapsverlof...heb vandaag een woest mailtje naar mijn leidinggevende gestuurd (onder invloed van gierende hormonen ) dat ik binnen 1 week antwoord wil...ik vind het ZO onwijs asociaal! Werkgevers...bah!
@ yvette wat een lekker ventje heb jij toch zeg ( valentijn dan he hihihi) zukle leuke foto's weer ! @ mikki en goofychick nou en of ! maakt me niet uit hoe ik me dan voel als me kleine het maar goed doet dat staat zooooo er boven me eigen gevoel ! en ja eingelijk had ik dit wel kunnen verwachten want roy en ik zijn beiden meeega eigenwijs dus ja waarom dan de baby niet ? hahahaha ( stiekum zeg ik hem wel elke avond dat ie op moet schieten want mama wil zooo graag knuffelen met hem en kan bijna niet wachten )
Hai allemaal Zo we hebben vanmiddag toch wat te veel gedaan,ben nu ook erg moe en heb hoofdpijn dat word vanavond vroeg naar bedje toe.......Maar op de creche was het zo leuk,iedereen kwam de kleine bewonderen en Noël ging alle vriendjes halen om te kijken bij zijn broertje,echt helemaal trots dus ik weer brullen hahahah,maar gelukkig was zijn juf debbie er ook die is ook bevallen in dec en die had de kleine ook bij erg leuk om die 2 bij elkaar te zien,jammer dat ik mijn foon niet bij had voor een foto. We hadden van die kleine roze cakjes gekocht ahahahah ze hadden geen blauwe dus smarties er op met alle kleurtjes en wel blauwe paprapluutjes ze vonden het wel erg leuk ) en lekker dus daar ging het om. Hai sjansie................. Ja voor 17.00 lekker als je zo vroeg belt of niet dan ;-( Heb je nog wel gerust? Echt super zeg ook van die zakjes zeg meid,ik had zo'n lekkere grote cake besteld en dan wit met blauwe schuimpjes erop maar die vrouw ging ineens op vakantie en kreeg vrijdag te horen dat het niet doorging ;-(,dus heb ik maar cakjes in de winkel gekocht baalde er wel van,maard e kids vonden het heerlijk ),en daar gaat het om. Hoe is je zeil geworden? Hai sanne........Leuk he hahhaha,helemaal trots hier hahahaha. Ja daar ben ik heel erg opgelucht om ) Nu eigenlijk toch weer een controle dat het net goed is dan toch? Hai Libra........Oke dat kan ik ook wel begrijpen ja,die broeken en die banden schuren dan steeds op dezelfde plek ;-( Heb je iets voor de jeuk anders,misschien wat methol poedetr er op gooien. Hia Journey..........wat een mooie foto,dan zie je hoe klein ze eigenlijk zijn in dat wippertje,wel een leuk wippertje zeg,het is toch een wippertje? Hai Nettie.......Heb je wat heerlijk kunnen rusten vanmiddag? Hai Vera.........wat rot dat je zo'n rotnacht hebt gehad meid ;-( Hai tacha...........moeilijk is dat he meid als ze die nachten zo ontregeld zijn,probeer wat overdag bij te slapen als je de kans er voor krijgt dat deed ik met Noël wel nu met jaimy kan het bijna niet,wel als mijn moeder er is of Mart dan maak ik er ook meteen gebruik van Mooie tut heeft ze in zeg de kleine wil hem niet echt dus dan geef ik hem ook niet,ik geef hem wel als hij krampjes heeft dan ontspant hij zich wat. Hahhaah verveelde je je zelf ) Hia jessica............jeetje meid gefeliciteerd wat super zeg en wat een prachtige naam voor een mooi meisje Het is wel ene kleintje of niet? Hoe is je bevalling verder gegaan meid? Hai Mikki.....goed dat je het hebt nagevraagd meid........ Ik moest ook wel lachen om je uitspraak hoor hahahah. Hai ramona.......gelukkig is je manneke wat rustiger,en hopelijk knap je zelf ook wat op Volgens mij is dat wel zo,mijn vriendin ging met 41 weken ook anar het zkh en met 42 weken werd ze ingeleid door de gyn maar washaar VK zelf ook aanwezig Hai Goofychick..........meid val maar gewoon in herhaling hoor meid als jij dara behoefte aan hebt,dikke knuf. Meid wat lief dat je dat aan me vraagt,het ging vandaag best goed,ik heb wel pijn aan mijn litteken het brand en het jeukt maar daalijk weer sproeieren en dan is het toch weer verlichting,maar goed zolang ik geen koorts krijg ben ik heel erg blij. Ik ben wel erg moe dus ga vanavond ook lekker weer om 20.30 naar bed alles wat ik vast heb geslapen voor vannacht is vast meegenomen. Dat ben ik met je eens meid,je hebt alles toch afgehandeld toen je wegging? Hai Mikmak........Bij ons lag veel maar niet zo veel ;-( Hai derona.........Wat leuk samen op de slee hahahahah. Hia Mamamakka........Fijn dat de controle wel helemaal goed was meid ),ik hoop dat je wat goed slaapt door die pil daar kan je weer wat krachten van opdoen. Hia Cindy.........Superlief van je meid dat je hier komt spieken,dikke knuf,en ik kom later bij je Topic van Ties* even kletsen hoe het met je gaat meid. Hai Yvette.........Dat is echt super dat je manneke het zo goed doet,en heerlijk want dan kan je zelf ook heerlijk bijtanken. Fijn dat hij zo goed is aangekomen wat een stuk geruster ben je dan of niet meid Nou wat super dat het zo goed heelt,nu maar hopen dat het littekenweefsel zo beperkt mogelijk blijft. Hoelang heeft dat nodig dat je bekken hersteld zijn,en heb je nu iets van therapie dan? Wat een super foto's were zeg ),echt een knapperd....... Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ http://muilekommetjes.peutersite.nl/
@Mamamakka: ohw jee...echo was fenomenaal nog wel...haha! eigenwijsje heeft het goed naar zijn of haar zin, maar wat zijn ademreflexen..? @Nettie: wat voor storingen verhelpt je man dan? Ik kwam gelukkig een meisje tegen van de zwangerschapsgym dus we hadden het wel erg gezellig gelukkig tijdens het wachten daar in het ziekenhuis @Mikki: nee, iets beters heb ik ook niet te doen...ik bedoel MAG ik niet doen, haha! ben wel blij dat ze weer vast ligt idd gewoon al om het feit dat ik bang was dat ik moest gaan liggen zodra vliezen braken..maar hoe ligt jouw kereltje nu dan? @Lotus: hoe is de boerenkool? @Patrieske: leuk dat je op de creche geweest bent met je mannen! @Yvette: ik ga straks even weer een kijkje nemen op Valentijn zijn site, ben benieuwd, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! @Goofychick: belachelijk dat ze dan in je verlof gaan vragen zeg...lekker gemakkelijk.. @Ramona: heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt als je overtijd loopt...
inbraak: misschien iets voor één van jullie? topic in de lounge: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=129533 groetjes sandra Uitbraak.
Hahaha! ben ik blij dat mijn meisje een klein hoofdje heeft... Nee hoor Mikki, gekheid...ach..moet er wel bij zeggen dat ik best weer nerveus begin te worden nu we weer dichterbij komen...
Hai Sandra...wat lief dat je dat wilt doen voor 2 meiden,daar zullen er veel blij mee zijn Hai sanne..........Ja ik was echt heel trots maar ook weer wat tranen dat is toch gewoon zo even denk ik.
@nettie.. ja ik zou wel willen.. maar ja boerenkool kon manlief niet vinden in de winkel.. dus we eten vanavond zuurkool.. als het morgen goed weer is en ik goed voel ga ik wel boerenkool halen.. ik hoop dat hij niet opgeroepen wordt vooral niet met dit weer.. @sanne drie uur lang nee nog geen nieuws van ilovea.. helaas geen boerenkool maar wel zuurkool jammie.. manneke is aan het koken @mamamakka.. bij mij is die aambei nog steeds niet weg.. en doet gelukkig niet zo zeer.. maar soms wel.. vermijd de koude plekken zou ik zeggen.. @libra ik ken t.. ik had net ook even losgelaten.. dus ik ben begonnen met gordijnen wassen.. en heb tegelijk de pest in.. hij is ingekort @yvette jaja.. erg he.. het gaat wel hard he nu.. @mikki welkom bij mij hier ligt ook geen sneeuw.. @goofychick.. ik zou niet eens reageren! wat is dat voor werkgever zeg..
@goofychick: de sneeuw op de stoepen is dik genoeg om nog veel grip te geven. Ik laat wel de hond loslopen, want die zou me zo omtrekken. Mijn man is nu even naar de boerenbond om strooizout en een nieuwe sneeuwschep te kopen. Hij wilde het zijpaadje vrij maken, maar onze sneeuwschep doet niet zo veel meer. Wel raar trouwens dat ze je dat nog durven te vragen, zeker gezien het feit dat je ruim 38 weken bent. @Libra: lekker even een dutje doen, dat wil ik ook wel morgen. Maar als het weer het toelaat ga ik toch naar m'n oma toe. @Boerenkool: al dat geklets over boerenkool, ik krijg er helemaal zin in. Maar ik had nu juist eens voor een aantal dagen tevoren eten in gekocht. Hmmm, misschien woensdag... @Lotus1981: is je boerenkool gelukt trouwens? Ik heb zojuist een foto van de versierde babykamer in m'n album gezet. We zitten ons nu toch af te vragen of het niet veel te druk is al die stickers over de hele muur. Misschien kunnen we ze beter wat dichter bij elkaar zetten, en misschien niet over de hele muur. Gelukkig zijn de stickers eenvoudig te verplaatsen. Wat vinden jullie?
@ladyinred.. boerenkool helaas niet.. misschien morgen.. in verband met dat er niet meer was in de winkel maar ik zou juist de stikckers zo doen.. want als je dichterbij elkaar doet.. dan heb je kans op drukke muur... op een plek..
Hia Lady in red Ik vind het niet druk,maar ik ben best chaotisch en hou van druk ,ik vind het wel wat hebben hoor,ik zou er nog meer bij plakken hahahah
Goofychick het is me alles meegevallen, nu is ie ook werken en vanavond rond 11 uur weer thuis gister heb ik haar zelfs alleen in het badje gedaan was ape trots op mezelf. Lady in red ik vind het wel leuk hoor niet echt super druk.
Goede avond meiden was me ook weer, ff kieken of ik de puff heb om terug te reageren jullie kletsen wat af maar hou wel van jullie hoor
Dus ik ben niet gek.......heb een mail terug gestuurd met het antwoord en ook dat de zwangerschap me zwaar valt en ik nu alle energie nodig heb DUS dat ik nu hoop dat ik verder ongerust van mijn zwangerschapsverlof kan gaan genieten. Geneuzel...... Zonet kwam er even een voetje mega ver naar buiten....pffff heeft die kleine niet door dat er echt niet meer ruimte is dan wat ie nu al inneemt?
Owh ja meiden die benieuwd waren naar mijn ene hyves vriendin die zwanger is,en een echo had gehad waar ze nog niks konde zien,heeft vandaag weer een echo gehad,en blijkt gewoon alles goed te zitten,dus ja we moeten het maar geloven
@derona.. welkom back! haha.. he super dat het goed gaat met haar.. @goofychick.. heel verstandig.. de kleine komt al gauw eruit bij je.. @rustig.. het is wel rustig hier...