*inbraakje van een juli-mama* je weet het wel weer leuk te brengen, Libra! succes meid... ik denk aan je! *gaat weer terug naar haar eigen topic*
@Spannend Libra! @Mikki wat een mega mooi kamertje! @ Hier ff met hubbie lekker tv gekeken, warme choc gedronken en klein rondje buiten gelopen.....heel moeizaam maar wilde even een frisse neus halen. Zit tegen de nacht op, weet dat het dan alleen maar erger wordt, duim even mee dat die rare migraine nou gewoon weg blijft. @hubbie moest heel vaak het verhaal op zijn werk doen hoe het met mij ging en of er al wat aan de hand was....hihihihi.......... Ga ff in bad, nadat ik de badkamer van antikal ontdaan heb.......zwangerschapsdementie, was ik ff vergeten.
misschien kun je die lijst op onze hyve plaatsen in een blog, dan hoeven we niet te zoeken waar die gebleven is?
Ik ging net plassen, was uitgeplast en toen liep er meteen daarna nog een straal vocht uit.... We hebben vanmorgen wel gevreeen dus dacht eerst dat het van mijn man was , maar het was zo dun als plas.... Ik schrok ervan haha. Zal natuurlijkniks zijn, maar toch, zo raar...