Hey meiden, Zo heb vannacht weer fijn over de vloer gelopen hier! Tegen 3 uur werden ze minder en heb een poging gedaan om te gaan slapen,helaas zoonlief begon om 5 uur te huilen tot 6 uur en toen om 7 uur de wekker ben gesloopt dus. Het is bij mij nog niet zo erg geweest moest ze gewoon weg puffen Het rommelt nog steeds hier dus hopelijk zet het gewoon door.... @Re & Lotus meiden wat zijn jullie toch druk geweest gisteravond zal zoff op hyves kijken @Iuno wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopelijk blijft hij lekker door slapen Zo ga ff op hyves kijken kom zo wel weer...liefs Sjansie
Trouwens ben vandaag 39 weken joehoe! Zo wil hij er uit met 32 weken en zo blijft hij lekker zitten hahahaha.
Ziet er goed uit op de hyves Wel klein kan dat niet groter....of ligt dat aan mijn ogen hahaha weinig slaap gehad.
Pfff, dat zal niet meevallen inderdaad. We kunnen ook ieder een deel doen? Misschien moet je voor het overzicht even jouw blog verwijderen uit hyves. Anders wordt het misschien onoverzichtelijk. Heb die van mij er ook al afgehaald. Tja en de afsprakenlijst is misschien gewoon het handigst dat iedereen z'n eigen afspraken invoegt in de agenda op hyves?
Misschien is het wel handig dat nog iemand de lijst op hyves bij kan houden zodat ie ook up-to-date kan blijven als ik straks lig te puffen? Ik heb het nu met Word en Publisher (2003) gedaan: tabel bewerken in Word, dan kopiëren en plakken in Publisher en opslaan als jpeg. Dan publiceren in hyves. (gewoon via overzichtspagina, foto/afbeelding toevoegen) op die manier komt ie alleen op onze hyve, niet op je persoonlijke pagina. Wie kan en wil hierbij helpen?
goedemorgen meiden! Ik snap d'r niks van. De weeen zijn ... WEG. Helemaal weg. Het is hier rustiger dan het in 5 dagen geweest is. Geen drupje vruchtwater, niet een harde buik en een lekker trappelende baby. Ik snap d'r echt geen hout meer van. Nog wel super grieperig dus ik blijf lekker in bed met de laptop er bij geloof ik. Nouja, hoef ik in elk geval niet te bevallen met griep of zo. dat is wel een opluchting.
goedemorgen meiden zo heb lekker geslapen zeg lotus en re , jullie hebben goed werk verricht hoor toppie ! goofychick , meid kan je niet vragen aan je vlos of je wat kunt krijgen zodat je beter slaapt ? je moet toch een beetje uitgerust de bevalling in gaan ?! en je mag ook valdispert he , is wel homeopatisch en weet ook niet of het goed werkt maar tis in ieder geval iets !
Ik mis de helft volgens mij.... die lijst gaat me net even iets te ver...om bij te houden bedoel ik dan he? Hoop dat iemadn anders dat wil gaan doen. Goedemorgen trouwens allemaal! Hier zometeen naar de vk, maar zie er zó tegenop, heb het idee dat het behoorlijk glad is en ik zie sowieso al een tijdej op tegen autorijden, ik zit niet meer prettig achter het stuur laat staan met deze vorst enzo..... Maar hubbie zei net dat de weg erheen (hij moet er 's ochtends nl ook langs dus hij kan het weten) wel schoon was, dus vertrouw ik maar op hem. Net even flink gejankt kreeg een mailtje van mn zusje waar ik erg verdrietig van werd... kan wel gaan uitleggen maar das vrij lastig dus doe het maar niet. Heeft ook te maken met het feit waar ik gister ook al zo verdrietig om was. Komt er iig op neer dat we nu we tegelijk zwanger zijn we veel aan elkaar gehad zouden kunnen hebben maar er nu iets vreselijk tussen ons instaat, ze komen hier haast niet meer, wat ze het laatste jaar wel veel deden en we praten amper meer met elkaar..... Ben nu echt enorm verdrietig en weet echt niet meer wat ik moet. Maar goed, we zullen het maar moeten behappen en gewoon doorgaan..... zullen wel zien hoe het loopt... Ga ik nu de auto schoonmaken van ijs enzo en dan op weg.... vk zal me aan zien komen zeg met een stel ogen in mn kop..... Heb op zich goed geslapen maar had vanochtend al wallen en nu nog gejankt dus zal er wel niet uitzien........to bad... dan maar niet kan me er niet meer druk om maken denk ik.... Sorry dit was weer even flink ego van me, maar kom vanmiddag hoop ik wel weer wat vrolijker terug..... kom op he? nog een 4/5 pagina's te gaan! Gaat ons lukken vandaag!
succes nettie bij de vlos ! hoop voor je dat het snel weer goed komt met je zus , is niet leuk zo ! zou het niet beter gaan als er strax 1 van jullie niet meer zwanger is ? ivm hormonen ? even een vraagje aan jullie , mss dat iemand het hier weet : als je online een foto album maakt , kan je dat dan opslaan ? bedoel dat je het niet meteen laat drukken maar over een aantal weken pas zo dat je er nog wat foto's bij kan zetten ? ik wil namelijk graag een soort van boekje/fotoalbum maken over de zwangerschap met stukjes tekst en foto's van me buik, echo's en babyspullen en dan vanaf het begin tot het eind ,maar het eind is er nog niet vandaar dat ik het vraag . snappen jullie hoe ik het bedoel ? of zou er een andere mogelijkheid zijn ?
Vivi, hey buuf..leuk dat je ff komt spieken. Beeb zit er nog hoor Met dit weer kom je ook niet echt veel buiten Heeft Bryan al in de sneeuw gespeeld? Sjansie, ik dacht meteen aan Jayden. Female, spannend. balen! dat het geen vruchtwater was. Re, hihi leuk zo in je eentje pagina´s vol typen Iuno, fijn dat jullie thuis zijn en dat alles goed is..geniet nog lekker. Sjansie, spannend meid! Libra, jammer dat het weer gestopt is. pfff nu ga ik ff een poepbroek verschonen. :sick:
lotus, in de lijst staat nog dat ik in het ziekenhuis ga bevallen... als het even kan zou ik graag thuis bevallen. Als je tijd over hebt, zou je dat dan kunnen aanpassen? thanks!
@Goofychick sorry ik ben zelf nog niet wakker,idd de 1000ste vergeef me @Lotus je hebt helemaal gelijk ik was niet wakker ;P
@Sjansie ik duim heeeeeeeeeeel hard dat het door gaat zetten vervelend dta je zo slecht hebt geslapen dikke knuffel