@libra.. nou ja.. ik had wel verwacht dat er vanacht een babytje bij jou kwam wordt aangepast.. @mamamakka dank je wel.. nog bezig hahaha @nettie hoe bedoel je .. de helft mis je? succes bij de vk.. @derona hahaha.. moet je een bakkie hebben?
Hoi meiden, thanks voor alle reacties! Ben niet echt teleurgesteld hoor, gister voelde zo halsoverkop, het ging echt snel.... Dus ben wel blij dat het geen vruchtwater was... Heb nog wel veel last van mijn onderrug, net als wanneer ik ongesteld moet worden... En een zeurderig gevoel in mijn bovenbenen. Verder heb ik heerlijk geslapen, fijn in mijn eigen bedje ipv in het zh! @ Goofychick Ja ik moet altijd langskomen, als ik twijfel over wat dan ook. Voor de vroedvrouwen maakt het ook niet uit want die zijn natuurlijk 24 uur per dag op de kraamafdeling Ze zijn ook super lief allemaal daar! Was wel schattig, toen ik tegen middernacht het zh uitliep zat één vd vroedvrouwen met zo'n pasgeboren prutske op haar borst wat te werken achter de pc Zal straks even nakijken wat er allemaal gebeurd met een nieuwe lijst, weet nog niet eens wat voor lijst dat is want dat heb ik gister even gemist...
Hihihihih dacht al, een juf die niet meer kan tellen? @Lotus, nee als ik nies of gaap komt het niet......er zit wel een verschil in of het urine is of afscheiding (?) als dat het al is. Zat vanochtend te ontbijten en toen kwam het ineens. Maar nu weer niet. Zo gaat het al meer dan een week. @Mamamakka, gisteren al aangegeven dat ik zo slecht slaap maar toen kreeg ik niks. @Zo terug , ff aankleden dan reageeer ik verder, krijg het koud.
@Ladyinred allemaal onzin geneul van ons hoor hihi @Goofychick ja ik heb ook een denk vermogen van nul.0000000000 sorry hihihi
hahaha die naam wilden we eerst doen maar er heten er al zoveel Jayden,dus ik heb aan die naam het een en ander veranderd dus je zit er heel dichtbij
Derona Heb gisteravond Guzman gekeken, hadden we opgenomen van 1 januari... heb echt dubbel gelegen (bij wijze van spreken dan ) van het lachen.... Deed gewoon zeer.... Re81 inderdaad.. oeps... Lijkt me ook wennen hoor... dat je opeens met alles moet nadenken pffff.. Lotus... Waarom denk je dat ik hier zolang blijf plakken...! VOOR DIE 1000STE PAGINA NATUURLIJK! Nettie Vaag hoor met al die mensen die maar gewoon "uitnodigen" Het zegt mij iig niets.. Libra (ben snel aan t verder lezen hoe het jou vergaan is vannacht) maar t schiet niet op... @nog te bevallen lijst... Staan zat namen op die ik hier noooooooooooit meer gezien heb.. voor het zelfde geld zijn ze al bevallen... (?!) Zie dat Derona dat nu ook schrijft... en mikki ook Goofychick Mijn vriend heeft dat ook zo erg... Zeker nu de teller de 40 weken heeft gepasseerd... Lotus Als je toch aan t aanpassen bent... zet mij dan maar op mn officieele datum... (1-1).. want daar wordt nu natuurlijk vanuit gegaan met het "overtijd" lopen... En ja ik mag vandaag naar de vk... maar zet t al tijden niet meer op de lijst.. omdat ik sowieso elke week moet.. Female Klonk een beetje als het vocht wat ik verloren ben... dus wellicht toch iets wat er vaak bijhoort (?) Iuno fijn dat alles goed is.. (op de krampjes na dan.. maar goed) Re81 inderdaad de lijst "bevallen" is niet goed... IK sta er nog niet op maar vandaag wellicht voor het laatst (?!) Sjansie Jake?
Jas ik vind Jayden ook een mooie naam,maar wat je al zegt iedereen heet al zowat jayden, euuh ik denk Jay
@mezelf 41 weken vandaag....! maar of ik daar eigenlijk zo blij mee moet zijn... Straks maar weer een buikfoto maken....! Ik kijk echt errrrrg uit naar de vk vanavond... (en dan heb ik pas zo laat de afspraak, zul je altijd zien.....) Heb trouwens besloten (samen met hubbie) om vandaag NIET te laten strippen.... heb teveel gelezen dat het niet helpt, wel last geeft... maar bij 1 op de 5 vrouwen werkt... en zelfs dat als het voorweeen opwekt maar het zet niet goed door, zoveel stress kan veroorzaken dat de baby in het vruchtwater kan poepen...... En ALS het wel werkt... schijnt het de bevalling maar met 2 of 3 dagen te bespoedigen.... NOU DIE KUNNEN ER OOK NOG WEL BIJ, TOCH?! Verder alles rustig... alleen ben ik erg moe aan t worden... maar ach.. ik doe verder helemaal niets meer....
@Ramona owh lekker he zo laat dan maar Lieverd,je moet niet tevel gaan lezen op het internet ik zou gewoon aan je vk vragen,en zei zou je het allemaal wel gaan uitleggen dan
Zijn jullie nieuwschierig ofzo hahahaha,ik laat het nog bij een verrassing jullie weten ook al dat het een jongetje wordt en trouwens jij bent mijn buddy dus aan jou straks de eer om het bekent te maken
Lees om mn mening te basseren alleen de wetenschappelijke onderzoeken... dus aantallen.... Verder hebben wij heel de zwangerschap geroepen dat het 9 of 10 januari wordt.... dus geven we de kleine even de kans om zichzelf nog te melden dit weekend