Kom effe checken of er nieuws is maar nee wel spannend bij female, mijn vruchtwater is zo wel gebroken en terwijl ik van de wc af stapte begonnen de weeen gelijk heftig dus..... Hier net eentje in bad geweest die ligt nu weer te ronken net al papa die had nachtdient gehad, ga zelf maar even douchen en wat doen zolang ze slaapt heb ik effe mijn handen vrij
Nouja... ze zeggen altijd: "er is er nog nooit een blijven zitten..." Maar daarentegen.... "er is er altijd eentje de eerste"
@ Ramona Hoe gaat dat strippen eigenlijk : Ben wel benieuwd naar je afspraak vanavond, hoe laat moet je?
Journey Lief dat je even komt kijken maar is geen vruchtwater (Dit had ik gisteravond geschreven ; Het is GEEN vruchtwater! Moest langskomen bij de vroedvrouw en ze heeft getest, geen vruchtwater... Half uurtje CTG gehad. Had wat harde buiken, kleine was heel druk, maar verder alles oke. Bij enige twijfel moet ik wel gewoon terugkomen...
tijdens het toucheren gaat ze dan... (als ze er bij kan komen... ) de vliezen een beetje los halen van de baarmoeder...(wroeten dus..) daardoor zou het lichaam wat prostaglandine aan kunnen gaan maken, waardoor er weeen op gang zouden kunnen komen... dit lukt alleen echter als het lichaam er helemaal klaar voor is.... (het is het zelfde stofje als in sperma zit trouwens...) dus is het lichaam niet klaar... werkt het niet... Mag vanavond om 21.00 uur! pffff lange dag...
Ben ook benieuwd of er wel een BABY uitkomt.... Toen ze van de week vroegen wat het wordt (is).. zei ik ook.... denk een olifant... hahahahahaha
Ja vandaar de avondafspraak.... Hij moet natuurlijk vanaf deze week hele dagen werken... dus vorige week kon het nog 's-middags.... en in mn eentje met de buggy en dan bus gaat echt niet....
Oei dat lijkt me erg pijnlijk Dan maar beter veel seks hebben nu (Alhoewel dat naar mijn mening ook niet echt meer relaxed gaat nu, wat zal ik BLIJ zijn als die buik weg is! ) En inleiden dan, dat is toch weer iets anders? Hoe doen ze dat? (Suf eigenlijk, maar heb me er nooit zo in verdiept omdat het nog niet op mij van toepassing is geweest...)
Heben we nou nog wat van Libra gehoord... of het doorgezet is of niet...? Of heb ik daar overheen gelezen?
hier staat het duidelijk uitgelegd... http://www.nvog.nl/files/het_inleiden_v ... alling.pdf maar ga er gewoon vanuit dat het vrijdag of zaterdag komt... Zul je zien dat ik zondag beval..... dan heb ik alsnog een kind jarig op de verjaardag van mn overleden partner.... (maarja de duvel speelt er altijd mee....!)
Zo als mijn zus er dadelijk is ga ik lekker naar bed,moet echt slapen val zowat in slaap achter de pc hahahaha. Ze is nu boodschappen voor me aan het doen hoef ik er niet uit vandaag met mijn gerommel. En ze brengt vanmiddag de jongste naar de psz heen heerlijk...... Dus als ik uit bed kom dan zullen jullie de 1000ste pagina wel hebben gehaald Tot vanmiddag.....liefs Sjansie