Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Zijn er al meiden die ervaring hebben met babyfoon? Zo ja: welke bevalt goed en welke heel slecht?

2. winter15

winter15 Niet meer actief

@ladybug: ik heb zelf geen ervaringen met babyfoons, maar in "baby-uitzet" is een topic die hierover gaat, misschien heb je daar iets aan?
    @simplyme: haha, sorry :oops: ! maar je bent HET wel :) !
    Ik moet donderdag toch naar de vk en dan zal ik het eens vragen, vorige keer was het goed, maar ben nu wel extreem moe!
    @Yvette: fijn dat je man 2 middagen thuis kan werken! kan je helaas niets vertellen over de c-max, wel mooie grote auto!
    @Joyce: lekker dat jullie al zo ver zijn met het kamertje enzo.. ik weet gewoon niet hoe het moet gaan worden, ik vind zoveel leuk!

Wij hebben net even heerlijk gebadderd :D
    en ik kreeg toevallig net een bevestiging van een kdv voor 3 dagen, maar laat dat nu toevallig de "minste" van de 3 kdvs zijn (ivm route naar werk) waarin ik me heb ingeschreven... :(

3. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    @ Yvette: Wat leuk een nieuwe auto uitzoeken. Ben benieuwd hoe het gesprek gaat. Is het zijn 1e gesprek daar? of al een vervolg gesprek?
    Enne zijn je badkamer mannen er al?

@ Simply me: badankt voor de felicitaties!

@ Sanne: wel erg fijn dat je een kdv HEBT! Ik lees en hoor wel eens anders om me heen. Jammer is t wel dat het niet degene is waar je voorkeur naar uitgaat. Zou je dat niet nog kunnen wijzigen?

Pfff heb net met Eijffinger gesproken en er is wel een oplossing, gelukkig! Ik akn het alleen niet met hun rechtstreeks regelen alleen via de winkel waar ik het gekocht heb. Ik heb het alleen niet ZELf in een winkel gekocht. Een vriend van ons, zijn zus heeft zo'n winkel. Hij heeft alles voor ons geregeld en is het behang opgaan halen voor ons zo'n 80 km bij hem vandaan heel lief natuurlijk.
    De oplossing is, dat zijn zus een fax stuurt aan Eijffinger met daarin het probleem, dan het 'foute' behang terug stuurt. Daarvoor in de plaats sturen zij dan behang wat ik wel wil. Het moet alleen wel weer allemaal geregeld worden en opgehaald en ik wil niet weer anderen aan het werk zetten. Moet er nog ff over nadenken hoe ik dit nu ga doen. Maar het kan dus wel, zonder dat ik nog meer geld aan behang moet uitgeven... Een heel verhaal hopelijk is het duidelijk zo..

Liefs Rima

4. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden!

We zijn weer terug thuis. We hebben even gekeken naar de focus en de C-Max en ik vind ze allebei geweldig! De C-Max is mijn absolute favoriet.
    Meteen even de rolstoel opgehaald en dat is een verademing zeg! Het is heel raar, want je bent meteen super afhankelijk, maar wel heel fijn, want lopen is bijna niet te doen qua pijn. Ik bedoel, het gáát wel, maar het doet echt vreselijk veel pijn, terwijl mijn pijngrens behoorlijk hoog is.
    Die vrouw van de thuiszorg stond echt raar te kijken toen ik zei dat ik geen hulp kreeg (zij vroeg eerst of ik ook al hulp kreeg) en ze zei dat ik het dan nog maar eens moest proberen, omdat zij dit wel een hele rare zaak vond… Dus ik ga het nog een keer proberen. Wordt vervolgd…
    En de badkamer-man is gearriveerd :whistle: Nu is hij alleen onderdelen kwijt geraakt van onze kranen… € 288,- per kraan! ](*,)

@ SimplyMe: Haha, met jou moet ik af en toe ook lachen ;) De ‘badkamer-man’ is gearriveerd :D:D \:D/

@ Re: De C-max is gewoon iets groter, verder eigenlijk geen verschil, de instap is ook iets hoger. De focus is inderdaad een fijne wagen zeg, zoals je kunt lezen!

@ Sanne: Oh meid, wat fijn dat je in ieder geval al een toezegging hebt qua kinderdagverblijf, dat is al een hele zorg minder! Misschien dat die andere straks ook een toezegging doen, dan kun je alsnog naar een andere, toch?

@ RiMa: Hij zit nu gedetacheerd en deze man die hem in dienst wil nemen, kent hem dus al. Dus het wordt wel een eerste gesprek volgende week, maar ze weten wel al wat ze aan elkaar hebben. Het zal waarschijnlijk dus alleen afhangen van de arbeidsvoorwaarden… Spannend in ieder geval!
    Kun je niet toch die vriend even bellen, dat hij dat regelt met zijn zus? Ik begrijp dat je hem niet wilt lastig vallen, maar waarschijnlijk wil hij je graag helpen en ziet hij het helemaal niet als lastig vallen…
    Wel fijn dat het toch opgelost kan worden! Tis niet zomaar een behangetje met zomaar een prijsje… :rolleyes:

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Nou heb niet echt veel te melden,nee echt niet hahahah,alleen dat ik net boos bij Mart de hoorn er op heb gegooid,hij belt op dat hij na zijn werk nog bij zijn broer gaat klussen,ik snap dat hij zijn broer wilt hebben,maar ik ben nu onderhand 5 maanden zw en onze verbouwing is in de verste verte nog niet klaar,de zolder is nog steeds zoals 2 weken geleden en nog geen reet verder opgeschoten,dus totaal nog niet aan de babykamer kunnen beginnen,ik heb er nu echt even genoeg van,ik ga ook zelf nu maar gewoon beginnen,ook al mag ik niet echt zware dingen doen,texen van de zolder als ik goed op een trap ga staan moet dat toch lukken :confused: ,maar goed genoeg geklaagd nu even verder met reageren........

@ Yvette......Nu ben ik niwschierig,wat heb je gekocht voor je moeder :)
    Ja ik probeer er op te letten dat ik het niet meer te warrig maak,als ik echt heel veel pagina's mis dan reageer ik daar niet meer op anders is het zo'n warboel...........
    Ja ik vind het belachelijk,maar goed ik zou vast kijken wat je zelf al kann doen om het wel voor elkaar te krijgen..........
    Tnxxxxx meid voor de beterschapswensen :)
    Ik vind het zo erg voor je dat je zo'n pijn hebt,ik wou dat ik wat voor je kon doen :cry:
    Wat fijn dat je man dat heeft kunnen regelen.
    Nee dat is inderdaad niets dan kan je beter die rolstoel hebben zodat je nog ergens heen kan.
    Nou dat is nog even spannend mat je man,wel mooi zeg dat je dan een auto mag gaan uitzoeken :)
    Nou niet zo netjes,had hij dan geen tijd afgesproken die badkamer man :confused: :(:

6. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    @ Yvette: Ik snap wel dat je gek bent van die C-max, what's not to like? Echt een schitterende auto waar al het babyspul straks makkelijk inpast. Ga voor je duimen dat het gesprek goed mag gaan en dat ze eruit komen wat arbeidsvoorwaarden betreft ;)
    Ik ga het probleem ook nog wel voorleggen en ik denk ook wel dat ie het dan voor ons doet, duim duim!
    @Patrieske: Wat kunnen mannen toch goed prioriteiten stellen NOT... Heel herkenbaar dat er wel gelijk wat wordt gedaan als anderen het vragen maar wat thuis nog moet gebeuren dat kan wel wachten, zucht! ik zie het vaak anders...
    Niet te zwaar en te veel werk gaan doen hoor, en vraag anders aan anderen hulp. Je vader misschien? dat zet mijn man ook altijd wel aan het werk haha. Je hebt alleen jezelf er maar mee als je last krijgt van al dat klussen...

7. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patrieske: Goh, wat vervelend van je man zeg… Mannen zijn af en toe ook zo’n lompe boeren… Groot gelijk dat je daar boos over wordt hoor! Maar niet teveel zware klusjes doen, laat dat maar lekker aan hem over, dan gaat ie nog maar wat uurtjes langer door bij jullie thuis, het zal toch in orde moeten komen!
    Ik heb voor mijn moeder een mandje gekocht met 3 van die dikke kaarsen in parelmoer, roze en rood met een glitter en een douchegel, badzout en bodyscrub en nog 3 doosjes zeeproosjes in wit, roze en rood. Die heb ik allemaal apart in folie verpakt en in de mand gezet en de mand in zijn geheel ook in folie gewikkeld, een heel leuk geheel, al zeg ik het zelf :D
    En die badkamer-man… goh, ik kan me er maar beter niet over uitlaten, we ergeren ons een beetje aan hem… Maar jah. Hij spreekt wel een tijd af,maar komt vervolgens gewoon niet of veel later… Maar goed, over een tijdje is alles af en dan hebben we met niemand meer iets te maken :D (Gewoon lekker positief blijven!)

@ RiMa: Exactly :D Jij begrijpt het, haha! Ach, we zullen zien, we mogen nu ook niet klagen, maar het zit geloof ik in de mens: Het kan altijd beter ;)
    Ik denk ook echt wel dat die vriend dat voor jullie doet hoor, ik duim voor je mee! :thumup:

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ff gauw een berichtje hier/

@ Yvette (geloof ik): foto's staan linksvanboven bij 'fotoalbum' (het algemeen fotoalbum dus) en dan onder echo's. ;)

Pff zware dag gehad vandaag op het werk. De moeder van de baas (vroeger was zij baas) komt haar constant moeien met mn werk en ik kan niets goed doen in haar ogen :( Maar zo is ze met iedereen. Maar het is gewoon niet leuk meer ik heb constant stress als ze er is. En ze is er vaak. Ligt dan de hele tijd te klagen en te roepen tegen me :(

Daarna naar ikea geweest om wat laatste spulletjes voor de woonkamer te kopen.

Ik ben weer zooo moe :( ! Maar voel ons meisje wel duidelijk bewegen dus da's wel weer leuk!

@ iloveandres: hoe was het bij de chirurg? In welk ziekenhuis ben je geweest? En waarom eigelijk in belgië als ik zo nieuwsgierig mag zijn ;)?

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh wat mooi! Ik zie haar goed hoor :D Als wij binnenkort weer kunnen scannen, zal ik ons mannetje er ook bij zetten! Wat speciaal dat je je kleine meid al zo goed kunt zien he?!

Wat vervelend van je werk meid... denk maar zo: "ouwe zeur..." ;)

Liefs

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Oh ff een ego berichtje,laatst was ik nog zo jaloers op de meiden die de beeb al zo goed voelen,maar de laatste paar dagen is het hier ook aardig raak,ook als ik mijn hand op mijn buik hou :p

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Oh meis,dat kan ik me nu zoo goed voorstellen he,maar zo is mijn man ook,bij een ander kan hij helpen,maar ohwee thuis dan duurd het weer een eeuwigheid.goed laten merken dat je het echt niet leuk vind,wel over praten met hem hoor,

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Derona, wat fijn meid! Geniet er maar lekker van :D

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Yvette wij hebben een gewone focus en als deze naar de garage moet krijgen we meestal ook een C max die is echt geweldig omdat ie wat hoger is maar wij zijn ook blij met onze gewone focus ;)

Veder iedereen met mooie echo's gefeliciteerd ik mag dondedag weer die kleine horen, ze schopt nu wel hard ik voel haar best vaak maar alleen als ikzelf rustig zit erg grappig :D

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Simply me....Ow dat is wel heel veel geld :cry: ,wel goed dat jullie er zelf 1 hebben gemaakt als ej maar handig bent he :)

@ Patricia....Oke dus je mag nog wel mee shoppen :)
    Nee ik werd misselijk van die spek,te vet misschien :cry: ,ik heb nu maar cordon bleu gebakken en snitzels ;)
    Nu mijn bedrijf gaat weg als ze gaan reorganiseren mogen ze je ontslaan :cry:
    Fijn dat je het hebt uitgesproken en hopelijk komt het niet meer voor met je schoonzus,want niemand kan jou pijn voelen,zelfs iemand met BI niet want jullie hebben allemaal andere pijn en een andere pijngrens.......
    Wat leuk dat je het trappen kan horen.
    Meid is heel normaal dat je zenuwachtig bent,veel succes voor morgen.....
    Hoe is het gegaan met je maagbandje?

@ female.....Fijn dat je wat rust hebt nu :)
    Ja maar volgens mij blijven we elkaar hier nu ook lekker aansteken met de griep in huis,nu is Mart weer ziek........
    Nou de mijne zijn wat warrig,dus ik ga er wat opletten,ik maakte jullie soms gek :) .
    Veel plezier met spulletjes uitzoeken voor de hond en fijn dat je een goede hondenschool hebt gevonden :) ........

@ Mamamakka......Ik heb je een pbtje gestuurd,nogmaals heel veel sterkte,met het verlies van jullie hond....

@ Lotus...Meid fijn dat alles goed is met de kleine :) ,nou mag ik het ook iet weten in een pbtje hahahhaah,eerlijk zeggen hoor meid.....

@ Libra.hoe was je 20 weken echo meid?

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Journey: Nou, dat is fijn om te weten! :) Ik vond de focus vandaag ook al zeer ruim en lekker zitten en genoeg plaats etc. etc. :D

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Is die van ons idd ook echt een super auto wij hebben de leren bekleding en de stoelen zitten echt super het enige wat ik nog niet getest heb is of het kinderzitje op de achterbank past anders moeten we de airbac voor uit laten zetten.

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ik denk dat die wel pas, daar hebben we vandaag naar gekeken, want dat zij nu toch zaken waar we serieus rekening mee moeten houden ;) Dus ik denk (we hebben het niet uitgeprobeerd) dat het wel moet lukken!

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Yvette: Ik ben geen 20 weken hoor, maar 22 weken :)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Rima: Dat is niet zo leuk.. wij hebben dat nu ook in huis.. We hebben groen behang met gouden werkje, en wit.. In de flat hadden wij een gouden muur met dat groene behang met werkje en dus groen.. Heel mooi, dat groene kwam overeen enz. Maar nu in het nieuwe huis opeens niet meer :( Zo jammer, ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet mooi meer vind, jammer dat je het niet kan ruilen.. Misschien op internet door verkopen?

@ SimplyMe: Daar heb ik echt zo op zitten wachten.. Iedereen vroeg al of ik wat voelde, maar ik voel het nu dus regelmatig! echt super fijn :) Ik denk dat ik dat ook doe overdag, niet steeds naar boven, heb ik niet zo veel zin in..

@ Sanne78: Ja dat heb ik ook gehad.. En heb ik nog steeds.. Maar af is 'ie voor mij nog lang niet.. Straks in mijn verlof wil ik de naam op de muur gaan verven, en een kroontje ofzo in goud en zilver verf.. Heb ik nog over van de flat en een bus vol is zonde om weg te gooien :)

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Sorry, bedoelde ik ook ;) Hmmmmmmmmmm blond? :oops:

Deel Deze Pagina