Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske het zit jullie niet mee zeg,ja ik was de dagboek ook al aan het lezen,pffff heb echt zitten huilen net als een kleinkind,sorry,vind het zo erg om jullie zo verdriet te zien hebben,,is ook het ergste wat je als ouder mee kan maken,om je eigen vlees en bloed te verliezen,

maar sorry kan het niet echt ergens vinden,maar had Zoë nu een afwijking aan haar hartje?of?

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb ook meer dan 100 euro besteed aan het badje met de spulletjes. Ik vind het setje van 40 euro zo saai. Ik heb er nu een leuk printje op. En vind die thermometer in het badje wel een goede optie, kan ik het water niet te heet of te koud maken. Ook die navul dingetjes die erin zitten vind ik wel makkelijk. Niet steeds de flesjes te pakken enz. Maar ieder zijn ding toch?

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    :baby: Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

19 sept.: patrieske16 gyn
    23 sept.: Yvette glucose-dagcurve
    27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! :)
    29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg / Patrieske 3d/4d echo
    01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho / iloveandres 20 wk echo 3e poging
    02 okt.: Yvette VK
    03 okt.: Mikki77 VK
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho / Journey Bloedsuiker prikken & VK & 3D/4D Pretecho/ LadyInRed VK
    07 okt.: NaomiAdaeze VK
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo & Sjansie28 3D/4D echo(met DVD)
    08 okt.: Derona vk
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    13 okt.: LadyInRed 2D/3D/4D Pretecho / Iloveandres VK
    15 okt. :Taby gyn. / SimplyMe VK
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) & Jessica83 VK
    17 okt.: Sjansie28 vk
    21 okt.: Re81 3D/4D echo (met DVD)
    23 okt.: Tacha1987 echo gyn
    03 nov.: Mikki77 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB
    vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:2kccbkc8]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:2kccbkc8]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:2kccbkc8]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:2kccbkc8]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
    • [/*:m:2kccbkc8]

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zeg ik van niet dan?

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Uhm nee :confused:
    Maar er wordt veel over bedragen gesproken hier in het forum. De een heeft meer te besteden dan de ander. Dat wil ik er alleen maar mee duidelijk maken. :rolleyes:

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Patrieske, ik zit hier gewoon te huilen op mijn werk om Zoë...
    Wat prachtig hoe jullie de herinnering aan haar levend houden via die mooie site... En het is een prachtig poppetje inderdaad.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Idd,daarom zei ik ook later als ik het geld ervoor had gehad,dan had ik hem misschien ook wel gekocht en daarom wat jij zegt ieder zijn eigen ding

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja onvoorstelbaar zoiets he, :cry:

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Over dat badje: wij hebben het geld er wel voor maar ik vind het onzin om zoveel geld te besteden aan een badje ;) Maar daarentegen geef ik weer bakken met geld uit aan ander prul dus ach ja ;)

@ patrieske: fijn zeg zulke meetingen. Lijkt me wel prettig om je verhaal te kunnen delen. Ik heb je sites al een tijd terug zitten lezen :) Ik kan me wel herinneringen dat ik toen ook niet terug kon vinden wat Zoe precies had.

Ik heb trouwens de site van Noel nooit gezien. Maar nu kan ik de link niet terugvinden :( Volgens mij ben ik een beetje blind ;)

@ Yvette: ach meis voel je je niet schuldig hoor! Weet je, jij zit ook niet lekker in je vel en hij is de laatste tijd ontzettend druk met jullie huisje. Het is fijner om de tijd die hij nu over heeft door niet naar dat weekend te gaan aan elkaar te besteden. Goed idee om lekker een paar keer lekker te gaan thermen samen. Nu wel heel snel de eerste keer plannen he? ;)

Pfff wij hebben een buurjongetje van een jaar of 5 en dat kind is zwaar hyper. Iedere keer als hij onze hond ziet, gaat ie op en neer springen en schreeuwen en aan de hond lopen trekken (niet hardhandig, maar wel heel onrustig en wild). Onze hond is nu doodsbang voor hem :( Maar het erge is, is dat ik dat kind niet kan omzeilen. Hij rent gewoon achter ons aan. Net stond ie gewoon voor onze deur terwijl ik de deur open probeerde te maken. Ik ben al een paar keer echt boos geworden maar hij luistert gewoon niet. Het is een ik denk marrokaans gezin dus ik vind het ook niet zo makkelijk om zijn moeder hierop aan te spreken... Zijn moeder heeft er wel al een paar keer wat van gezegd maar dat helpt niet...

10. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Weer een nieuwe buikfoto gemaakt. Best wel een verschil met 3 weken terug. :D

11. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Ik zal eerst even reageren.

@sjansie28: Fijn dat het goed gaat met het sleutelbeentje van zoonlief! Dat zal inderdaad wel veel schelen in de kosten, zo'n kachel. Wij hebben hier vorige week de ketel vervangen (was 25 jaar oud) dus dat zal ook wel wat schelen. 560 euro? Dat is echt niet veel joh voor de babykamer inclusief buggy! Is jouw appeltaart wel gelukt?

@female: Wat leuk dat Levy het zo goed doet! Hoe ging het op de hondencursus?

@Mikki77: Leuk dat je zo lekker geshopt hebt!

@Yvette1983: wat jammer zeg van je gouden behang... Dat is wel een hele geruststelling dat zij in ieder geval niet mee gaat met dat motorweekend! Oh, lees nu verderop dat je man nu niet meer wil gaan op weekend... Ben het wel eens met Patrieske16, je bent samen zwanger, dus waar het kan heb je dan ook samen de lusten én de lasten!

@MerleQ: misschien stomme vraag, maar hoezo kun je pas na je bevalling genieten van je boxspring? Wordt ie dan pas geleverd of is dan jullie huisje pas klaar? Of omdat ie niet op klossen kan? Tip: Je kunt ook altijd een extra matras er bovenop gooien, dan lig je ook hoger en heb je geen klossen nodig. Ik heb me laten vertellen dat je bed ongeveer op 75cm hoogte moet staan. Fijn dat je huisje zo mooi wordt!

@Lotus1981: wat een heerlijke vrijdag en zaterdag heb jij gehad zeg! Zalig!

@goofychick: respect hoor, fulltime voor de klas. Ik sta zelf wo-do-vr voor groep 6/7 en ben kapot als ik die avonden thuis kom! Moet er niet aan denken om dat alle dagen te hebben! En dan kan ik me zo pissig maken om bijvoorbeeld mijn tante die op woensdagmiddag om 12.15 belt van "oh je bent vanmiddag toch vrij, zal ik langs komen?" Nou, ik ben tot nu toe geen woensdag voor half 5 thuis geweest van school. Laat staan inderdaad de donderdag en vrijdag, dan is het echt niet eerder als half 6 dat ik thuis ben. Zal wel aan de hormonen liggen, maar kan er de laatste tijd erg slecht tegen als mensen denken dat je als juf tegelijk met de kinderen klaar bent... grrr...

Verder:
    Uitslag MRI-scan van mijn man komt pas op 9 oktober...
    Morgen gaat mijn moeder op vakantie, 6 weken naar Australië... Heerlijk, maar oh wat zal ik haar missen...
    Babykamer is helemaal klaar hier, moet alleen nog ff foto's maken.

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Jessica83: je buikje groeit mooi zeg! Leuk die foto's zo naast elkaar, dan zie je echt een stijgende lijn :)

@ Re81: we laten dit bed inderdaad pas in ons nieuwe huis bezorgen omdat ie hier niet echt past plus moeilijk binnnen te krijgen is. Dus misschien dat ik net de laatste 3 weken er nog op kan liggen ;) Volgens mij is het nieuwe bed trouwens al hoog genoeg dus wel fijn dat ie dan niet op klossen hoeft.

13. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

@badjes: ik vind die thermobadjes ook onwijs mooi, maar best wel duur, ik heb de tummytub met stander geleend van mijn overbuurvrouw, ben benieuwd of ze erin wil anders moet ik alsnog een badset kopen..of anders ga ik gewoon samen met haar in het grote bad of douche :D

@Yvette: Ik heb de roze-folklore met die bloemen en binnenkant is dan lichtroze met ruiten/strepen (lodger wrapper, ben er echt blij mee),
    nou, ik vind niet dat je het voor hem verpest hoor (dat motorweekend), jij hebt er toch ook niet om gevraagd om last te hebben van BI en een heel weekend alleen zonder dat je haast nergens naartoe kan is in deze situatie toch niets, leuk idee om samen naar de thermen te gaan!

@Patrieske: de wrapper van lodger is een inwikkelgeval van fleecestof voor baby's, gewoon schattig ding! Ik ga straks je verhaal over de ontmoetingsdag lezen en geweldig dat je bericht hebt gehad over de gevonden ballon!

@Jessica: leuke buikfoto's

@Female: ohw wat een leuke foto's heb je en wat een schattig hondje die Levi, gaat het allemaal goed? ben jij ook een week alleen? blehhh, ja mijn vriend werkt bij defensie

Heb een vrije middag genomen, hoi hoi! is nog mooie weer ook dus ga zo nog even lekker met een tijdschriftje in de tuin zitten.
    Vanochtend had ik een examen, maar dat stelde niet zoveel voor (gelukkig). Vanavond heb ik nog een surprise-verjaardagfeestje en daar moet ik zo nog even wat lekkere hapjes voor maken en ja hoor..intussen is de zon alweer weg, haha! 8)

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Derona...............jeetje meid sorry ik wilde je niet aan het huilen maken,nu zit ik hier ook te sniffen............Daarom heb ik het er vaak ook niet over hier omdat jullie allemaal zwanger zijn en ik wil jullie niet bang maken of verdrietig maken snap je,ik vind het wel heel moedig dat je bent gaan lezen en naar haar foto's bent gaan kijken...........en ook naar die van Noël,want die zijn ook gewoon heftig...........Ik kon het niet geloven toen ze zeiden dat ze Zoë* haar behandelingen gingen stoppen,dat kan toch niet zo'n klein mensje jou kindje dat zal gaan sterven,dat gebeurt in films en bij anderen maar niet bij ons........
    Zoë* was kerngezond,het zlh heeft mij te lang laten liggen,ze hadden eerder moeten ingrijpen maar dat is helaas nier gebeurt,ze gooien het op een navelstrengverzakking dat haar navelstreng tussen mijn bekken en haar schoudertje terecht is gekomen en daarom ging het oo mis in 2 minuten en kon er niet op tijd worden in gegrepen,dus doordat ze 15 min overleden is geweest en wel gereanimeerd is en weer tot leven is gekomen,maar haar hersentjes waren voor 90 % af gestorven en ze konden verder dus niets meer doen voor haar,ze had geen menswaardig bestaan,en dat kan je niet geloven als je zo'n prachtig kindje ziet liggen........

Hia jessica.............Ik heb er geen printje op,dat is weer net waar iedereen natuurlijk anders van houd,ik hou weer niet van printjes maar vond de kleur prachtig en ja dna is het maar zo toch,dan geef ik wel weer iets minder aan uit aan iets anders ;) ,Ik vind die navulflesjes wel fijn maar in het begin kan je ze niet gebruiken dan moet je de kleine toch even uit bad halen om ze in te soppen want je hebt maar 1 hand vrij als ze zelf kunnen zitten of in zo'n badsteuntje zitten dan zullen ze super fijn zijn maar nu kan ik ze daalijk nog niet gebruiken denk ik hoor :confused:
    Ik zal meteen eens even gaan spieken naar je buikfoto meid.

Hai Mikki.........Sorry meid dat je moet huilen,daarom begin ook niet erg vaak over haar omdat ik niet wil dat jullie verdrietig zijn......
    ja dat is het enigste wat we nog kunnen doen,maar goed soms is het gewoon te zwaar om haar site bij te houden en dan ben ik gewoon even op......
    Bedankt voor het compliment aan Zoë* erg lief van je.

@ merel q.........Dat is ook zo meid,iedereen geeft aan andere dingen weer meer geld uit,ik heb bij Zoë* en Noël bergen geld uitgegeven en ook aan onnodige dingen dat doe ik nu bij deze niet omdat je gewoon weet dat je het niet nodig hebt maar dat weet je bij de eerste toch niet ;) ,dus dan pak je maar gewoon alles.
    Ja ik vind het ieder jaar fijn om de meiden van lijst 13 te ontmoeten,maar deze afgelopen zaterdag was erg speciaal toen bestond le 10 jaar en waren er ook 250 leden dus dan zie je zoveel mensen.......
    Ik heb bij het stuk hierboven aan Derona ook geschreven wat er met Zoë* is gebeurt daar kan je het lezen als je dat wilt.
    Maakt toch niet uit de site van Noël is www.babymuilekom.dreumessite.nl/
    Jeetje dat is wel minder dat dat manneke dat doet,heb je het al tegen die ouders gezegd?
    Ik lees het al,ik zou gewoon echt zeggen dat hij daalijk bijt en dan is het hun eigen schuld misschien dat ze dat aan het denken zet :confused:

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai sanne

De meesten vinden die tummy tub wel fijn hoor,ik heb het zelf nooit gedaan omdat ik het zelf niet fijn vind ik ben nogal klein 1.59 en vind dan ene badje handiger het scheelt niet veel kwa hoogte hoor maar ik kan de kleine dan erg moeilijk vasthouden.

Net zoals een wikkeldoek dan ofzo dat die kleine lekker tegen je aanligt moet ik het daarme verglijken ;)

Bedankt meid ,ja echt geweldig he vind ik ook :)

Mazzelaar op je vrije dag goei weer hahahaha,nee hoor lekker genieten meid en neem je rust wat.
    wat voor hapjes ga je maken :(:
    Veel plezier vanavond :)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Joyce, voel je je al weer wat beter? Rot voor je!

@Patrieske, Hahaha dat van dat onrustig worden als je hem of haar een tijdje niet voelt dat ken ik! Gelukkig heb ik dan nog altijd die angelsound naast me liggen. Maar over het algemeen voel ik mijn kleine nu wel regelmatig en goed ook. Soms geef ik gewoon een kreet....en dan kijkt mijn hubbie me weer aan van zo, gaat ie weer!

@Yvette, hoe lang gaat je hubbie dan weg? Kunnen jullie het niet op een andere manier oplossen of dat hij niet alle dagen gaat?

@Re; hahaha dat heb ik nou ook. Dank je voor je compliment, geeft mij weer nieuwe energie. Het is iid erg zwaar maar het is niet anders, daarbij komt dat ik in het fase onderwijs werk en op een school waar we alles nieuw leven in willen blazen en ik daar een voorloper in ben .....Ben vrijdag naar Brussel geweest voor een studiedag en vandaag naar Lelystad, is wel leuk maar zo vermoeiend. Gelukkig heeft hubbie mij afgelopen weekend meegeholpen in de klas dat is dan ook weer lief.

Verder hier even een emotioneel moment gehad, werd opgebeld door het kinderdagverblijf en er is vanaf half april pas plaats voor een dag! Dus de dinsdag en woensdag moet ik iets anders gaan vinden alleen alle kinderdagverbliijven hier vallen onder een stichting, dus.....en die ene dag is ook nog eens midden in het dorp/stad, wel met een mooie tuin erbij maar toch. Onze voorkeur zat hier om de hoek en dan konden wij meteen de N11 (autoweg) op. Nu moeten we eerst nog door het drukke Alphen heen.
    Voelde me echt kloten, hormonen denk ik maar, zat echt met tranen in mijn ogen, want hoe nou verder?
    Heb nu de stichting van kinderdagverblijven in Woerden gebeld waar ik werk, of ze daar misschien plaats hebben maar ook daar zal het vol zitten gezien daar een hele nieuwe wijk bij komt en is gekomen.
    Gloeiende!

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Wij hadden dat ook hier, hier was pas plaats vanaf september (!) 2009... Daarom heb ik besloten om na mijn zw.verlof meteen (betaald) ouderschapsverlof (da's dan weer het mooie van het onderwijs) op te nemen tot aan de zomervak. We hebben hier laat zomervak., dus ik moet in september dan weer beginnen.
    Wij hebben zeg maar ook maar 1 oma die op zou kunnen passen in tijd van nood, want de moeder van mijn man leeft niet meer en zijn vader zit in een verzorgingshuis. Mijn vader leeft niet meer, dus vandaar alleen mijn moeder zou een optie zijn. Broers en zussen werken ook allemaal volledig, dus was ook geen optie. Vandaar dus keuze voor ouderschapsverlof.

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ooooh wat klote zeg! :( Van dit soort dingen word je echt gestrest als je zwanger bent he... Heb je geen familielid/vriendin/buurvrouw die tot half april twee dagen per week kan oppassen? Op zich is het geen hele lange periode, dus misschien valt er op die manier wel iets te regelen?
    Of misschien tijdelijk op andere dagen gaan werken, als er op die dagen wel opvang mogelijk is? Ik roep maar wat...

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske,je hebt nu de site gegeven en de meiden die het willen lezen,en ernaar kunnen kijken kunnen dat nu zelf beslissen,
    sorry wou jou niet nu aan het huilen maken,
    ik vraag me zelf wel eens af,of laat ik het zo zeggen dat soms wel eens wat als Délano er niet meer is,mijn wereld zou echt gewoon instorten,pffffffffffff ja hier zijn gewoon geen woorden voor wat jullie is overkomen,
    en dan ook dat er wat met Noël aan de hand was,en je hebt vaak miskramen gehad,pffff echt niet niks allemaal

houden ze jou nu ook extra in de gaten?

weet meis ben er voor je,ook al heb ik niet hetzelf mee gemaakt,maar alsj e zin hebt om ff lekker van je af te schrijven dan mag je me gerust mailen

dikke knuff

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Goofychick: sorry ik las het verkeerd...dacht dat je tot half april 1 dag opvang had, en daarna gewoon voltijds. Maar je hebt dus helemaal nog niks voor die twee andere dagen :( Hmmm...misschien toch een gastouder dan?

Deel Deze Pagina