Nettie, geniet lekker van je gezinnetje en vooral van de kraamperiode..je weet vast ook uit eigen ervaring dat die snel voorbij is Dat reageren komt later wel weer een keer. Euh nu weet ik ff niet meer waar ik nog meer op wilde reageren Ohja iemand vroeg wanneer mijn vk een inwendig onderzoek doet of doet strippen! Ik heb geen idee Ik had gehoopt dat ze vandaag zou kijken hoe het ervoor staat maar helaas pfff ben het zo beu! Van mij mag ukkie nu toch echt wel komen.
ben er helemaal vanaf...dacht echt te hebben gelezen dat joyce een zoontje had gekregen...dacht ff de naam van de beeb opzoeken zie ik dat ze een dochtertje heeft #-o Nouja Bij deze: Joyce, gefeliciteerd!
Nu ga ik maar eens zoeken naar het papiertje van de pincode... ik ben al paar dagen mijn pincode kwijt.. en weet hem echgt niet meer komt zeker door de dementie van zwangerschap hahaha.. Liefs mir
Lotus, dat is vervelend. Hoop dat je er nog achter komt. Ik ben hem ook een keer vergeten. Stond bij de pinautomaat naast een discotheek om op stap te gaan...ik wist het echt niet meer! Nogal vervelend opstap gaan zonder geld gelukkig kon ik ff geld lenen.
Hai allemaal Nou we zijn gisteren met Jaimy naar het cb geweest hij is nu 53.5 cm en 4600 gram dus hij doet het super,zijn hoofdje hebben ze ook nagekeken en zag er goed uit maar ze houden wel de omtrek scherper in de gaten,jaimy werd verder helemaal van top tot teen bekeken bij de arts,en is helemaal goed gekeurt alleen heeft hij dus al een afplatting op zijn hoofdje dus heb ik allerlij tips meegekregen voor het voeden en het neerleggen voor zijn hoofdje,ook meteen tips voor het voeden van zijn krampjes en we hebben moeten overstappen met voeding,nu hebben we half omneo en half nutrilon dit ivm met de krampjes en zijn poepen,en ook moet ik 2 a 3 keer per dag 30 cc lauw water geven als hij extra komt voor voeding,maar goed we hebben dus nu een andere fles en andere voeding en tips gekregen met voeden en laten we hopen dat zijn pijntjes een stuk minder worden hij heeft wel al 2 poeppampers gegeven zonder mijn hulp Verder is mijn pijn ene stuk minder geworden dus het was gewoon simpel een blaasontsteking jippie,gisteren werd ik wel erg ziek,moest bijna overgeven en kreeg diaree,joehoeeeeeeee kan er nog bij,maar gelukkig na even wat gelegen te hebben is het weer gezakt,want ziek zijn dat je echt weinig kan doen dat gaat niet met kinderen ;-( Gisteren kwam ik een oude vriendin tegen ,en ik kreeg te horen dat haar kindje die spierziekte heeft en dat hij niet oud zal worden,ik vond het zo verschrikkelijk voor haar ben thuis gekomen heb jaimy vast gepakt en moest erg hard huilen,ik heb haar gezegd als ze me hulp nodig heeft dat ze altijd mag bellen,al is het zo anders kijk ik verloor Zoë* wel,maar dat was erg kort na de geboorte maar zij zal haar kindje verliezen als hij ouder is maar wanneer? de wetenschap dat je kindje zal overlijden binnekort of over 2 jaar of over 5 dat is toch verschrikkelijk,en dan denk ik je mag gewoon zo in je handen klappen met gezonde kindjes. Hai derona..........Nou het is hier zo Carnaval dan laat ik het jou zien ) Word je ongeduldig ) Jeetje meid ik hoop dat het snel doorzet wat spannend zeg Hai Lotus ...ja daar ben ik erg blij om hoor,want jeetje ik kan altijd zo negatief denken,dat word hoog tijd dat ik dat een safleer zal ene hoop schelen ) Ik heb met Noël toen een curcus babymassage gedaan en daar kregen we ook een onderdeel voor krampjes bij,dus ik pak zijn voetjes en daar druk ik niet te hard dan met mijn duimen in en maak kleine rondjes en op zijn buikjes moet je ook kleine rondjes met de klok mee draaien,en hij kan op zijn buik op mijn been en dan moet ik zijn rugje een beetje aandrukken en dan van boven naar beneden gaan,dit is echt voor de krampjes dan,ik heb er nog meer geleerd en ze vinden het echt heel heerlijk. Jezus echt waar een 10 ponder ;-(( Hoe is het met jou meid is het doorgezet? Nou dat was een snel bezoekje Meid doe wat jij wilt jij maakt ze en misschien is het wel steeds erg veel werk,wel heel lief vanje meid Bedankt voor het doorgeven meid Hai Chantalk..........Ja was echt een opluchting ) Nee datw erkt gewoon niet ik kan mijn nagels er niet op drukken en moet het dan met mijn vinger doen en dan toets ik het altijd verkeerd,heb nu al 3 keer op die foon gescholden Ja mooi he,ik kan echt niet zonder vind het geen gezicht meer korte nagels,maar goed ik heb ook echt korte nagels die groeien niet lang ;-( En heb je ook gedronken ee liter of 2 bitterlemon Fijn dat alles goed was bij de VK meid,en hoe was het bij je collega's Hai Goofychick.........Ja erg is dat he meid als ze zo huilen ;-( Rot dat je een VK kreeg die je niet zo leuk vind. Wat een schrik op dat moment zeg met het hartje ;-( Jeetje allemaal erg snel en erg heftig zeg. wat lief dat je man zo huilde Heerlijk dat je zo'n lieve kraamhulp hebt. Heerlijk he dat broodje hahaha hahahah wat heerlijk he zo verliefd te zijn op je kindje he ) Hai Cobi...Hoe gaat het met je meid? Ik hoop dat het weer is begonnen meid. Goed dat je man die is gana halen meid en dat je heerlijk hebt kunnen slapen Nou ik hoop vandaag goed nieuws te lezen meid ) Ik ken het niet. Moest ook lachen om het stukje van je man hoor,wat een schatten van mannen hebben jullie zeg ) Wat heerlijk en wat lief van je vriendinnen zeg Hai Mirella........Erg he van die buren die hadden wij toen ook op de flat,en die deden het altijd midden in de nacht,nu in deze buurt zijn wij het luidrugtigst Hai Sjansie........40 weken wie had dat gedacht he meid ),gefeliciteerd geweldig het begin is gemaakt Nou spannend hoor meid Hai Yvette.....wat rot dat ze hem niet had gewogen dat was toch een kleinigheidje geweest,dan had je vandaag niet gehoeven maar goed,dan ben je vandaag gegaan,vertel vertel hoe is het gegaan? Hai Mikki..........Wil je Sanne voor mij veel sterkte wensen en ze een dikke knuf geven,en dat ik duim dat ze snel naar huis mogen. Hai mamamakka..............Nou jou man is nog ongeduldiger als jou volgens mij hahahaha. Superlief van je zusje meid ) Hai Ramona.........Heerlijk om te lezen dat ze het goed doet Wauw wat heerlijk dat je bloeden al over is meid,bij mij is het nu bijna gestopt Nou ik ga meteen spieken daalijk meid ),ik wil jou meissie ook zeker even zien. Hai lady in red.........Jou kleintje heeft nog helemaal geen izn om er uit te komen lees ik zo wel. Mag ik vragen hoe je over het strippen denkt? Hai lady bug......Nogmaals gefeliciteerd meid Ow meid jeetje ook erg spannend zeg met de hartslag van de kleine ik kan begrijpen dat je dan zo erg schrikt. wat erg van je placenta meid ;-(,gelukkig moest je niet naar de OK. Staat je foto er al in? Hai zwanger 82........Nou ik hoop dat je gaat bevallen ) Veel beterschap met je zoontje mied,wate rg voor hem en ook voor jullie om je manneke zo te zien? Hia nettie..........Fijn dat alles zo goed gaat met jullie meid Hai Joyce.........Gefeliciteerd met je zoontje wat een prachtige naam ) Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ http://muilekommetjes.peutersite.nl/
@chantalk.. ik schaamde me rot in de winkel van de week... gelukkig was manlief mee.. en die heeft ook pasje van dat rekening dus ik zeg heel doodleuk.. ah schat ik weet me pincode niet.. wil jij de boodschappen betalen dan zorg ik wel dat de kleine binnen drie weken uit komt
heey iedereen! ik heb een paar dagen geen internet gehad!! heb wss superveel gemist dus ? wie kan me zeggen wie er allemaal is bevallen de afgelopen dagen?
Patrieske, wat een binkie is Jaimy al. Fijn dat alles goed was bij het cb. Bij mijn collega's was het wel gezellig..erg druk dus niet veel tijd om te kletsen. Maar dat komt wel goed als de kleine er is..dan loop ik daar wel eens vaker binnen om te pronken met mijn kindjes Mijn vader kwam net even de was halen (hun wasmachine is stuk dus heb ik ff een wasje voor ze gedraaid). Hij heeft een hele harde stem dus ik zat maar te hopen dat Luca er niet wakker van zou worden Gelukkig slaapt....hij nog wilde ik typen, maar de babyfoon slaat aan Nouja hij heeft 1,5 u geslapen dus dat is wel netjes voor zijn doen.
In ieder geval @ alle bevallen meiden: GEFELICITEERD! Geniet van jullie wondertjes! Weet er iemand mss waar de meest volledige bevallingslijst staat ofzo?