Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owh zij zei dat ze je 3 smsjes had verstuurd,zou wel mis gegaan zijn dan

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh dat ken ik,het dan af reageren op je kind,terwijl ze er niks aan kunnen doen,lekker dan ff he huilen,

nou hoop dat je kan slapen,ik ga ook ff mijn ogen dicht doen

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Sanne: wat goed dat jullie weer thuis zijn! Al met al dus maar 1 dagje langer in het ziekenhuis gelegen dan de bedoeling was. Veel succes met het wennen, dat komt vast helemaal goed ;)
    En ik ben heeeeel benieuwd naar je bevallingsverhaal...bij wijze van hart onder de riem voor deze angsthaas :)

@Cobi: wat een onwijs schattig wiegje :D
    En ik hoop dat de VK iets voor je wil doen zeg...dit lijkt me niet leuk zo, met anderhalf uur slaap per nacht :(

@Lotus: wij gaan vandaag ook naar Ikea...misschien komen we elkaar wel tegen ;) Naar welke ga jij...die in Haarlem zeker? Wij dus ook :) En ik hoop stiekem ook dat het lopen de weeën opwekt :p
    Wij gaan een stoel kopen voor op de babykamer voor het voeden, en een bijzettafeltje...

@Nettie: van harte gefeliciteerd met je neefje! :D

@Goofychick: lief he, om je man zo 'in love' te zien met zijn kindje en al die kleine kleertjes enzo...ik vind dat ook zo schattig :D
    Ik denk trouwens dat je een foutje hebt gemaakt in je nieuwe onderschrift...er staat dat Sven op 12 september is geboren :p

@Chantalk: dat klinkt serieus! Veel succes meid :D

4. Female

Female Niet meer actief

Hoihoi

Dus toch wel veel die zeggen dat het beenweeen kunnen zijn :(
    Maar het is dus echt vooral als ik opsta e/o loop :( .
    En van alle inspanningen kan het niet zijn, want ik heb echt bar weinig gedaan de laatste dagen :(
    Ik wacht het vandaag maar eerst even rustig af.
    Vind de pijn nog niet heftig genoeg om naar het zh te gaan...

Wel lastig hoor, bij Kynan heb ik nl tot op het laatst heeel erg getwijfeld of ik wel écht bezig was.
    Ze zeggen dat je als je een echte wee hebt niet meer kunt praten, maar dat kon ik nog wel.
    Deed pijn, maar ik kon het nog heel goed opvangen.
    En toen ik in het zh kwam bleek ik dus toch al 5 cm te hebben :confused:

Ik wacht (en hoop :oops: ) rustig af...

@ Chantal
    Ik duim meeega hard voor je! Dat het doorzet!
    Ik heb het soms ook met Kynan hoor, als hij heel druk is vooral, kan ik soms weinig hebben. Het is allemaal een beetje teveel soms... Maar komt goed ;)

5. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    @all: zooooooo ik ben er weer. Wat een nacht en wat een dag! Vanmorgen heb ik rond 9 uur de vk gebeld. Ze was bezig met 3 bevallingen (druk druk, maar niet bij mij :D). Ik gaf aan toch misschien een blaasontsteking te hebben, gezien ik steeds meer klachten kreeg bij het plassen. Dus ik moest naar de huisartsenpost en haar daarna weer te bellen. Dit keer had ik weer die lieve vk aan de lijn die me ook gestript had. Ze leeft zo met me mee, echt fijn.

Ik heb dus inderdaad een blaasontst. en een amoxi kuur van 5 dagen... jammer, maar toch goed dat ik even heb laten onderzoeken.

Toen belde ik de vk weer terug. Ze was precies bezig met een verlossing, dus ze zou me later terug bellen. en da deed ze. Om 11.10 uur belde ze, en ze had een plan:

Vanavond mag ik nog een keer gaan slapen met slaapmedicatie, en morgen ochtend worden mijn vliezen gebroken! OH WAT EEN OPLUCHTING.
    het ziekenhuis had ze al gebeld, en de gynaecoloog was er ook mee akkoord gegaan, ook al ben ik nog geen 41 weken.

Er viel zo'n last van me af, en hubby zat bijna te huilen van blijdschap :D, die kan het haast niet aanzien dat ik t zo zwaar heb/had.

Dus ik hoef nu alleen nog maar deze dag door te komen, en dan morgen ochtend is DE GROTE DAG! De beeb wordt dan of de 18e of de 19e geboren, wow!

Zucht ik ben zo opgelucht, en zo blij dat ik die lieve vk weer aan de lijn had. Het is zelfs mogelijk dat zij me bij de bevalling bij gaat staan. Fijn fijn.

Dat wilde ik heel graag even delen :D
    xcobi

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Grrrr slapen is me niet gegund :(
    De *piep* telefoon bleef gaan en nu is Luca alweer wakker geworden :(
    De harde buiken zijn onregelmatiger geworden..heb wel nog een vervelende buikpijn :(

Belt manlief net ook nog..ze wilde graag weten of het door zou zetten dan konden ze iemand regelen om morgen te werken voor manlief :rolleyes: ja dat weet ik toch ook niet!
    pfff mannen!

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Cobi, wat fijn meid...heerlijk vooruitzicht. Voor jou zit er nu echt een einde aan te komen.
    Neem lekker je rust vandaag en vanavond lekker vroeg naar bed. ;)

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    fijn Cobi duimen dat alles goed gaat :D En een lekkere nachtrust toegewenst voor vanacht als de kleine er eenmaal is............

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    *inbraak*

Lieve buuf ik zie dat het nu flink rommelt ik hoop voor je dat het nu doorzet en heel snel kunt genieten van jullie brusje

Voor alle meiden die hier al bevallen zijn PROFICIAT MET JULLIE WONDER

en voor de meiden die nog moeten HEEL VEEL SUCCES!

*einde inbraak*

10. winter15

winter15 Niet meer actief

Lieve meiden,

Iedereen bedankt voor de felicitaties en berichtjes!

@alle zwangere meiden: als ik de bevalling aan kan kunnen jullie het zeker! kom op, nog even de laatste loodjes! Suc6!

@Vera: van harte met je dochter! Welk ziekenhuis ben je nu bevallen? heb je volgens niet in het Elizabeth gezien (heb het bord daar goed in de gaten gehouden..:))

11. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Zoo, mijn ouders zijn zojuist vertrokken. We hebben de keuken, badkamer en wc gepoetst. En de mannen hebben 2 lampen opgehangen in de babykamer (oa boven de commode, daar was toch wat weinig licht).
    Ik heb inmiddels best vaak weeen (?) of kramp. Soms heb ik er een paar achter elkaar (om de 3 minuten) en dan duurt het weer wat langer.
    Maar ik heb dit gevoel alleen in de onderbuik, zeg maar ter hoogte van de onderbroekrand. Zijn het dan indalingsweeen? Voor mij is dit natuurlijk allemaal nieuw. Hoe voelen "gewone" weeen?

Mijn man vind het trouwens spannend en loopt al de hele dag te grijnzen. Echt lief. :)

12. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @Female: Spannend. Ik ben benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen. Mocht het serieus blijken: veel succes!

@Cobi: wat een fijne ontwikkelingen. Die blaasonsteking is natuurlijk minder, maar het is wel fijn dat je er nu een kuurtje voor hebt. En dat het morgenochtend gaat gebeuren is natuurlijk erg goed nieuws! Alvast heel veel succes morgen.

@Chantalk: wel grappig dat je man belt of het doorzet. Hoe heerlijk naief die mannen soms kunnen zijn. Ik hoop dat je nog wel wat slaap krijgt, ik ga zo ook proberen even te slapen.

@Sanne: wat een heerlijk geruststellend bevallingsverhaal. Het klinkt erg goed, en met de komende nachten komt het vast ook wel goed. Het zal inderdaad nog flink wennen zijn. Ik ben heel benieuwd hoe wij ons straks gaan redden.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Buddy nieuws

Sjansie is gisteravond bevallen van een gezonde zoon Jaymen om 23,07 uur
    hij weegt 3515 gr en is 51 cm lang.een stort bevalling van anderhalve uur
    en ze zijn al lekker weer thuis

Einde buddy nieuws

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sjansie meis van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jaymen,geniet lekker van je kraamtijd

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Sjansie gefeliciteerd met de geboorte van de kleine man geniet ervan

16. naomiadaeze

naomiadaeze Actief lid

12 mei 2008
    109
    0
    0
    @mirella dacht al dat er iets mis was gegaan anders had je het nieuws wel overgebracht kan gebeuren maar zo erg is het niet het is uiteindelijk goed gekomen :D

@Sanne, Elisabeth maar ik denk dat ik je niet gezien heb omdat jij al op de 5e lag omdat je al bevallen was? en ik vrijsnel na de bevalling op de 6e naar huis mocht dus ben niet op 5 geweest al was ik wel benieuwd of je nog in het zh was of al naar huis :) ben benieuwd naar je kleine.

@iedereen bedankt voor de felicitaties is idd snel gegaan :)
    foto's op hyves voor de geintreseerde.

@SJANSIE GEFELICITEERD!

Liefs vera

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Sjansie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @nettie gefeliciteerd met je nieuwe familielid :D

@derona.. hij is zenuwachtiger dan je denkt dan denk ik hahah

@goofychick.. volgens mij klopt je datum niet onder je posttekst.. staat dat je kleine gekomen is op 12 sept ;)

@mirella28 helaas kan ik je niet bij helpen..

@chantalk.. ik hoop dat t doorzet..

@ladyinred.. ik hoop dat het doorzet voor je.. :)

@mikki77 hoe laat was je dan bij ikea... we waren al vroeg heen :) hihi..

@cobi dus ik mag morgen of maandag weer een buddynieuws brengen! :)

@sanne jeetje.. dat is snel gegaan dan.. ondanks dat je dat je een knip heb gehad..

@sjansie.. super! gefeliciteerd! met jullie zoon Jaymen! :)

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Bevallen

20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm
    1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm
    19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm
    27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm
    28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm
    30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm
    30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm
    31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm

02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm
    03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm
    03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm
    03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm
    04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm
    04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm
    04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm
    05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm
    06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm
    11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm
    11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm
    12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm
    13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm
    13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm
    13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm
    14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm
    15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm
    15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm
    16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm

Stand:

Meisjes: 13
    Jongens: 14

Vlinder
    20 november Ties*- Mama Cindy

Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981

dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen

Deel Deze Pagina