Hallo Lieverds, Hoe gaat het met jullie? Hier hebben we de vakantie helaas moeten onderbreken. Opa is helaas overleden. Gisterenavond naar huis gevlogen en vandaag de crematie gehad. Erg verdrietig. morgenvroeg om 6 uur vliegen we weer treug naar spanje om toch even te genieten van wat dagen rust en zon en elkaar. Dikke knuffel allemaal en bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik duik mijn bed in, ben kapot. Tot na het weekend! x Birthe
@Ramona: Ramona to the rescue...hahaha Maar wel goed van je! Ik snap echt niet waarom je in godsnaam de buik- of babyfoto van een ander zou jatten...dan zit er echt een steekje bij je los volgens mij. @Sanne: ja het is een wollen jas met grote knopen. Zo'n uitlopend model tot net boven mijn knieën. @Derona: ze hebben hem volgens mij vanaf maat 34 en hoger...ik weet alleen niet van de grotere maten (44 en 46), die heb ik volgens mij niet gezien. @Birthe: gecondoleerd met je opa meid. Had je een goede band met hem?
Hey meiden, @ Goofychick: hoop dat alles goedkomt meid! @ Ramona: gejatte buikjes? @ Sanne: het was inderdaad heel erg gezellig! @ Prenatal kortingen: wie weet of prenatal ook positiejoggingbroeken/huispakken heeft? @ Sjansie: ben blij om te lezen dat het weer beter gaat met je zoontje! @ Birthe: jeetje meid, wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd meid! Hele dikke DIGIKNUF van mij! Hier is mijn vriendin net weg. Ze heeft bij ons gegeten, want haar vriend is op cursus en komt morgenavond pas weer thuis. Donderdag ga ik samen met haar naar Hellendoorn om de babydump doos op te halen, HIHIHIHI. Misschien ga ik ook nog wel naar de mamamazzeldagen toe. Even kijken of dat gaat (ook qua geld...) Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hallo! Daar ben ik nog even We hebben heerlijk gegeten en lekker met elkaar kunnen praten Deze week krijgt mijn man trouwens het voorstel van die nieuwe werkgever, ik ben zó benieuwd! Zijn oude baas belde net nog, dat hij in oktober ook nog een bedrijfsfeestje wil houden (zonder partner) en mijn man vertelde me dat hij ook nog een paar zaterdagen moet overwerken Dat wordt wel heel veel van het goede en nu heeft hij uit zichzelf ook al aangegeven dat hij dan sowieso één van die uitjes gaat schrappen als ik niet mee kan (ik geloof dat hij het begint te leren ) @ Mikki: oh dat is nog eens leuk shoppen zeg! Schandalig is het zeker, maar dan vooral omdat het maar zo schandalig weinig kost @ Patrieske: Meid, ik heb je verhaal gelezen nu toch wel heel emotioneel zon dag! @ Derona: Ja he, dat vind ik nou wel weer heel lief van hem! @ Patricia: Welkom terug! Ik lees dat je inderdaad naar Roermond bent geweest, was een geslaagd dagje?! Welke slofjes heb je trouwens gekocht, die witte met zon werkje met een soort van bloemetje erin? Die heb ik laatst nl. gekocht bij de Hema! Wat heerlijk dat je het zo lekker hebt gehad meid! @ Goofychick: Nou meid, ik ben blij dat je weer wat rustiger bent, stress is ook niet goed, maar het is wel goed te begrijpen! Ik hoop dat je er met je mannetje samen uit komt meid en 2 dagen inkomsten mis lopen, is ook gewoon erg veel! @ Ramona: Dat méén je niet?! Wat zijn sommige mensen toch ziek in hun hoofd! Get a break! Ik heb vandaag ook de Blije Doos opgehaald en ik vind dit toch wel de leukste tot nu toe! Nu alleen die van het Kruidvat nog en dan heb ik ze gehad @ MerleQ: Hihi, we kunnen wel lief zijn voor elkaar hoor @ Birthe: Gecondoleerd meid, heel erg veel sterkte in deze verdrietige tijd *knuf*
@merleq.. ah vandaar.. hopelijk is er iemand die dan ff kan helpen ook al is het in de avonden.. laminaat kan je leggen in de avonduren.. ik heb ook geen andere opties .. moet werken..! dus ik moet gewoon opvang krijgen dan.. ik word nu ook bang voor dat t niet zo is @yvette.. ik ken dat.. mannen vertrouw we wel maar de vrouwen niet.. ik heb dat ook gehad.. pff.. ik ken dat.. bij ons kan ook nooit wat in 1 keer goed gaan.. zeker heerlijke relaxen dagen.. maar nu wel al twee dagen achter elkaar druk bezig.. wat een leuke actie van je manneke! @derona.. dat is waar.. jaloers heid afentoe houdt zeker in dat we van onze mannen houden. @sanne.. gewoon iedere dag hier komen.. dan ben je niet eenzaam ik ken dat hoor.. als me manneke savonds weggaat achter elkaar.. mis ik hem vreselijk..maar is het nog niet vroeg voor de box in de kamer? of ligt dat aan mij? @patrieske.. super dat je leuke ontmoetingsdag had.. yep je moet er bevoegd voor zijn. helaas.. de appeltaart was heerlijk maar kraamvogel.. ik had zoiets van wat doe je godsamme hier.. ik had ook nog een oude lijk.. sorry dat ik het zo zeg.. pff.. maar zeker heerlijk.. maar ik moet nog toch nog een weekje langer wachten op de inrichten.. van de babykamer.. het gaat al dus harder met je zolder ga zo je site van zöe kijken... ben nogal benieuwd na al die reacties van iedereen.. @mikki dan ben ik blij dat ik een badje gehad heb.. en voor 20 euro setje gekocht heb.. (in aanbieding) @jesscia.. mooie buikje! @Re81 dank je wel! heb zeker genoten! @iedereen... tummytub.. wat mag dat wezen? ben ik nou zo dom? @iloveanders.. super weekend heb je gehad zeg.. wou dat ik dat binnnekort ook een weekend wegging.. maar helaas.. @birthe.. wat erg voor je meid.. gecondoleerd! en geniet nog beetje van je vakantie! pff.. hopelijk gaat je dat wel lukken! pff eindelijk klaar met reageren!
De mama-mazzeldagen: 20% korting op bijna het hele assortiment * * met uitzondering van bugaboo, Stokke, Medela, Avent, Zwitsal en alle boeken. Nou leuk, ik dacht: Laat ik mooi dan even wat van die Avent flessen gaan halen :S De kleren daar passen me niet, alleen een trui, die heb ik vandaag gekocht, maar de broeken bijvoorbeeld zijn me allemaal te groot! Dan toch maar naar de babydump een keer voor de andere benodigdheden
@ Yvette: fijn dat je lekker gegeten hebt meid. En inderdaad...ik geloof ook dat je mannetje het begint te leren. HIHIHIHIHI. We zijn idd in Roermond geweest en hebben ook geparkeerd bij die Outlet. . Ik heb de slofjes gekocht waar een waslijntje opstaat met kleertjes. Heel erg schattig. @ Lotus: een tummytub is een soort van emmer waar je je baby in kan wassen.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Yvette: ik had een email waarin stond dat de aventflessen ook 20% korting waren.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh, dan moet ik eens kijken, want ik kreeg net de tweede email binnen (ik had er eerder ook al één) waar dat in stond... Dan kan ik toch de flessen gaan halen daar
@ Yvette: heb de 1e mail er nog even bij gepakt en daar staat echt bij: extra koopavond aanbieding: 20% korting op avent 25% korting op positiekleding... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Patricia: Ja, je hebt gelijk, MAAR dat is alleen op de koopavond op woensdag! De rest van de dagen niet meer, dus even opletten als je flessen wilt halen! (Het zou zonde zijn als je daar donderdag aan komt en dan ontdekt dat je toch geen korting krijgt....) Heb jij de tweede email nog niet gehad dan?
@ Yvette: jawel hoor, die heb ik wel gehad... maar had niet gezien dat die flessen alleen op woensdag waren. Dan moeten we woensdagavond dus maar even die kant op. Kan ik gelijk kijken voor een joggingbroek. Moet ik maar even kijken of ik dan geld van de spaarrekening kan halen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Yvette1983: wat jammer dat je niet lang mee kon doen met de golfclinic. Wel fijn dat het verder wel heel leuk was. Klinkt alsof je goed met je man gepraat hebt en leuke en goede dingen afgesproken hebt! Zeker zo'n onverwacht etentje is superlief! @sjansie28: houtvuurtje is zo gezellig. Wij hebben een open haard en ik vind het altijd heerlijk om er een vuurtje in te stoken. @Joyce1983: wat jammer van je vissen. Zijn ze nog wel te redden? @MerleQ: wat leuk dat je je huis zo even in het echt kon bewonderen. En helemaal leuk dat het er ook allemaal zo goed uit ziet! @Female: wat vaak, 2x per week. Wel leuk zeg! @Patrieske16: Dat klinkt wel heel heftig van Noël zeg. Het zit dan zeker niet mee. @Mikki77: je heb goed geshopt zo te lezen. Ik kon maar 1 spijkerbroek vinden die lekker zat en die was natuurlijk weer superduur. Maar hij zit wel heerlijk en dat is toch wel erg belangrijk, al is het maar voor een paar maanden. @ramona0309: klinkt wel heftig "heksenjacht", maar zo te lezen wel met een goede reden! Over het babybadje: daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht, wij konden er eentje krijgen van vrienden, dus die gaan we lekker gebruiken. @Birthe: wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte! Trouwens, goede tip van die mamma-mazzel-dagen. Ik ben vrijdag toch vrij. Kan ik "voor-shoppen" en mijn man 's avonds snel even meenemen (naast het inpakken van de auto) Verder heb ik de laatste tijd last van jeuk op m'n bovenlijf. Ik smeer nu iedere ochtend mijn bovenlijf in met bodylotion (mijn man doet m'n rug) en dat scheelt al heel veel. Zijn er meer meiden die daar last van hebben? Komende vrijdag heb ik al vrij en zaterdag gaan we op vakantie (onze "zomervakantie"). Ik heb er zo veel zin in! We gaan een week je naar noordoost Duitsland, en daarna lekker een weekje thuis. Had ik al gezegd dat ik er heel veel zin in heb? hihi
@ LadyInRed: ik heb vanaf het begin al jeuk. Ik heb nog steeds die bultjes op mijn buik en die plek bij mijn linkerborst. Voor die plek en die bultjes ga ik morgen de huisarts bellen. De VK had mij namelijk verteld dat ik die plek droog moest houden en als het dan nog niet weg was, ik de huisarts moest bellen. De bultjes konden ook hormonaal zijn... Mijn buik jeukt dus ook regelmatig. Het hoort blijkbaar bij de zwangerschap. HIHIHIHI. Ow nu ben jij aan de beurt met de vakantie. Veel plezier meid! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Lees net over jeuk... Nou heb ik dus afgelopen zaterdag mijn benen en bikinilijn onthaard met Veet ontharingscreme waar ik altijd heel goed tegen kan... En nu? Ik ga kapot van de jeuk! Word er echt gek van! Om de paar uur was ik nu mijn benen met koud water en daarna smeer ik ze in met talkpoeder... dan is het weer even vol te houden... Mijn enige verklaring is dat het met mijn hormonen te maken moet hebben, echt had er eerst nooit last van! Tips tegen jeuk door uitslag zijn van harte welkom trouwens!
Hallo meiden,, ik ben net klaar met lezen. Het lukt mij de laatste tijd zo slecht om het hier bij te houden... Ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig thuis, de dagen vliegen voorbij. Phoee... Ik laat het reageren even (alweer!). @Birthe: Gecondoleerd meissie! *Dikke Knuf* @Patrieske: Gefeliciteerd met je verjaardag! Haha.. Sanne78 had het erover, anders had ik er niet eens opgelet! (Bedankt Sanne! ) Maar een hele fijne verjaardag vandaag! En nog vele fijne jaren! Verder kom ik gauw weer langs! Groetjes SimplyMe