Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 19 jan. Derona VK 19 jan. Female Controle + CTG vroedvrouw 20 jan. Lotus1981 VK 21 jan. Sjansie GYN 23 jan. Chantalk VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:3c3m3x01] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:3c3m3x01] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:3c3m3x01] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:3c3m3x01] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:3c3m3x01]
@Lotus: het is inderdaad stil. Ik zal hier (hoop ik) wat meer te vinden zijn. Het is goede afleiding. Voor mij is het gelukkig geen voordringen, ik stond ook voor je in de rij. *grin* Het lijkt er straks even op dat het doorzette, om de 3 minuten weeen van 30 sec. Nu is het weer wat minder en gelukkig ook een stuk zwakker. Ergens na 7 uur komt de verloskundige een keer langs om eens te kijken hoe het gaat. Ik ben benieuwd.
Sanne, knap hoor, helemaal zonder pijnbestrijding. Cobi: Wat een heerlijk vooruitzicht! --- Hier nog steeds geen baby. Heb voor de zekerheid nog even onder het bed gekeken. Vraag me af of ik nog wel zwanger ben, afgezien van de schopjes, voorweeen en de dikke buik dan... want mijn lichaam doet steeds minder zwanger. Ik kan zowaar zelfs weer redelijk goed slapen. Raar, echt... mijn huid en mijn haar beginnen zich te gedragen als voor mijn zwangerschap en mijn borsten voelen ook weer anders aan. Ik vertrouw het niet meer. Als iemand me zou zeggen dat ik te zwaar getafeld had en gewoon dik was geworden en dat ik helemaal geen kind zou krijgen dan zou ik het zo geloven geloof ik... Puh.
Vera, ik vind het waardeloos, maar heb de berichtjes nu pas binnen gekregen! sorry sorry sorry! Ik had mobiel donderdag ochtend aan staan en gisteren alleen in de avond. Heb je nog meer details over je bevalling? Ik zal even terug lezen anders.
@ladyinred.. ik ben benieuwd.. had jij eigenlijk wel een buddy voor het geval? @libra.. dat ken ik.. dat heb ik ook.. soms wel lastig hoor.. maar ik krijg dan op zo een moment een voetje naar buiten gedrukt althans zo voelt t.. dan weet ik zeker dat ik zwanger ben
Hallo meiden, weer een baby erbij! \/ \/ \/ \/ \/ \/ @Sjansie: Gefeliciteerd met jullie zoon Jaymen! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Verder zijn hier vandaag de rollen omgedraaid. Mama ligt ziek op de bank en wordt heerlijk verwend door man en kids. Ziek zijn heeft wel wat. Hihihi... Ik kom snel weer langs. Nu lekker op de bank. Groetjes SimplyMe
@ Lotus, ja vodafone.. @ Cobi, fijn vooruitzicht, pak zoveel mogelijk rust nu het nog kan. Succes morgen! mmm.. ik weet niet maar ik heb zo'n vermoeden dat ik vast de laatste ga worden die gaat bevallen.
@mirella28.. vodafone heeft volgens mij wel vaker die problemen gehad.. een vriend van ons oook.. ik kan beter met hem bellen dan smsen..
@Cobi: wat lekker dat je vk zo meedenkt en meewerkt! Het einde is dus in zicht @Sanne: wat een positief verhaal Echt super om te lezen...dat geeft me weer moed @Sjansie: van harte gefeliciteerd met Jaymen! Volgens mij ben jij hier nu de recordhouder in snel bevallen @Lotus: wij waren er rond een uur of 2 á half 3, dus toen was jij waarschijnlijk alweer weg. Maar ik moet zeggen dat wij ook heel snel weer weg zijn gegaan, want mijn God wat een drukte Ik was al heel lang niet meer in Ikea geweest, en nu weet ik weer waarom Ik werd helemaal zenuwachtig van al die mensen (komt ook door de zwangerschap natuurlijk), dus we zijn regelrecht naar het magazijn gelopen, want ik had vanaf de website al opgeschreven bij welke stelling we moesten zijn...slim he Zometeen de stoel en het tafeltje in elkaar zetten. En we hebben ook nog een kinderstoel gekocht om bij mijn schoonouders te zetten. Zijn jullie ook geslaagd? @Simplyme: beterschap meid! @Mirella: dat gevoel heb ik ook van mezelf, dus het wordt nog vechten wie van ons als laatste 'mag'
Het nog te bevallen lijstje wordt trouwens wel heel kort nu Ik dacht vanmiddag even dat het vele lopen hier ook iets in gang had gezet, want ik kreeg me toch een steken in mijn onderbuik op de terugweg... Maar thuisgekomen bleek dat ik alleen maar heeeeeel nodig moest plassen Misschien toch ook maar 's die ananas en bitter lemon proberen. En vanavond mijn mannetje verleiden
@Mikki.. het was vreselijk druk.. we waren ook binnen drie kwartier buiten! pff.. werd helemaal naar van.. en was ook nog eens onder de 10 euro uitgekomen.. we moesten rollers hebben voor de kattenharen.. en een mandje dus aardig gelukt maar dat is wel slim van je.. rechtstreeks naar de magazijn.. we waren toen inderdaad al weg.. we waren al om half een weer uit.. en waren om 1 uur weer in beverwijk.. even naar babydump.. wat terug brengen en daarna naar de gaaf! leuke winkel.. en daarna mcdonalds en toen naar huis.. en geslapen Dat steken in je onderbuik.. dat had ik ook irritant.. weet je zeker die bitter lemon? Liefs mir
@Sjansie: Van harte met jullie zoontje! Geniet ervan! anderhalf uur doet denk ik niemand je na @Vera: aha vandaar dat ik je niet gespot heb op de 5e, fijn dat je gelijk weer naar huis mocht @Mikki: blij dat ik je gerustgesteld heb en nu gaan met die verse ananas en bitter lemon!