Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Iuno, Sep 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    4,962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou jaimy is nu gelukkig weer wat normaal wat was het hopeloos gisteren,ik zat er ook echt helemaal doorheen,Waardoor ik en Mart een flinke ruzie kregen,ik wilde gewoon een keer een nachtjes doorslapen en dat hij aub de nachtfles wilde doen,en nee hoor meneer was ook moe,ik was zo verdrietig,gelukkig na ieder uur van jaimy zijn fles sliep hij gelukkig meteen weer in.
    Maar Noël was ziek geworden bij mijn ouders en is nu ook ziek thuismkoorts en overgeven zo zielig ook weer,maar hij is er net een weekje vanaf het is nu al 5 maanden zo dus ik ga daalijk wel een keer naar de ha dan moeten ze maar een keer wat gaan geven,ik snap dat ze er weerstand van opbouwen maar dit is wel te gek voor woorden.

vandaag is mijn vriendin uit Deventher op bezoek geweest,erg leuk ze is de hele middag geweest en de tijd vloog voorbij en ik kon het echt gebruiken ;))

Hai mamakka......meid heb je niet gezegd dat je nu 1 gyn wilt,ik vind ze wel erg rot met je omgaan,ik ben er wat huiverig voor als je steeds die en die krijgt,maar kennelijk werkt het zo,GRRRRRRRRR,meis als je het niet vertrouwt trek je aan de bel en aan iemand zijn das of oren daar in het zkh.

Hai chantalk, en lady in red....dikke knufs meidn en veel succes met rommelen,ik hoop dat het doorzet.

Hai nettie.....Gefeliciteerd met je neefje meid ;))

hai Goofychick.........meid je bent gewoon een lieve bezorgde moeder die niet wilt dat der kleintje wat heeft,ik herken het helemaal hoor.

Hi Mirella..........Ik herken het helemaal mijn zootje hefet dat dus met mijn ouders,ik schreef het al gisteren was er erg verdrietig van.......hoe gaat het nu?

Hai Cobi........Veel succes morgen,ik vind het zo spannend.

Hai sanne.........Wauwwww wat snel zeg.
    Jeetje meid wat erg spannend was je bevalling en emotioneel of niet?
    wat voor draa heb je gehad meid?

Hia sjansie...........wat erg snel zeg meid gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een mooie naam,ik heb ook nog over die naam getwijfeld

Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy
    Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    http://muilekommetjes.peutersite.nl/

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ik ben er ook weer :D:D:D
    Délano is hier ziekjes echt sneu,ligt nu lekker te slapen op de bank,

hoe gaat het hier ?

3. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Cobi, oh ik ben zo blij voor je meid, wat een opluchting zal dat zijn.

@Female, mijn vriendin zei dat ook zondag tegen me, je zal wel geen weeen hebben want dan kun je niet praten, nou ik kon nog rustig een tijdje praten....toen ze nog niet zo hevig waren, dus dat wil niks zeggen.

@Chantalk, thanks! :)

@Sven.....doet het goed.....alleen de borstvoeding is best moeilijk om aan te voelen wanneer wat en hoe, de kleine komt nu erg vaak achter elkaar, dan laat hij los en denk je nou hij heeft genoeg gehad, of valt hij in slaap en dan leg je hem weg en wehhhhhhhh!
    Maar het is zo'n lieffie, hij kijkt zo lief uit zijn ogen.

@Trots, ......hebben jullie dat ook dat je trots bent op jezelf dat je het toch maar even hebt gefikst? Als ik aan afgelopen zondagnacht terug denk denk ik van wohhhhhhhh! Wie had dat gedacht dat ik dat kon...

@rommelende meiden, hoop dat het doorzet.....weet zo goed hoe jullie je voelen.

@meeting........gaan we er voor? Als we het lang genoeg van te voren gaan plannen moet het toch lukken?
    Of ergens.....of bij iemand met een groot huis (waar ik er denk ik een van ben :)
    We moeten tegen die tijd dat iedereen weer op de been is en alle kindjes zijn geboren maar eens concreter over hebben.

@Babymassage, diegene van de zwangerschapsyoga heeft een leuke aanbieding voor onze groep gemaakt voor babymassage, dat geeft zij ook. Ga ik lekker met de kleine knul doen.

Zucht zwijmel.....wat ben ik toch gelukkig, maar ooooohhhhh die kraamtranen!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik blijf dat een apart fenomeen vinden...hoe je zo gelukkig kunt zijn, en tegelijkertijd steeds moet huilen :-k Ik ben daar best wel een beetje bang voor eigenlijk...al die emoties. Bang dat het te overweldigend gaat zijn of zo...

Maar ik zal het zelf moeten ervaren om precies te weten hoe het voelt denk ik :rolleyes:

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. vandaar dat je niet veel online bent.. je moet tuurlijk delano verzorgen ;)

6. Female

Female Niet meer actief

@ Chantalk
    Ben benieuwd hoe het nu met je is...!? ;)

@ Derona
    Balen dat je zoontje weer ziek is, beterschap!

@ Sanne
    Jeetje meid dat is snel gegaan, klinkt toch bijna als een droombevalling! ;)
    Geniet van jullie meisje!

@ LadyinRed
    En, wat zei de vk? Ze is toch langsgeweest?

@ Sjansie
    Gefeliciteerd met jullie zoontje Jaymen! :D

@ Lotus
    Zal wel mega druk zijn geweest bij Ikea! Welke ben je geweest?
    Netjes hoor, <10 euro!

@ SimplyMe
    Toch wel een voordeel als je kids wat ouder zijn he :)
    Beterschap meid!

@ Mikki
    Succes met je 'avondje weeen opwekken' :)

@ Patrieske
    Beterschap met je zoontje!

@ Goofychick
    Idd, precies!
    Ik kon toen met Kynan gewoon praten toen ik in het zh kwam hoor, toen had ik dus 5 cm. (was ik ook erg verbaasd over!) Dus vandaar dat dat het extra twijfelachtig maakt soms... Omdat het toch al de 2e is...
    (PS De datum in je onderschrift klopt niet ;) )

7. YenY

YenY Actief lid

May 5, 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal! Ga even alles teruglezen :D en reageren!

Ja, gelukkig had ik geen bijwerkingen en hoefde ik ook niet aan een infuus. Wel door de hele molen gegaan (qua spuitjes, medicijnen, urine sparen...) Maar >> Alles voor de baby he :D Daar gaat het om.

Dank je!! Ja, dat hopen wij ook, met nadruk op snel : D

Dank je, ja das goed! ;)

8. Female

Female Niet meer actief

Hier gaat het allemaal oké
    Het rommelt flink, zakt wat af, rommelt flink.,....
    Geen peil op te trekken eigenlijk :(
    Blijft spannend...

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @female.. in haarlem ben ik geweest.. ja zelfs mijn man vond het verbazend :) dat ik ook een keer ikea in kan onder de tien euro :)

@yeny ik zet je op de lijst.. 31-1 had k toch goed gedaan dan? is het je eerste kindje.. weet je wat het wordt.. ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis...?

10. YenY

YenY Actief lid

May 5, 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit wist ik ook niet... Ik heb ook sinds 2 weken last van een raar spierpijn gevoel in mijn rechterbovenbeen, vooral als ik een stuk loop... maar ook bij mij is het niet continu.

Verder gaat het bij mij goed, nog wat last van mijn rug (ben afgelopen 2 weken ook weer wat kilo's aangekomen, zit nu op 73 kg; dus 10 kg in totaal en dat voel en zie ik :D)
    Ook meer last van afscheiding..

@ Sjansie: Gefeliciteerd met Jaymen!!
    @ andere bevallen dames: Ook gefeliciteerd!

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
  12. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    de lijst word steeds korter he,van de meiden die nog moeten bevallen

13. YenY

YenY Actief lid

May 5, 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Lotus1981: Ja klopt, 31-01 ;)

Zal even wat meer vertellen over mij zelf ! (helemaal vergeten :oops: )

Ik ben 21 jaar, getrouwd, mijn man is van Marokkaanse afkomst en "we" zijn zwanger van de eerste : )

Wij weten wel wat het wordt, maar dat verklap ik hier nog niet :D
    Verrassing dus!

Ik ga (wil) bevallen in het GHZ te Gouda. Ik ben ook nog gewoon daar onder controle.

De naam van ons kindje is ons al bekend. We wilden een korte, Arabische naam die voor iedereen goed uit te spreken is (dus geen moeilijke klanken haha) en die ook nog eens niet veel voorkomt.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik : )

14. Female

Female Niet meer actief

@ YenY
    Het is natuurlijk ook zo dat er onderhand een behoorlijk gewicht op drukt, dat voel je natuurlijk ook wel, mss heeft dat er ook iets mee te maken...
    PS 10 kg is errug netjes hoor! :)

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ondanks dat is er toch nog eentje bijgekomen ;)

@YenY.. dus geheimpje.. :) en ziekenhuis en eerste :) hihi.. leuk om dat te lezen..

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @YenY.. het is aangepast zie het lijst boven je :)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @YenY en dan ook nog op mijn verjaardag uitgerekend :D:D

@Lotus ja idd,maja zul je zien bevalt ze ook eerder hahahasha

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ja dat is waar :) haha net als iedereen hier.. :)

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    :baby:Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

19 jan. Derona VK
    19 jan. Female Controle + CTG vroedvrouw
    20 jan. Lotus1981 VK
    21 jan. Sjansie GYN
    23 jan. Chantalk VK

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede

Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen.

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:30r157xu]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:30r157xu]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:30r157xu]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:30r157xu]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:30r157xu]

20. YenY

YenY Actief lid

May 5, 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ female, Ja klopt, mijn benen hebben nu natuurlijk veel meer gewicht te verdragen. Ja ben zelf ook wel heel blij met die 10 kilo's. Vraag me echt af waar ze nou precies zitten :) (heb een bescheiden buik en verder niet aangekomen bij m'n armen of benen...)

@ Lotus1983, Ja zag hem staan : ) Thnx!

@ Derona, Ow leuk zeg, nou wie weet!!

Share This Page