@verjaardag.. ja hier is het een trend op je verjaardag te bevallen maar ja dat gaat mij niet lukken hahaa
Er zijn hier al 3 meiden toch, die op hun eigen verjaardag zijn bevallen? Waarvan 1 ikke zelf ben? Liefs en knuffel, Patricia
hai dames ben ik ff snel wilde alleen ff hai zeggen en dat ik niet aan het bevallen ben en er ook niets is dat er op wijst dat het binnen kort gaat beginnen zijn vanavond lekker uit eten geweest met me zusje en haar vriend een een gezamelijke vriend erbij ! lekker bij een turks reatuarant heeerlijk gegeten toch een beetje de uitgerekende datum gevierd zo ga nu ff wat drinken en dan lekker slapen , heb het gehad voor vandaag slaap lekker meiden oh en sjansie meid van harte gefeliciteerd met je super bevalling ! goed gedaan hoor en mooie naam !
@ Mamamakka: ow meid, wat zul jij het zat zijn zeg... pfffff. Of valt dat nog wel mee? Het lijkt mij dat iedereen het nu wel zat is, denk ik? @ Yen? wat is grappig? Knuffel, Patricia
Zat is een groot woord... Ik begin nu wel ontzettend nieuwsgierig te worden naar dat mannetje dat in mijn buik woont. En de nachten zijn killing... Maar ik kan er niet echt van balen of zo... Ik lijd in liefde, zeg maar...hahaha
Berichtje van Sjansie gehad hey de kleine doet het super.mama is brak en beurs, maar is super trots,en ze heeft haar eerste broodje filé american al gehad ze komt gauw verslag uitbrengen hier Einde bericht
@mammamakka.. ooh wat lekker zeg.. @iloveandres.. dat valt wel mee.. zat zijn.. maar heel nieuwsgierig en zenuwachtig hihi op wie de kleine lijkt @sjansie.. ooh wat heerlijk.. die file american ik krijg zodra ik bevallen ben.. biefstuk!
@Lotus jaa ik krijg ook lekker een broodje filé american.maar een biefstukje is natuurlijk ook heeeeeeeeeeeerlijk
@all: heel lief al jullie reacties Het is zo'n bemoediging, dank je wel. @Lotus: ha, mijn hubby heeft ook al filet american en biefstukjes gekocht! Ik zie er erg naar uit. Gewoon een beetje te vieren dat ik het weer mag. Misschien dat ik mezelf weer terug vind ofzo Ik heb net 2,5 geslapen op slaapmedicatie. Heerlijk was dat! Ik slaap dan zo diep. Maar toch best snel wakker geworden. Dat komt door de pijn in mn bekken/heupen. Dat wordt elke keer toch erger. Voor mij dus weer een bevestiging dat deze keuze voor vliezen breken echt de goede is. Nu probeer ik weer even een paar uur wakker te blijven en wat afleiding te zoeken. En dan rond 01.00 uur ofzo weer gaan slapen... hopelijk slaap ik dan toch langer door. Want om 9 uur morgen mag ik bellen naar de vk...! Ik voel me verbazingwekkend rustig in mn hoofd. Ik weet gewoon denk ik waar ik aan toe ben. Ik weet wat er komen gaat. Straks nog even het boek doorlezen: duik in je weeen. Heel mooi boek, met allemaal instructies, tips en uitleg. En volgens mij staan er voor hubby ook mooie stukken in verwerkt. Zucht mama worden is echt bijzonder! @mikki: kreeg jij nou ook al slaapmedicatie? Want je schreef toch dat jou nachten ook drama zijn? Goed opletten he dat je wel energie houdt. Anders echt Temazepam vragen (mag niet te vaak gebruikt, maar er zijn geen negatieve onderzoeksresultaten voor de beeb). Ik heb trouwens op advies van mn zusje een rol dextro energie in mn 'vluchttas' zodat ik dat in het ziekenhuis kan nemen. Hebben jullie ook zoiets klaar liggen? Nou dat was wel weer even genoeg geklets. Sterkte allemaal! x
@ zat zijn: ok dan. wel fijn om te lezen dat het allemaal wel meevalt met het zatzijn. HIHIHIHI. @ Yen: gerookte zalm mag je gewoon hebben hoor. Heb ik ook gehad tijdens de zwangerschap. Heb het nagevraagd aan de vk en die heeft me toestemming gegeven toen, want had toen zooooooo'n zin in een broodje gerooktezalm met kruidenkaas.... @ Cobi: ik kan me heeeeeeeeel erg goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik heb me maanden lang zo gevoeld en uiteindelijk toch slaapmedicatie gekregen (om in te kunnen slapen). Dikke knuffel meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres; O echt? Dacht dat je geen gerookte vis mocht tijdens de zwangerschap... maar hoor idd wel ook tegenstrijdige verhalen hoor ; ) @ Cobi: Succes!!
@ Yen: ja echt waar. Heb echt toestemming gekregen en dat heb ik me geen 2e keer laten zeggen natuurlijk. Je moet alleen wel uitkijken wleke je koopt. Het moet wel goed verpakt zijn enzo. Ik ga nu afsluiten. Ga nog even kolven en mijn mannetje wat te eten geven en dan ga ik lekker slapen... Liefs en dikke knuffel, Patricia