goede moren meiden hier vaak wakker geweest,maja kleine man is ook niet lekker,Roel heeft op de bank geslapen dat vond ik wel erg lief,zodat wij de ruimte hadden, Délano is echt een klein kacheltje
Hier is wéér alles rustig geworden Nouja bedacht me vamorgn...het komt er toch een keer uit dus ga me niet meer druk maken. Ben benieuwd hoe lang ik dat volhou Hoe gaat het met jou?
Ja idd doe je goed,zowiso over 3 weekjes heb je de kleine toch, het spannende nu is gewoon dat het elk moment kan gebeuren : ja hier ook alles goed,veel steken bij mijn schaambot,maja hoord er allemaal bij,we wachten rustig af
Oja dacht vanmorgen wel dat mijn vliezen waren gebroken..verloor wat vocht en dacht zal wel afscheiding zijn, maar het bleef maar lopen. Ik helemaal heppiedepeppie naar de wc, was het idd gewoon heel veel afscheiding
moet zeggen dat ik nu vanochtend veel harde buiken heb , maar goed dat kan ook net zo makkelijk weer weg trekken he en me eerste dag overtijd he best gek eingelijk ! ben ik nu de eerste/enige die nu overtijd is ? want cobi word ingeleid vandaag he hmmmm en hoe gaat het met jou ? vind je het nog leuk ? je mannetje al een beetje beter ? zielig he als ze slecht in orde zijn !
@ Chantal Wat balen kan me voorstellen dat je teleurgesteld was. Elke dag nieuwe kansen voor je he, het kan maarzo elk moment beginnen vandaag! @ Cobi Suc6 Alles oké hier. Het rommelt en rotzooit verder.....
@Mamamakka ja als je vaker harde buiken hebt dan kun je er geen pijl meer op trekken he, weet niet of je de enige bent die overtijd loopt zouden we ff op de lijst moeten gaan kijken Nee Délano is nog steeds goed ziek,ligt alleen maar op de bank,en nu lekker in ons bed,hij wou slapen,
Derona, nog meer ananassen en bitterlemon? :sick: Female, hoe gaat het met je spierpijn? Maika, erg heh? Je durft nergens meer op te hopen als het rommelt Even poepluier verschonen en dan lekker aan de poets.
Ja nog meer kom op je kunt het pffffffffffffffffffff dacht al wat een lucht zeg maar weet nu dat het bij jullie vandaan kwam hihihihihihi,niet te druk zijn he