@ LadyInRed: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MEID!!!! Geniet ervan!!! @ Patrieske: ja en hij is ook nog eens op 12 minuten na om dezelfde tijd geboren....
Hai mamamakka...Nou dan ben jij gewoon de volgende dat spreken we nu dan af goed ) Hai patricia........echt waar wat speciaal,iets sneller en dan was de exacte tijd er ook
LadyinRed, gefeliciteerd met jullie dochtertje. geniet maar eerst lekker van je gezinnetje..het forum komt wel weer
Was geen blaasontsteking Zat wel iets in maar niet verontrustend. Als ik morgen nog last had even naar de ha Nja dan zal ik er maar vanuit gaan dat het bij het voorwerk hoort. Ff een domper..had stiekem gehoopt dat het toch blaasontsteking zou zijn..dan zou ik iig weer kunnen slapen als de ab zijn werk zou doen.
HAHA, nee helaas niet. Hij moest er ook echt uit, omdat zijn hartje ineens heel laag werd. Dit wam doordat de navelstreng om het nekje zat.
Ik heb echt een baaldag tot nu toe... Ik ben het zo SPUUGZAT Alles en iedereen woont mega ver weg van ons. Ik word er gek van dat ik niet even een paar daagjes naar mijn ouders kan. Iedere keer betrap ik mezelf erop dat ik weer zit te letten op alles wat ik voel in mijn lijf... Ik voel me net een kluizenaar soms Van agressie ben ik net een paar uur lang als een wilde door het huis gestormd, alles weer gepoetst Badkamer, toilet, woonkamer, opgeruimd, stofzuigen, dweilen, lange wandeling met de hond.... Man is nu even op pad en heeft Kynan mee dus ik heb nu 2 uur het huis voor mij alleen (wat echt noooit gebeurd) dus ik ga even relaxed proberen te worden, zodat ik vanavond weer een gezellige mama/ vrouw kan zijn... Nu stop ik met zeuren! En ga eerst even bijlezen!
Hia female........Meid ik snap best dat je dat klote vind,ik zou daar ook niet tegen kunnen tegen dat binnen zitten,maar daalijk nog even en dan heb je alles zo gepoetst dat alles kaal is Ik kan wel zeggen probeer dat los te laten dat opletten op je lijf,maar dat kon ik dus ook niet Nou probeer met de nadruk op probeer lekker te relaxen. lekker zeuren wat maakt het uit Hai mamamakka......Jeetje dat is inderdaad ook een flinke toeter. Hia patricia.Ja dat was waar ,vergeet me opmerking die was erg dom Hai chantalk.......Dus die buikpijn is het voorwerk had je dat met Luca niet? Durf je geen paracetamol te nemen 2 stuks,of heb je dat al gedaan?
@ Patrieske: ow meid, dat geeft toch helemaal niet. Je moet jezelf niet dom noemen hoor, want dat ben je niet. Dikke knuffel, Patricia
@broodje filet americain: ik krijg een broodje rauwe tartaar met uitjes, ei, mayo en ketchup....en een glas rosé Oeh ik kijk er nu al naar uit! @Cobi: ik krijg geen slaapmedicatie, maar dat heb ik ook niet echt nodig. Ik val elke avond als een blok in slaap, en dan word ik daarna elk uur/anderhalf uur wakker van de pijn en omdat ik moet plassen. Dan ga ik naar de wc en installeer me opnieuw op mijn andere zij, en dan val ik weer als een blok in slaap. Vannacht heb ik 9,5 uur geslapen, ondanks de pijn. Lekker hoor Oh en ik heb ook 3 rollen dextro in mijn tas Maar jij heeeeeeel veel succes gewenst vandaag! Waarschijnlijk is de vlos nu al bij je. Ik hoop dat het nu snel doorzet, dan ben je er vanaf! @Derona: beterschap voor je kleine kereltje! @Ladyinred: gefeliciteerd met je dochtertje Sabine! Ook alweer zo'n supersnelle bevalling zeg. Super! @Patrieske: meid wat heb jij het toch druk met twee zieke kindjes...dikke knuf voor jou! @Mamamakka: mooie buik 8) En leuk jurkje ook! @Female: je zeurt helemaal niet hoor meid...ik kan me echt HEEL goed voorstellen dat het naar is dat je familie zo ver weg woont. Mijn eigen familie woont niet zover weg, maar bij ons is het meer de 'emotionele afstand' die speelt, waardoor het effect hetzelfde is... Ik heb niet zoveel aan ze op dit moment, en daar kan ik soms ZO verdrietig van worden. Gelukkig heb ik wel hele lieve schoonouders die hier om de hoek wonen en die altijd voor ons klaarstaan. Maar je eigen vader en moeder kunnen ze niet vervangen he... Zet een lekker kopje thee, ga lekker in bad, of lees een boek...doe iets wat goed voelt, en dan gaat het misschien zometeen wel weer. En anders maar niet, dan heb je gewoon een baaldag, en dat moet kunnen vind ik
Nee goed maar ik weet dat het allemaal erg hefitg was en dan zeg ik zo lekker stom benen dicht houden ,nee hoor die bene moesten wijd open heel wijd ,en die kleine eruit....... OKe is goed meid
@ Chantal Wat rot dat je zo'n buikpijn hebt... Waar voel je het dan, heel laag in je buik ofzo? En zijn het geen krampen, voorweeen oid? Jammer, nog geen ontsluiting. Wel mooi dat het al week wordt...! En ontsluiten kan ook snel gaan he, zeker met de 2e! Spierpijn is weer wat minder nu... Alhoewel nu alles weer zeer doet omdat ik zo veel gedaan heb... @ LadyinRed Gefeliciteerd met jullie meisje Sabine! Wat een stortbevalling zeg! Gelukkig alles goed gegaan! @ Re Geniet van jullie zoontje! @ Libra Jij ook al zo'n poetsbui Rommelt het verder nog of alles rustig? Wel lekker dat je je wat fitter voelt! @ Patrieske Is altijd vervelend he als je kindje ziek is... Verzorg hem maar goed
Hai mikki......... Jou broodje klinkt ook erg heerlijk hoor ,rose houd ik zelf niet van,ik heb nog geen alcohol op,maar met carnaval gaan we wel weg dan ben ik na 2 flesjes smirnof hartstikke zat dnek ik Tnx meid,ik geef je knuffie door aan de kindjes die hebben hem harder nodig,Noël ligt nu tv te kijken onder zijn deken en Jaimy ligt in de box en Mart die is weer weg,die heeft pijn en dan weer niet Hoe gaat het verder met jou meid?