hai Cobi......Dat ahct ik al dus ja dan kan je wle snuffelen daar maar echt iets kopen nog niet want het is niet zo goedkoop om het te gokken zal ik maar zeggen. Dat zou je wel kunnen doen,het is erg leuk vind ik zelf dan hoor Nou meid ik wacht in spanning mee hoor Hai derona.........ja hij ligt nu naast mij in stoel bij de pc,fijn van die grote stoelen Hij was er ook pas vanaf toch,volgens mij waren ze laatst samen ook beroerd en die kleine van Ramoon toch ook? Nou ik zla voor je duimen meid dat hij laag is ja inderdaad ,en die kleintjes liggen dan ook zo tegen je aan als ze niet lekker zijn,ik vind dat niet erg ik ben een koukleum,maar mart die zweet zijn nest uit op zijn bosch gezegd Hai lotus.....Ik xag dat je onregelmatige harde buiken hebt maar wel pijnlijk,sterkte ermee meid en ik hoop dat ze regelmatige gaan worden. J dat heb ik dus ook het is net iets zoster als 7 up,maar je word er wel dikker van hshahahah
@derona.. wat zielige zoontje heb je nu.. hopelijk is hij gauw beter..nou helaas is het nog veel te onregelmatig @cobi.. ja morgen ook 40 weken.. en we zitten echt te wachten tot het kleintje de wereld komt bewonderen en dat wij haar/hem mogen bewonderen.. @mamamakka.. mijn moeder belt nu ook iedere dag.. maar dan zegt hoe is het nou.. en ik zeg wel goed.. baby is er nog niet.. komt nog voorlopig niet.. en ze vond het wel jammer dat het gisteren niet geboren was.. nou ik was juist blij dat het niet gisteren geboren.. was
hai Mamamakka ach dan weet ze toch gelijk hoe je erover denkt,ik zeg hier ook genoeg maar dat zeg ik ook tegen de mensen en zo niet en ze lezen het hier en ze vragen het dan zeg ik ook dat is toch zo! Maar ik denk niet dat z ehier meeleest maar misschien dat ze nu erg mee wil leven ofzo,die heb je ook van die mensen die io het laatst het licht zien!
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm 04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm 05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm 06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm 11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm 11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm 12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm 13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm 13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm 13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm 14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm 15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm 15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm 16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm 18 januari LadyInRed: Sabine - 3640 gram - .. cm Stand: Meisjes: 14 Jongens: 14 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 19 jan. Derona VK 19 jan. Female Controle + CTG vroedvrouw 20 jan. Lotus1981 VK 21 jan. Sjansie GYN 23 jan. Chantalk VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:ewuumogh] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:ewuumogh] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:ewuumogh] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:ewuumogh] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:ewuumogh]
hahaha nee daar moet ik zeker niet aan denken, dat ze hier meegelezen heeft Maar dat is niet zo hoor...ze weet nog net hoe ze de computer aan moet zetten, maar daar houdt het ook wel mee op Ze zal gewoon uit nieuwsgierigheid hebben gebeld...en ze vroeg ook of we hun willen bellen als de baby er is, ook als het midden in de nacht is. Dat is dan wel weer positief...had ik niet verwacht. Wat jij beschrijft over je schoonmoeder, dat is wat ik inderdaad heel vaak lees op dit forum, ook van anderen. Dat die oma's allemaal zo hard van stapel lopen en zo claimerig zijn. En dan denk ik altijd: was mijn familie maar 's wat meer zo Het is ook nooit goed he Je vriend heeft je schoonmoeder trouwens wel goed op haar nummer gezet... Ja als ze elke dag gaan bellen of de baby er al is, is dat ook weer teveel van het goede natuurlijk. De band met mijn schoonmoeder is inderdaad heel goed. Zij is wel echt een 'moeder-moeder'. Maar omdat het mijn schoonmoeder is, is dat toch anders dan je eigen moeder. Maar ben wel heeeel blij dat ik haar in ieder geval heb
hahahahah nee dat gaat te ver hahahahah,over dat onderwerp dan he als le bent bevallen mag je middne in de nacht zelfs smsen