Goedemorgen dames! GOED NIEUWS! Ik moest vanmorgen voor de eerste keer bloedprikken voor mijn suiker en die was maar 5,0 dus perfect! Om elf uur weer, ik ben benieuwd @ Patricia: Ja, wij gaan ook morgenavond eventjes! @ LadyInRed: Ja, gelukkig wel! Het gaat weer heel goed nu, dus ik hoop dat dat zo blijft! Oh heerlijk meid dat je er even tussenuit gaat! Geniet er maar lekker van Van die jeuk heb ik een beetje last, op mijn borsten en mijn buik, maar niet op mijn rug. En smeren helpt inderdaad prima. Ik denk dat het komt van het groeien van de buik/borsten. Ja, lekker he, die mama mazzeldagen?! Korting is altijd heel welkom Goh, het is nog lekker rustig vanmorgen Nou, tot over een paar uurtjes maar weer!
@ yvette wat goed ! ik had vorige week 5,3 nuchter en na ontbijt 8,1 ......... ze zei er niets van dus volgens mij is het dan wel goed ! succes strax ! ik mag zo voor een extra controle weer naar de verloskundige , ben benieuwd of nu alles wel goed is !
Hee mamamakka! Suiker controle weer bij de VK, of een gewone extra controle? In ieder geval veel plezier Kun je je kleintje weer even horen
Vandaag Délano thuis gehouden van school,hij is weer zo aan het hoesten en benauwd,en verkouden,werd met de dag weer erger,dus maar ff een dagje rust voor hem
Ja, zeker goed dat je er bent Het is hier stil Ach arm mannetje, hij heeft het goed te pakken de laatste tijd he?! Beterschap met hem Wij gaan zo weer richting huisarts en daarna de boeken voor de geboorte kaartjes terugbrengen...
Goedemorgen iedereen @ yvette: heel mooi behang meid! Subtiel, maar speciaal! Ik heb niet zo veel te melden, gisteren alle verzorgingsproductjes voor de beeb gekocht En meteen de box & badcommode voor beneden besteld. 10 oktober gaan we onze geboortelijst leggen ! Kamertje is nog steeds niet af, we zijn nog niet in ikea geraakt, gaan we pas vrijdag de kast omruilen en de commode halen En dan ook ineens in mekaar zetten. Oh, en vrijdag mogen we ook langs de drukker om de enveloppen, de stickers & labels voor de doopsuiker,... af te halen Lekker snel! Straks gaan werken bah ik haat het altijd die eerste dag van de week Fijne dag iedereen!
@Yvette ja hij heeft het weer lekker te pakken,maar ik pas nu ook op mijn buurjongetje maar pfff ze zijn druk zat,dus morgen gaat hij mooi weer naar school hihihi succes bij de ha
Ik hoop dat ik deze keer weer een babyshower krijg, maar denk het niet haha, toen ik in verwachting was van Délano had mijn moeder een babyshower georganiseerd zoo gaaf was dat
Tacha: oh heerlijk, dus wel lekker geshopt! Ach, zo heb je voor vrijdag ook nog een leuk vooruitzicht! En wat zijn jullie al lekker ver met alles, ook de geboortesuikers al geregeld Derona: Hihi, lekker he, 2 van die kleine mannetjes bij elkaar!
Wij hebben hier geen koopavond bij prenatal morgen. Dus die 20% korting op avent kan ik dan wel vergeten. Nu heb ik al wel het starterspakket al, maar toch. Dan zou ik naar Utrecht ervoor moeten. Ik houd de site wel in de gaten, moet namelijk nog een box en boxkleed hebben.
Jessica, dat is ook raar zeg... In Roermond bij de Prenatal zeiden ze dat alle filialen die mamamazzeldagen hadden en die koopavond ook.... Balen hoor!
Goedemorgen meiden, Kom ik ook maar weer eens even spieken. Lees wel mee maar elke keer zakt de moed om te reageren me in de schoenen, er is zoveel om te reageren. Misschien doe ik vandaag een beetje mee en morgen enz. maar ik beloof niets. Hier alles goed, kleine beweegt lekker veel is een enorme herrieschopper net als z'n/haar grote zus dus dat belooft wat... Ik voel me ook heel goed alleen ik merk dat ik een paar erg drukke dagen heb gehad dus ik ben echt compleet gebroken. Heb vandaag ook geen tijd om even tussen de middag te gaan liggen want we gaan gezellig naar vrienden. Omdat hubbie nog steeds thuis is gaan we lekker met z'n allen (was eerst de bedoeling dat ik alleen met dochter heen zou gaan maar nu belden ze gisteravond dat vriend ook vrij is dus we maken er gezellig een dagje met z'n 7-en van vrienden hebben 2 kindjes, eentje net zo oud als onze dochter en eentje die in juli geboren is) Wel heel gezellig en hebben er ook echt wel zin in! Heb gisteravond gewerkt maar dt viel even tegen, er was een slechte overdracht, ik had verantwoordelijke dienst maar er was te weinig overgedragen en er waren veel dinge die niet klopten. Terwijl ik 's ochtends nog gebeld had daarover en daar is gewoon niets mee gedaan. Is wat lastig om uit teleggen want te lang verhaal maar geloof me, ik had het idee voor de leeuwen te worden geworpen en ik moest me maar redeen, op het einde van de avond kon ik wel janken zo vreselijk die dienst....Wilde vanochtend belleb daarover maar ten eerste durfde ik niet en toen ik het wel probeerde nadat hubbie me flink moed in gepraat had nam er niemand op.....bij een vz huis he/ moet je nagaan....Geen ingesprektoon maar gewoon de toon die je hoort als de foon overgaat en niemand nam op. Toen was ik er klaar mee en nu bel ik niet meer, ik bedenk nog wel iets daarop want moet het nog wel even melden want zo kan het echt niet. Mn bewoners zijn er gewoon de dupe van en dat mag gewoon niet gebeuren. Ik moest echt heel veel goedpraten gisteravond, telkens sorry zeggen tegen bewoners want ja ik wist het echt niet e.d. uitspraken....Echt vreselijk! Ben dus echt kapot. Weekend wel leuk geweest, zaterdag eerst ochtend gewerkt en daarna met mn schoonouders (en uiteraard met hubbie en dochterlief) naar Lauwersoog geweest, lekker aan zee gelopen en heerlijk gegeten bij een visrestaurant....echt na zo'n dag waren wij allemaal rozig en duf, lagen dan ook echt vroeg in bed. Dochter heeft ervan genoten en heeft heerlijk geslapen en zondag hebben we verjaardag van zusje gevierd en dat was ook wel weer erg druk we waren met zo'n 20-25 man dus het was een behoorlijke drukte en dochter kan daar op zich wel tegen maar op den duur word het haar teveel en dan is ze echt onhandelbaar dus al met al wel erg gezellig maar zwaar vermoeiend en dat merkte ik gister..... Was supermoe en heb echt geen fluit gedaan, dochter had een pech-dag want die viel een paar keer van haar stoeltje, gleed uit op haar sokjes en als klap op de vuurpijl bedacht ze halverwege de trap dat het misschien sneller zou gaan om zich te laten rollen....ik liep achter haar en kon echt niet op tijd ingrijpen dus xag haar gaan....vreselijk echt ik heb keihard gejankt! en zij ook.....ze huilde direct en er zat ook direct een enorme bult op haar voorhoofd maar gelukkig liep alles weer goed af....mehn dan weet je wel weer even waar je hart zit zeg maar......(en waar je traanbuisjes lopen ook haha) Zo dat was even mijn ego bericht vanaf nu probeer ik weer mee te kletsen maar beloof niets.....Fijne dag!
btw: thanx voor de tip van prenatal....wij gaan morgenavond ook even kijken, wil graag even heen voor de avent flessen en eventueel de kolf...even zien of we die kunnen bemachtigen... En verder natuurlijk even lekker rondneusen, altijd leuk bij prenatal. Had het mailtje al in de prullenbak bij mn mail zitten, goi die dingen vaak gelijk er af.....stom dus...niet weer doen...
De geboortesuiker zelf nog niet hoor, maar de drukker van onze kaartjes drukt ook de labels/stickertjes af allemaal in de stijl van ons kaartje zodat we die aan de doosjes kunnen hangen/plakken Ja ik heb zoiets van: de werken in ons huis heb ik totaal niet onder controle (huisbaas from hell ) Dus wil ik alles voor de baby wél mooi op tijd regelen Maar hier in belgië is het normaal om zo vroeg je kaartjes enzo te bestellen hoor. Doen jullie ook een geboortelijst of word dat niet gedaan?
@ Yvette: dat is jammer.. Lijkt me zo heerlijk er nog even tussen uit.. Het blijft moeilijk, ik heb ook gezegt dat ik het niet leuk vind dat hij zo veel werkt nu ik thuis zit de hele dag.. Ik heb niets te doen en verveel me.. En hij moet toch begrijpen dat het voor jou niet leuk is? Ja, mijn ventje weet precies wat hij wil.. hahaha! En ik heb er niets tegen in te brengen hahaha! Voel me alweer wat beter hoor En onterecht zorgen maak je je volgens mij nooit! @ Patrieske: Wat een lief meisje! Als je het niet erg vind bekijk ik het een andere keer even wat langer, ik wordt er een beetje emotioneel van.. @ Goofychick: Ja hoor Heb vandaag uitgeslapen tot half 11.. Ik had hele andere plannen @ Iloveandres: Fijn dat je weekend zo gezellig was! zo te lezen heb je heerlijk genoten, en dat is de bedoeling natuurlijk ook.. @ Ramona: Ik ga vandaag als het goed is mijn doos ophalen @ Birthe: Gecondoleerd met je opa! Ik hoop dat je nog wat van je daagjes kan genieten... Sterkte! Sorry, verder geen reacties van mijn kant.. Moet de was nog doen en de afwas.. En heb met schoonmoeder afgesproken naar de stad te gaan.. Ik was vandaag weer veel te laat wakker dus planning schiet er wat bij in