Hier ook weer bij de vk geweest, Alles gelukkig goed,bloeddruk was nu /85.urine gecheckt geen eiwitten,gewicht was het zelfde gebleven, dus alleen maar weer goed, Nu Vrijdag mag ik weer,
Hai tacha.......Dat begrijp ik meid,ik heb dat zelf normaal ook,maar nu door de ziekenboeg liggen ze tussendoor allemaal te slapen en dat heb ik even de tijd. Hier ook hetzelfde met Jaimy hoor. YneY....succes bij de VK vanmiddag meid. Mikki.......ik zou ook gewoon zijn gaan fietsen,maar als je maar wel uitkijkt meid,succes
Wat betreft die attitude op de dag van de bevalling: ik was ook onwijs rustig! Ik ging echt heel laconiek naar het ziekenhuis en dacht helemaal niet na over mogelijke pijnen of wat dan ook. Ik kon alleen maar denken dat ik straks ons mannetje in mijn armen zou hebben. Tijdens de bevalling toen de kamer volstroomde met personeel omdat er nood aan de man was, was ik nog steeds onwijs rustig. Ik had echt de ernst niet in de gaten en was er van overtuigd dat mijn mannetje gewoon gezond op mijn buik zou worden gelegd. Ik vind het zo bijzonder die bevalling he...
Volgens mij is het een soort oerinstindt dat je zo kalm blijft want ook ik had het dus echt niet van mezelf verwacht en bleef ook uitermate kalm ik ben normaal echt een stresskippie. Toen Tess op mijn buik werd gelgd dacht ik alleen maar wow wat is ze mooi btw heb trouwens een paar nieuwe foto''s in mijn album gezet
@YenY.. ook al onrustige nacht.. dat belooft wat hihi gaat je manneke mee? @bevallen.. dus we worden rustig op de dag zelf.. dat zal mij wat beloven zeg.. dat kan ik niet eens
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 19 jan. Female Controle + CTG vroedvrouw 19 jan. YenY Gyn 20 jan. Lotus1981 VK 20 jan. Libra VK 21 jan. Sjansie GYN 23 jan. Chantalk VK 23 jan. Derona VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:357mck5n] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:357mck5n] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:357mck5n] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:357mck5n] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:357mck5n]
@mezelf.. net de laatste gordijn gedaan.. ik ben klaar met de gordijnen! jippie voorlopig hoef ik die niet meer te doen jippie! en tegelijk de woonkamer weer afgestoft.. vanmiddag slapen.. en misschien daarna nog even stofzuigen.. en dan vraag ik maar manlief of hij wil dweilen vnaavond.. dat ik dan wel kook
Nee, want ik ken hier verder niemand met een auto...ja, mijn schoonouders, maar die zijn aan het werk vandaag... Maar goed, ik heb het weer overleefd. En meteen ook maar boodschapjes gedaan, dan ben ik daar ook van af. Mijn bloeddruk was 120/75, dus netjes (ondanks mijn driftbui op de fiets ), en het koppie is nog steeds niet verder ingedaald. Maar wel ver genoeg volgens de vk, dus ik hoef me nergens druk om te maken dat het niet zou passen of zo. Volgens haar ga ik tussen de 40 en de 41 weken bevallen, en dat denk ik zelf ook, dus ik ben benieuwd... Ik denk nog steeds dat hij op de 29e zal komen. Dan ben ik 4 dagen overtijd
Oh ja, vanavond gaan we naar zo'n voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis. Hebben jullie dat ook gedaan, en heb je er wat aan gehad?
Mikki: Sjips! Voorlichtingsavond! Helemaal vergeten... Tsjonge wat ben ik toch een warhoofd... Heb net weer een paar uurtjes geslapen en word nu wakker met harde buiken. Deze zijn best heftig maar doen niet echt heel erg veel pijn of zo... Wat zou er nou belangrijker zijn, de regelmaat of dat ze pijn doen?
@Mikki fijn dat alles weer goed is,hier was het nog verder ingedaald stond er van t ekijken wist niet dat het nog meer kon indalen,dan dat het al had gedaan,
@mikki.. zie je wel.. je moet ook niet druk om maken.. het komt vanzelf goed ik ben niet naar een voorlichtingavond gegaan omdat ik niet in de ziekenhuisbeval @libra dat vraag ik me soms ook wel af.. of het pijn doet of dat het regelmatig is..
Lotus, jij bent wel goed bezig. Misschien moet ik daar maar een voorbeeld aan nemen. Moet nog 2 gordijnen inkorten.