Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hoi meiden,
    Hier weer even een klein stukje van mij.
    Hier is de kraamtijd alweer voorbij....wat gaat dat snel zeg! Gelukkig is manlief nog 2 weekjes thuis dus hoef ik het nog niet alleen te doen. Vanochtend zijn we naar de psz geweest samen met Mila. Zo kon Elise trakteren op nijntjes met muisjesjurkjes.... echt heel erg leuk. Kreeg nog een leuke opmerking, er was daar een oma met haar kleinzoon (om te kijken zeg maar) en die vroeg hoe oud Mila nu was, toen hubbie zei: een week, vroeg die vrouw: écht? Maar wat doet de moeder hier dan? hahahaha moest evht lachen.... Dacht later alleen wel dat ik sowieso ook heen had gemoeten als hubbie niet meer vrij was geweest. Nu heeft hij haar naar school gebracht maar dat had ik toch zelf moeten doen als ie geen vak had dus zo gek is het toch niet dat ik nu alweer daar was?

Nou ja in ieder geval gaat het allemaal prima hier, voel mezelf top, Mila doet het perfect op af toe wat krampen na die zich voornl in de avond uiten. Heb nu al 3 avonden met haar op mijn buik en mn pink in haar mondje op de bank gelegen de hele avond. Je kan dan niets en dat is echt heel lastig, ik wil zo graag dan even op de computer of even wat te drinken halen of Elise op bed leggen maar dat gaat allemaal niet want heb mn beiden handen nodig voor Mila op zulke momenten... das nog best lastig dus maar goed, ze slaapt 's nachts erg goed en meld zich om de 4 uur dus we mogen niet klagen. We hebben een redelijke nachtrust, ben allang blij dat ze dus 's avonds huilbuien heeft en niet 's nachts.

Verder heeft ze vanmiddag voor het eerst in haar ledikantje op haar eigen kamertje geslapen, van 13.00-15.30 uur! Echt helemaal super.... hoe eerder ze daaraan gewend is hoe beter natuurlijk, zo zit ze straks al een klein beetje in het ritme van na de middag even in haar eigen kamertje voor een middagdutje. Kortom hier dus alles alleen maar lekker, goed en genieten.

Ik zie dat er hier nog steeds gerommeld word..... ook door mensen die al rommelden toen Mila er nog niet was.... mehn wat lastig zeg... heb het echt met jullie te doen, denk ook vaak even aan jullie.
    Hoop cht dat jullie allemaal snel jullie wondertje in de armen hebben! Ik gun het jullie allemaal zóó!

okay ik zal nog even kijken of ik foto's kan plaatsen van vandaag van de traktatie die Elise deed op de psz, is misschien ook wat voor de andere mamma's die nog wat zoeken....is nl niet duur, erg simpel en niet zo groot als beschuiten.... gewoon een nijntje koekje en dan het jurkje met boter besmeren en daar muisjes op doen.....ziet er superleuk uit en het is iets kleins......
    Zal zo even zien of een foto me gaat lukken.

liefs Nettie

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
  3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @nettie.. wat een mooie traktaties! :)

Rustig hier! wat is het rustig hier zeg.. :|

4. YenY

YenY Actief lid

5 mei 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn mannetje gaat altijd mee naar de controles, die wil niks missen hehe : D

Nou was me het dagje wel weer...

Heb dus zoals ik al zei een hele onrustige nacht gehad... Ook vandaag werd het niet veel beter. Ontzettend last van mijn rug en heb continu steken/krampen in de schaamstreek & harde buiken.

En dan de controle... Onderdruk was verhoogd (in vergelijking tot de vorige 2 keren) dus moest meteen even urine inleveren. Daar zaten toch weer wat eiwitten in en moest toen ook meteen bloed laten prikken. Daar kwam gelukkig niks uit. Mocht dat wel het geval zijn geweest dan had ik waarschijnlijk deze week opgenomen moeten worden om me in te leiden...

Ben nu bekaf... en de steken keep on going!

Ga nu dus lekker tukkie doen!

@ Lotus: Zou jij mijn volgende afspr ook weer op de lijst willen zetten? Die is vrijdag 23 januari. Alvast bedankt! : )

Liefsss

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ yeny

wat heb jij een leuke woonplaats zeg ! heb me al zo vaak afgevraagd hoe het zou zijn om daar te wonen ? soms geef ik me man wel eens een tip als we ruzie hebben dat ie mss daar heen kan gaan ?!?! hihihi

wel fijn voor je meid dat je bloed goed was ! zw vergifitging zit je ook niet op te wachten he !

@ lotus ik wilde je net weer gaan roepen via onze tam tam ! maar gelukkig je bent er al weer:D

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @YenY.. ik zal hem er in zetten..

@mamamakka.. hihi. ik heb vandaag beneden verdieping schoongemaakt :) en ook nog eens twee uur geslapen.. dus ik was niet zoveel online :) hihi.. hoe is het met jou?

nu ga ik eten maken! :)

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    :baby:Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

19 jan. Female Controle + CTG vroedvrouw
    20 jan. Lotus1981 VK
    20 jan. Libra VK
    21 jan. Sjansie GYN
    23 jan. Chantalk VK
    23 jan. Derona VK
    23 jan. YenY Gyn

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede

Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen.

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:2i7yk0sn]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:2i7yk0sn]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:2i7yk0sn]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:2i7yk0sn]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:2i7yk0sn]

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    zo. Heb net een lekkere pan spaghetti gemaakt en nu is het nog even wachten tot m'n lievie thuis komt. Keuken is ook weer netjes. :)

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki

Fijn dat alles goed is bij de VK,ondakns je driftbui,was je boos dat je door de regen moest meid,of was er wat anders?

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Mamamakka

gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man meid ;)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Sipmly me

Meid beterschap nog met de laatste loodjes van het ziek zijn.

Hia female

Meid nou 2 cm ontsluiting laten we hopen dat het allemaal wat gaat doorzetten nu,fijn dat alles goed is bij de VK met jou en de kleine

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Chantalk,.....je weet toch dat mannen het altijd mis hebben,zeg dat maar tegen hem,en bewijs het ook voor ons ;))

Hai Nettie.....Super dat ze het zo goed doet meid,rot van de krampjes het schijnt bij alle kleintjes bijna zo te zijn ;-(,ik ga zo meteen even de foto bekijken ;))

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @YenY owh meis vervelend van je bloeddruk zeg,hoop dat het goed blijft gaan

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Y en Y..........Gelukkig zat er niets in je bloed,houden ze je nu wel extra ind e gaten ivm je bloeddruk en de eiwitten in hje urine?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cobi gefeliciteerd met je dochtertje! Geniet ze!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou je haalt de woorden uit mijn mond! We hadden er zonet nog over aan tafel, en denk er nog regelmatig aan terug en steeds meer met een trots gevoel en minder met een horror beeld.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Female: hoe is het nu meis?

@ Mamamakka: gefeliciteerd met de baan van je man meid!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meissie ik begrijp je helemaal, heb ook zo erg dat gevoel gehad!
    Ga een kaarsje voor je opsteken want dit is toch ook niet meer te doen zo?! Trouwens ga voor jullie allemaal een kaarsje opsteken :)

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @libra.. he je keuken ook weer netjes :)

Deel Deze Pagina