Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ik ben nu de buddy geworden van YenY :) dus zodra we wat horen dan horen jullie het.. ik ga nu vandoor. .mijn mamma is er :)

doeggie..

2. Female

Female Niet meer actief

Ik heb mijn banner even een dag teruggezet.
    Kreeg het laatst niet voor elkaar, nu wel.
    Alle berekeningen in het zh lopen nu gelijk met banner , is logischer he ;)

3. Female

Female Niet meer actief

Succes Lotus! :)

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Chantalk...........Gefeliciteerd meid met je dochtertje het is nog hard gegaan joehoeeeeeeee

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus..............Dat zal wel lukken,als het gaat,maar ik moet nu vanmiddag net Noël ook nog naar de logo datw as ik vergeten dus dat word vanavond gewoon erg voreg naar bed.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @YenY spannend meis,ik duim heel hard voor je

@Lotus succes bij de vk

Ik ga ff liggen,Kleine man ligt al te pitten,dacht dat gisteren wat beter ging,maar vandaag is hij weer erg hangerig,dus nu slaapt hij lekker dan maak ik daar ook meteen gebruik van

Tot straks meiden

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    YenY: succes vandaag meid!

Ik ga nu naar de winkel en als ik terug ben en ik heb de fut nog, ga ik nog even stofzuigen en de toilet beneden doen.

Joshua uiteraard ook even voeden, dan kolven en dan weer even lekker slapen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona

Slaap lekker meid en hopoelijk knapt je ventje snel op de mijne is wel zo lastig GRRRR,maar goed het moet er uit he dat ziek zijn

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    hihi, mijn beide buddies hebben een dochtertje genaamd Mila. Wat een grappig toeval :) Nou ben ik door de buddies heen...

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo dames!

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles goed.. Dat ik vanaf donderdag niet meer ben geweest heeft natuurlijk een reden.. Ik had donderdag de verloskundige gebeld en die was meteen langs geweest en ik moest meteen door naar het ziekenhuis.. En daar hielpen ze me verder, ik mocht kiezen.. Ruggenprik en wee opwekkers of een spuitje en slapen en dan vrijdag zien.. Nou je snapt wel wat ik heb gekozen he.. Doorpakken met die hap!

Ze braken m'n vliezen, had ze in het water gepoept.. En daarna ging ik weg voor de prik enz. Maar ik trof het, linkerkant was niet verdoofd.. Ik had me toch een pijn.. En om half 7 kwamen ze weer bij me kijken en gingen de ontsluiting bekijken en was nog niet genoeg om het zelf te doen.. Kijken naar de weeen activiteiten en ze kwam terug.. Ik ga de OK bellen.. Dan was het afwachten wanneer er plaats was.. En dat was meteen.. Daar kwamen we er achter dat de ruggenprik niet goed was.. Kreeg een nieuwe, en daar lag ik op het bed.. En toen was ze er snel.. Vanaf half 7 dat ze kwamen om nog eens te kijken hoe het was enzo, het ritje naar OK en de keizersnee.. Onze Sidney is geboren om half 8..

Ik heb het als zeer euhm.. Nou ja, ik zal maar zeggen zoals ik het zelf noem.. Dagen uit de hel.. Niet fijn!

Nu ben ik weer thuis en ben heerlijk aan het genieten van m'n kleine meisje!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En hoe gaat het met de rest hier?

Iedereen die is bevallen in de tijd dat ik niet aanwezig was.. Van harte met de geboorte van jullie kindjes.. Ik moest wel bijan 100 pagina's ofzo bijlezen dus dat ga ik niet doen.. Doe vanaf nu wel weer gewoon mee, als dat mag ;)

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @chantalk: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mooie naam! :) ;) vind het ook erg mooi bij Luca passen!
    En nu gaan genieten van je koningskoppeltje (zo noemen ze dta toch als je 2 kindjes hebt van verschillende geslachten? ach nou ja gaat ook eigenlijk niet op want wij hebben een prinsessenkoppeltje...haha net zo goed als van beide 1 hoor...)

@de rest: kom later even weer kijken hoor, ga nu eerst even plat.... heb er nu even tijd voor dus even van genieten!
    Tot later!

13. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Joyce: Jeetje, dat is wel heftig :confused:

14. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    @ mezelf: Moet om 14:50 bij de vlos zijn. Heb vannacht de hele tijd om de 7 minuten voorweeen gehad... heb nog steeds regelmatig harde buiken maar ze liggen weer wat verder uit elkaar.

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Chantalk, van harte gefeliciteerd met MILA :D :D :D Mooie naam ook, en het past inderdaad prachtig bij Luca.

@Joyce: dat klinkt wel heftig...een ruggeprik die het niet goed doet...brrr :( Maar het is "achter de rug" nu :) Geniet van je meisje ;)

@Lotus: hoe was het bij de vk? :)

@Patrieske: jeetje wat heb jij het druk zeg :confused: Maar ik snap het wel...als je moeder je zo bijstaat tijdens en na je zwangerschap, wil je hetzelfde voor haar terugdoen. Dat zou ik ook gedaan hebben. Maar je bent wel een kanjer hoor ;)

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Mamamakka: wij moeten nu echt even snel die boys van ons op de wereld gaan zetten, want de stand jongens-meisjes begint zwaar ongelijk te worden nu :)

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben ook benieuwd of Lotus en Female een jongen of een meisje krijgen...licht eens een tipje van de sluier op dames? :) :p

En Derona weet volgens mij ook allang of er een mannetje of een vrouwtje in haar buik woont :p

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikkie,ik vind het zo grappig dat mensen echt denken dat wij weten wat het word,

Echt meiden wij weten het echt niet,anders had ik allang ieder van jullie een pb gestuurd hoor,:D

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    indira en chantalk gefeliciteerd met jullie meiden

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Een paar bladzijden terug schreef je dat je eerst dacht dat het een jongen zou worden, maar sinds de 20 weken echo heb je geen voorgevoel meer. Ik dacht daarom dat je het misschien al wist.
    Irritant he, die mensen die allemaal gaan zitten raden...en dan ik ook nog 's. Sorry hoor...zit je maar een beetje te pesten :oops: ;)

Deel Deze Pagina