Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Iuno, Sep 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki Gekkert niet persoonlijk opvatten hoor
    en klopt heb dat gezegd,maar mijn gevoel is nu ene keer jongen andere keer meid hahaha,mijn gevoel was echt eerst heel sterk een jongen sinds de dag dat ik posi teste

Nee maar ik heb iemand om mijn hyves,en die vraagt continu weten jullie wat het word,en heb haar duidelijk gemaakt nee dat weten wij niet,
    kreeg ik laatst een berichtje,

ja jullie weten allang wat het word he,maar maakt niet uit,ik denk naaa waar gaat het over

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @female.. wanneer moet je eigenlijk weer naar de voedvrouw?
    dank je wel :)

@patrieske.. nee he.. ik hoop dat het lukt om vanavond op tijd naar bed te gaan voor je.. hoe is het bij de logo gegaan?

@derona ooh jij hebt al geslapen...?

@libra en jij gaat je kleine geen mila noemen he ! :)
    oei spannend!

@mikki.. nou bij de vk was gezellig.. me ma vond het leuk om het hartje te horen.. alleen we kregen te horen dat als mijn vliezen breken dat ik dan moet liggen.. de kleine ligt niet meer vast in me bekken :| nu al zo eigenwijs!
    ik mag niks zeggen.. anders worden me botten gebroken :p

3. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

fantastisch! Nog meer babies!

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

@Indira:

Gefeliciteerd met jullie dochter Maita!

@Chantalk:

Gefeliciteerd met jullie dochter Mila!

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Ben benieuwd wie de volgende baby zal krijgen. ;)

Groetjes SimplyMe

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Naja wat een domme opmerking zeg...Al zouden jullie het wel weten, dan nog hoef je dat haar niet te vertellen als je dat niet wil! Gewoon lekker laten lullen dus :)

Ik wist vanaf 11 weken dat het een jongen zou worden...ook puur voorgevoel, net als jij. Raar is dat, dat je dat van te voren al kan aanvoelen...

Ik heb ook heeeeel sterk het idee dat hij op 29 januari geboren gaat worden, en ik ben echt ZO benieuwd of dat uit gaat komen :p

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ah dat meen je niet...de beeb ligt weer los dus...wat een eigenwijs ding :) Maar ligt hij/zij dan nu nog wel een stukje ingedaald, of helemaal niet meer?

Mijn eigenwijsje is al wekenlang 'een stukje' ingedaald, maar hij gaat niet verder. Maar volgens de vk zal hij het laatste stukje tijdens de bevalling doen...Het schijnt geen probleem te zijn.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki nou ben ook erg benieuwd of jou gevoel dat goeod heeft :D:D:D

Ja deze keer met testen etc ging het precies zo als bij Délano vandaar dat ik meteen dacht een jongen

maar nu weet ik het niet meer hahaah,naja nog ffies en we weten het :D:D

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @mikki.. ja.. dat nog wel.. maar ligt niet meer vast dus als vliezen breken.. dan moet ik maar liggen he ;) en bellen ook al is het 2 uur in de nacht ;) jij ook al een eigenwijse!
    het zal mij benieuwen of je voorgevoel gelijk krijgt ;)

@derona had je nog wel lekker geslapen?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus nee heel vaag sliep dit keer niet super vast maja,Délano gelukkig wel,en dat vind ik wel belangrijk

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona...Gelukkig hij wel.. als hij gauw weer naar school kan en beter is.. kan jij weer meer rusten ;)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ja daarom :D

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    hihi :) zijn we maar met zn drieen hier.. waar is de rest?

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    MAMAMAKKA WAAR BEN JE!!!????

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus idd

Mamamakka waaaaaaaaaaar ben je, :)

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0

HIIIIIIIIIEEEEEEEEERRRRRR
    HAHAHAHA

heb nog nix bijgelezen meiden dat ga ik strax na het eten ff doen :D

kan wel alvast melden dat ik morgen ochtend om 8 uur in het ziekenhuis moet zijn om te worden geveterd :D heb nu een vingertop ontsluiting en dat was net genoeg volgens haar ! het kan wel zijn dat er 2x geveterd moet wordn omdat de 1e niet goed aanslaat maar al met al is het voor uitzicht dat ik toch met een dag of 3a4 wel mama ben :D:D:D:D

ps bloeddruk was 142/94 en weer eiwit in de urine dus heb bloed moeten prikken als de uitslag niet goed is zou ik gebeld worden ,tot nu toe nog nix gehoord !

zo ga ik nu ff de laatste dingetjes controleren wassen en strijken want stil op de bank zitten lukt nu ff niet :D

tot strax

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka spannend,ik hoop dat het aan slaat meis :D:D:D:D DUIM DUIM DUIM DUIM

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    he mamamakka.. ooh wat super! dan ga je mij verlaten van het clubje :( maar wel fijn voor jou! :) ah anders ben ik volgende week wel mamma :)

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Mamamakka: jeeeejjj! Wat een goed nieuws :D Ik kan me voorstellen dat je hyper bent...haha :)

18. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Pff... net terug van de vlos. Wat een hel zeg, dat eind met de bus en dan zo'n stuk lopen. Hele nacht weeen heeft niet veel uitgehaald dus... baarmoedermond is net begonnen met verkorten, Is nog 2 centimeter dus voorlopig nog geen baby hiero... :(

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @libra.. ah wat erg meis.. hopelijk komt t gauw :) heb je niemand die je even kan rijden..

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    OK ff wat waar ik mee zit,

Vat het aub niet verkeerd op,probeer het zo goed mogenlijk uit te leggen
    Ik merk nu zelf dat de meiden die nu bevallen zijn,hier haast nooit meer komen,
    of jullie komen alleen maar even de meiden feliciteren die bevallen zijn,
    ik snap heel goed,dat als je net bevallen bent dat je het dan super druk hebt,
    maar in de topic Januari mama's die al bevallen zijn kletsen de meeste alwel gezellig met elkaar,

vind dat alleen beetje jammer.
    sorry moest het ff kwijt,

Share This Page