iedereen die ik ken met een auto die werkt gewoon overdag dus ik ben op de bus aangewezen en op de tijden dat mijn lief vrij is, is de vk altijd volgeboekt. Frustrerend. Ik vind het zo ***** dat al dat voorwee gebeuren echt geen ene moer uit haalt he... Ik wil ook een baby! Ik heb alleen maar gebroken nachten tot nu toe... Nouja, uitgeklaagd maar weer.
Ja, ach, alles kan zeggen ze... alleen het kost op een of andere manier heel veel moeite bij mij. Heb al weken lang voorweeen en het resultaat is echt minimaal. Alsof het bij de helsdeuren vandaan moet komen. Ik zie het al voor me dat ik ook nog eens een bevalling van 72 uur mag mee maken of zo... Sorry, zit er even door heen hoor...
@ Derona: ik spreek nu alleen voor mezelf natuurlijk. Ik reageer bij de mama's ook bijna niet, ben gewoon echt superdruk met Joshua en moet echt mijn draai vinden. Hier is het gewoon echt niet meer bij te houden voor mij... Het is in mijn geval ook zeer zeker niet een geval van: ik wil niet reageren, maar meer dat ik het gewoon echt niet bij kan houden. Ik probeer wel mee te lezen hoor en als ik iets lees, probeer ik ook echt te reageren, maar meestal lukt dat gewoon niet (als ik al gereageerd heb bij de Mama's), want dan wil Joshua alweer aandacht. Ik hoop dan ook echt dat je het me niet kwalijk neemt. Dikke knuffel voor jou meid. Ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt. @ Libra: als je 2 cm heb, dan kan het best nog wel snel gaan hoor meis. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@libra ik ken dat.. ik had vandaag geluk dat mijn moeder mee ging.. ze wilde niet dat ik overtijd met de bus ga
@Iloveandress ik begrijp je hoor,en neem je het zeker niet kwalijk,maar nu weet ik wel hoe jij erover denkt toch
he dames.. ff vraagje.. me banner van hyves klopt niet meer staat dat ik nog een dag moet terwijl ik een dag over tijd ben.. weten jullie hoe dit kan?
Ja, ik zie het... heb wel vaker gezien dat ze op nog 1 dag te gaan blijven steken. Heel raar.. is een foutje in de teller geloof ik.
gaan we trouwens de 1200 pagina's halen.. of beter gezegd.. de 1700? 526 pagina's + 1153 pagina's = 1679 dus nog 21 hihi
Derona ik snap je idd wel maar net als iloveandres als ik daar gepost heb wil hier weer iemand aandacht en heb dan geen tijd om al die pagina's hier weer te lezen dus echtn iet omdat ik niet meer wil sorry....
Hoi meiden, Hier sukkelt het door. De weeen zijn nog erg onregelmatig, maar doen wel steeds flink pijn. Zit niets anders op als afwachten. Heb vanmiddag een flink eind met de hond gelopen (dacht dat ik gek werd vd pijn ) en mezelf vandaag nog een kininestoot gegeven (veel bit.lem. en een heel ananashart) Het is wel heel moeilijk, vinden jullie niet, om je gedachten te verzetten zo op het laatst. Alles is af en je kan ook niet meer zo super ver van huis enzo... Nou ja, Nog effies @ Mamamakka Spannend, succes morgen! @ Lotus Wat gek dat de kleine nu weer niet ingedaald is?! Hoop dat hij/ zij dat snel weer doet! Gelukkig was verder alles ok! Hebben ze bij jou iets gehad over inleiden, over wanneer ze dat zouden gaan doen? Ik moet pas maandag weer op controle! Lang he! En dan 2 keer per week, maarja, ze laten je hier ook maar 9/10 dagen overtijd gaan, daarna leiden ze in... (Hop toch ff dat dat niet nodig gaat zijn ) @ Libra Gadver meid ik baal echt met je mee. Zeker omdat het echt al pijn doet... Pijn; oké, maar laat het dan ook ergens goed voor zijn... De enige geruststelling is dat het iig zéker niet langer als 2 weken duurt. En ook al lijkt wachten voor ons nu zo lang, voor je het weet is de baby er écht hoor! En het kan alsnog ineens heel snel gaan... Verwen jezelf maar goed vanaaf, met een grote zak chips op de bank ofzo @ Patrieske Is het allemaal gelukt vandaag, voel je je wat beter? Hoop dat je goed slaapt vannacht! @ Mikki Ja ik kan me daar ook wel in vinden. Maar begrijp ook goed dat je kop de eerste weekjes niet zo naar forum staat. En bij de jan. mama's is het nog rustig hoor, die hebben echt nog niet veel gepost! Maar het blijft gewoon shit, dat de groep uiteen wordt gehaald en er op het laatst bijna niemand over hebt, terwijl forum juist een lekkere afleiding is tijdens de laatste loodjes. Maar als het dan zo rustig is hier..... Was me idd wel opgevallen, ik kan me wel vinden in wat je schrijft! (Al zijn er zeker uitzonderingen gelukkig )
@ derona: ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat je dat niet begrijpt. Hier wordt er vooral gechat. In het januari mama's topic kun je terecht met je vragen en ervaringen over je kleine. Dat is nogal een groot verschil. Daarbij gaat het tempo daar met nog geen pagina per dag, wat veel makkelijker bij te houden is. Ik lees hier altijd even vluchtig of er belangrijk nieuws is, maar dat gechat is gewoon niet bij te houden. En het is gewoon fijn om je zorgen en dergelijke te kunnen delen in het andere topic omdat alle nieuwbakken mama's op moment met hetzelfde kampen. Dus ja, ik vat het wel verkeerd op ja.
zodra de gyn er bij kan ,doen ze niet moeilijk om te vliezen te breken ! @ chantalk Van hARTE GEFELICITEERD MET DE GEBROOTE VAN JULLIE MILA ! GOED GEDAAN MEIS ! @ mikki , oke dan dan zal ik morgen me best gaan doen @female dank je wel
@Merleq had ook niet anders verwacht van jou dat je het verkeerd op zou vatten ik zeg toch niet dat je alles terug moet gaan lezen,maar om de meiden die nog moeten bevallen ff een steuntje in de rug te geven is wel fijn toch,dat doen we toch bij iedereen,
Daarbij hou ik er niet van als dit forum als een sociale verplichting wordt gezien. Ik bepaal wel wanneer ik kom en waar ik op reageer. Ik heb hier een kind van 2 weken waar ik een dagtaak aan heb, dank je feestelijk.