Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Blijkbaar heb je nog erg last van je hormonen zeg pffffffffffffffffffff,

ik onthoud het wel,als jij nu nog zwanger was geweest,lekker makkelijk praten

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heel fijn dat je me zo goed kent Derona :rolleyes: Nogmaals, er wordt hier voornamelijk gechat. Daar heb ik echt de energie niet voor.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dan had ik het begrepen. Dat is het verschil.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Dat bedoel ik,je leest het verkeerd,zeg ik dat je mee moet chatten dan,nee toch,

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    :) :) :) :) echt geweldig meis

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Och wat kinderachtig dit, derona.

7. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hey meiden,

Zo poeh al die drukte de eerste dagen maar nu heb ik even tijd om ons verhaal te vertellen.

Nou de weeen waren vrijdag begonnen,de hele dag een raar gevoel maar stelde niets voor eerst.
    Na het eten (ja shoarma) begon het serieuzer te worden.
    Dat was tegen half 18.30 maar goed op te vangen.
    Tegen 20.00 uur werdt het echt erg en constant om de 4 a 5 minuten.
    Om 21.00 uur kon ik ze niet meer opvangen dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan daar waren we om 21.15.
    Daar aan gekomen bleek bij onderzoek dat ik al 5 cm ontsluiting had.
    Ze heeft mijn vliezen gebroken (was groen) en toen ging het heel snel.
    Heb nog een paar weeen gehad en toen kreeg ik al persdrang en ja dus ook volledige ontsluiting.
    Heb 7 minuten geperst en toen was ie er al om 23.07.
    Ik heb een knip gehad en verder ben ik nog intact hahahaha.

Nu zijn we alweer 5 dagen verder en Jaymen doet het goed al is het wel een vreetzakje hihihihihi.
    Hij is niet afgevallen maar zat de volgende dag al over zijn geboorte gewicht :confused:
    Met mij gaat het ook al wat beter al ben ik nog niet zo mobiel (aambei) maar heb er tabletjes nu voor dus hopelijk verdwijnt hij snel :D .

Voor de meiden die al bevallen zijn na mij van harte gefeliciteerd met jullie mooie baby's.

Ik heb niet alles terug gelezen dat is echt teveel....kletstante's.
    Probeer vanaf nu om het dagelijks weer een beetje bij te gaan houden.

Tot snel liefs Sjansie

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja he,je kunt antwoord terug verwachten toch
    je doet net of ik zeg dat je hele dagen mee moet gaan chatten
    bedoelde alleen dat het ook fijn is voor andere die nog moeten,hun ook ff een steuntje te geven

viel me gewoon op dat de meeste alleen maar even komen feliciteren en de zwangere vergeten vandaar,

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sjansie fijn dat het zo goed gaat,

enne ik ga ook maar Shoarma eten misschien helpt het :D:D:D

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    helemaal 100% snap ik het ook niet hoor :oops: maar wat ik begreep is dat ze een soort van veter in brengen in de baarmoeder dat gedeelte wat in de baarmoeder zit geeft een hormoon af , dat hormoon zou dat voor weeen / ontsluiting moeten zorgen !

er werd wel gelijk tegen me gezegd dat het soms wel 2x gedaan moet worden voor het gewenste effect maar goed ik denk dan zo , dat zullen ze wel zeggen om je niet gelijk het idee te geven dat ik morgen een baby heb want als het rommel zou zijn of als het bij 8 van de 10 vrouwen niet zou helpen dan halen ze het toch uit de handel lijkt me ?

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh ok snap het,ja ik kreeg zelf een lintje toen,soort van tampon waar ook een stofje in zat bij mij hielp het wel,maar ze waarschuwde me wel dat het een kleine kans gaf,en dat ik de volgende dag ingeleid zou worden dan,

Ja natuurlijk,maja lichaam is een raar wezen he,maar ga duimen dat het bij jou aanslaat :D:D

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    derona dat zal dan best wel hetzelfde zijn toch ?

ja tis lastig hoor om er niet te veel op te hopen hihihi stiekum hoop je gewoon dat het aanslaat :D maar ja tijd zal het leren he

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zou vast goed komen,anders gaan ze het echt niet proberen ik ga iedergeval heeeeeeeeel hard voor je duimen :D

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: ik snap dat je het jammer vind dat wij hier wat minder zijn. Ik zit precies net als ilovea nog helemaal niet in een lekker ritme, ben nog niet eens toegekomen aan het aanmelden bij de mamma;s, ik kom af en toe even vluchtig hier bijlezen, kan soms even een ego berichtje plaatsen en even een snelle steuntje in de rug geven maar mee kletsen lukt me hier gewoon niet meer. Ik had ook de hele kraamtijd een dagboek bij willen gaan houden en dát is me niet eens gelukt en moet nu dus nog met terugwerkende kracht alles terug halen. Heb mijn bevallings verhaal niet eens kunnen opschrijven....er komt steeds van alles tussen, en ik heb er ook moeite mee dat dochter hier rondloopt want dan kan ik me niet echt goed concentreren op het schrijven van zo'n dagboek.... al met al lukt het me dus gewoon niet om hier vaker te komen hoe graag ik ook zou willen. Had echt gehoopt dat ik nu ongeveer alweer met jullie mee kon kletsen maar zit er dus nog niet in.
    Snap dat het voor jullie jammer is maar doe echt mn best, en vergeet jullie absoluut niet maar dat weten jullie ook wel!
    Kom zo vaak mogelijk hier even kijkenen zal ook wat achterlaten mar je kan niet van me verwachtne dat ik p iedereen reageer enz. Maar volgens mij bedoelde je dat ook niet dus is dit laatste overbodige info....

Hoop echt dat je het niet vekeerd opvat, maar heb zelf het idee dat je misschien zodra je zelf bevallen bent pas doorhebt dat het met 2 kids ineens echt druk is, je helemaal een nieuw ritme moet vinden en dus echt geen tijd hebt voor het gezellig meekletsen...... maar ja dat is makkelijk praten voor mij natuurlijk want ik zit al in die situatie en jij nog niet.......hoop echt dat jij ook snel mag ervaren dat het zo is (want dat betekend dat je dan snel bevallen bent) en hoop dat je er dan nog even op terug wilt komen.....

Liefs nettie

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou jullie hebben mij echt verkeerd begrepen,
    ik verwacht echt heus niet dat jullie nu vollop mee komen kletsen hoor,
    als dat maar ff uit de wereld word geholpen

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona en merleq: mag ik ajb even vragen of je dit verder wilt uitvechten via pb's? Want dit is echt vervelend voor ons gezellige forum, legt weer een naar sfeerte=je hier neer en dat is jammer voor degene die nog wel gezellig wil chatten en/of meelezen.
    Sorry als het misschien verkeerd op jullie overkomt dat ik het zo breng maar moest het gewoon even kwijt.....

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie ja sorry gaf gewoon mijn mening dat mag op een forum,maar ik houd nu mijn mond dicht goed,:D

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Indira, ondanks je hier niet mee hebt gekletst wil ik je natuurlijk wel feliciteren met dit mooie wonder,
    bijzonder is het moederschap he?! Geniet ze!

@Mirella, die van mij was uiterst rustig de laatste twee dagen.....komt omdat ze niet meer zoveel ruimte hebben, en als je je zorgen maakt gewoon ff bellen met de vk. Ik had de angelsound er ff opgezet en was weer gerustgesteld.

@Lotus, strippen is niet zo pijnlijk valt wel mee, ik ben gestript toen ik het niet eens door had, de vk toucheerde me en heeft me direct gestript omdat ze wel zag dat ik er goed door heen zat.

@Female en Lotus, kunnen jullie niet bij mij komen poetsen, kom er niet meer aan toe :)

@Joyce, oh heerlijk dat je nu wel kan genieten van de kleine. Mooi he moederschap?!

@Mikki, die van mij telt voor 10..........met zijn temperament!

@Oh Mamamakka, ben blij voor je dat ze nu ff doorzetten met je, het is anders toch niet meer te doen zo. Succes meid.

@Derona ben ik ook wel met je eens, want het is nu net alsof jullie geen steun meer krijgen. Ik probeer zovaak mogelijk nog te komen maar merk dat het wel een stukkie moeilijker wordt. Mijnl leven staat ff gewoon op zijn kop. En als kerverse mama ben je nog zo aan het zoeken maar probeer wel ff altijd een momentje te vinden. Als manlief thuis is dan kan ik lekker op bed of bank met de laptop maar anders moet ik achter de pc en merk dat het nog best veel is. Zeker nu ik alles zelf moet doen.

@LIbra wanneer ga je nou beginnen?!

@Female, ojee lange wandeling gemaakt, nou pas dan maar op hihihihi!

@Meiden, laten we nou niet de sfeer gaan bederven zo op het einde. Zo zonde van de mooie tijd die we met elkaar hebben gehad.
    Knuffie voor iedereen.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Chantalk geweldig, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goofychick begrijpelijk meis,ik verwacht nogmaals echt niet van de kersverse moeders dat jullie continu mee chatten hoor,en begrijp echt wel dat als je net een kleine hebt,je hoofd er niet naar staat,hoe gaat het mety Sven?

Deel Deze Pagina