@Mamamakka owh heb net een berichtje geplaatst op je hyves whahaha nee grapje, neeee meis doe ik niet hoor
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 20 jan. Libra VK 21 jan. Sjansie GYN 22 jan Mirella28VK 23 jan. Derona VK 23 jan. YenY Gyn 26 jan. Lotus1981 VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:31gvkfqq] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:31gvkfqq] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:31gvkfqq] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:31gvkfqq] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:31gvkfqq]
My lips are sealed! :-# Ik feliciteer sowieso niemand op hyves totdat ik andere felicitatie-berichtjes van vrienden/familie zie staan, dus ik zal netjes wachten Heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen, en ik hoop dat het meteen effect heeft!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 20 jan. Libra VK 21 jan. Sjansie GYN 22 jan Mirella28VK 23 jan. Derona VK 23 jan. YenY Gyn 26 jan. Lotus1981 VK 27 jan. Mikki VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:1zycc0gt] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:1zycc0gt] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:1zycc0gt] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:1zycc0gt] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:1zycc0gt]
he gezellie.. ik heb ook geen planne morgen.. in ieder geval.. denk ik veel luieren misschien morgenochtend wel eerst bed weer in.. nadat ik manlief uitgezwaaid heb en wasmachine aangezet heb met de slaapzak erin..